16-Ku**a Harolde nech ho!!

6K 430 30
                                    

Louis

Ne dneska ne. Bože prosím nemůžou nás nechat napokoji alespoň dneska? Harry se na mě podíval a já jsem se ho snažil prosit pohledem, aby nás nechali, ale on se jenom ušklíbl a stočil svůj pohled na Nialla

H:"Copak se ti stalo? Ségra ti nechtěla půjčit make-up?" řekl a všichni se začali smát. Koukl jsem se na Nialla a viděl jsem, že se tak-tak drží, aby se znovu nerozbrečel

H:"Na něco jsem se tě Kurva ptal!" zařval Harry a Niall se nalepil těsně vedle mě a já ho povzbudivě pohladil po zádech, snažil jsem se co nejtišeji zašeptat "Ni neodpovídej mu, nestojí za to" H:"Tomlinsone víš, že je neslušné něco někomu šeptat, když jste ve společnosti?"

Zavrčel. Já mám na něho takovej vztek že bych mu jednu vrazil "Ty mi o slušném chování máš co mluvit" odsekl jsem Z:"Co si to na něj kurva dovoluješ ty zasraná buzno!" zařval na mě Zayn a ruku svíral v pěst. Harry se na něj otočil a něco mu řekl ale já jsem neslyšel co,protože mi Niall pošeptal.


N:"Loui já věděl, že jsem měl radši zůstat doma" vzlyk Niall a já ho znovu povzbudivě pohladil po zádech. V tom se Harry otočil, chytil Nialla za tričko, zatlačil ho trochu dozadu odemě a zařval mu do obličeje. H:"Něco jsem o to šeptání Kurva řekl!!" nevím, co to do mě vjelo "Kurva Harolde nech ho!!!!" zařval jsem na něj a z boku do něj vrazil tak, že Nialla pustil a trochu se zapotácel.

Tak to se ti povedlo Tomlinsone imaginárně jsem si poplácal na rameno, protože jsem si myslel, že se od něho odrazím a on se ani nepohne.

Když ho pustil, tak se Ni skácel k zemi, přitáhl si nohy k tělu a mezi malou mezerou mezi hrudníkem a jeho koleny si zabořil hlavu a začal vzlykat. Vidět jak se váš nejlepší kámoš zhroutí, je snad jeden z nejhorších pocitů na světě a ve mě to totálně vřelo.

H:"Co si to kurva dovoluješ!" zařval na mě, ale já ho ignoroval, dřepl jsem si před Nialla a pohladil jsem ho po ruce aby se trochu uklidnil N:"Lou to jsi neměl dělat, ten hajzl t-t-ti..." H:"Jak jsi mě to nazval?" zařval Harry a šel k nám, chtěl chytit Nialla za ruku, ale než to stihl udělat, prudce jsem se otočil a stoupl jsem si.

Čímž jsem ho donutil se zastavit. "Opovaž se na něj šáhnout" řekl jsem a on na mě jen nevěřícně koukal. Slyšel jsem, jak z jeho party vycházeli jen Ouuu nebo Co si to ta buzna dovoluje.

Z:"Bože Harry, tak už mu jednu vraž, tohle si k tobě dovolovat nebude" H:"Uhni nebo taky jednu schytáš" zavrčel potichu, aby jsem ho slyšel jenom já. Já to ale ignoroval a otočil jsem se k němu zády. JO já vím nikdy neukazuj nepříteli záda, protože toho využije, ale mě to bylo jedno.

Sehl jsem se k Niallovi a pomohl jsem mu vstát. Nechápu proč se tak chová k Niallovi, on mu nikdy nic neudělal, ani nic hnusného neřekl.

Harry

Když se Horan nalepil na Louise a ten mu začal rukou hladit záda neskutečně mě to naštvalo, tak jsem popadl Horana za triko a zatlačil dál od Louise.

Najednou stál Louis vedle mě L:"Kurva Harolde nech ho!!!!" zařval a z boku do mě silou vrazil. Nikdy bych neřekl, že má takovou sílu.

"Co si to Kurva dovoluješ!" zařval jsem na něj, ale on mě totálně ignoroval, klekl si k němu a pohladil ho po ruce. Stylesi nežárli tolik! vyjelo na mě moje svědomí, ale já ho ignoroval. Šel jsem k nim a chtěl jsem ho popadnout za ruku ale Louis se okamžitě otočil a postavil se.

L:"Opovaž se na něj šáhnout" jediné na co jsem se zmohl bylo na něj nevěřícně zírat. Kluci za náma něco hulákali, ale já je neposlouchal..... přemýšlel co teď.

Rozhodl jsem se mu potichu říct, aby uhnul, ale on mě zase ignoroval. Sehl se pro Horana, kterému pomohl na nohy, chytil ho za ruku a chtěl sním odejít, ale já jsem se napřáhl a chtěl jsem Niallovi vlepil pěstí do pusy, ale do rány mi skočil Louis, kterému jsem pořádně natrhl ret, kvůli čemuž začal plivat krev.

Podíval se mi do očí a já v nich mohl vidět zlobu, smutek, zklamání, ale nejvíce strach. Už zase.

Nic neřekl v rychlosti chytil Nialla za ruku a rozběhl se do školy.

Z:"A kurva tak tebe se začínám bát i já teda spíše tvého pravého háku" zasmál se Zayn a šly jsme do školy. Viděl jsem, jak šel Horan do třídy, ale Louis s ním nebyl. Když jsem se porozhlédl, všiml jsem si ho, jak si to míří na záchody a tak jsem řekl klukům, že si musím ještě odskočit.

Stál jsem před dveřmi a rozmýšlel jsem se, jestli mám vejít. Otevřel jsem dveře a vlezl jsem dovnitř, kde jsem uviděl Louise, jak se sklání nad umyvadlem a vyplachuje si pusu. Vůbec si mě nevšiml a tak jsem si odkašlal přitahujíc na sebe jeho pozornost.

On se polekal, koukl se na mě a trochu sebou cukl. Louis zastavil vodu, koukl se na sebe do zrcadla, chtěl se otočit a odejít.

"Počkej" houkl jsem na něj a on sebou znovu cuknul, ale zastavil se. To se mě zase bojí? Tak ne asi ty kokote před chvíli jsi ohrožoval jeho i jeho kámoše a dokonce si mu dal pěstí, co sis myslel, že ti za to poděkuje? Natrhl jsem kousek svoji košile, ten jsem namočil a šel jsem směrem k Louisovi.

Jen se na mě vyděšeně díval, a když už jsem stál před ním natáhl jsem ruku abych ho chytil za bradu, ale on ucukl a vyděšeně se na mě koukl. "Louisi jen ti to chci utřít" nic neřekl jen se na mě díval, tak jsem to zkusil znovu a tentokrát se nechal.

Rukou jsem mu za bradu jemně nadzvedl hlavu a pomalu jsem mu začal kouskem látky utírat krev z jeho napuchlého, ale i tak krásného rtu L:"Ccsss" zasyčel bolestí a trochu ucukl "Vydrž... ještě trochu".

Když jsem všechnu krev utřel, tak jsme tam pořád takhle stáli a já měl hroznou chuť ho políbit. Viděl jsem, jak se Louisovi začali lesknout oči a po tváři mu stekla slza, kterou jsem mu prstem setřel a začal jsem se k němu pomalu přibližovat.......

Omlouvááám se :D Ale jinak jsem to prostě ukončit nechtěla :DD Tak doufám že se vám díl líbil :* :3 :) Komentáře a Votes potěší :33 :)))

pau

Dark-Find-Light (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat