Louis
Dneska jsme si to s mamkou a taťkou vážně užili teda v rámci možnosti, mohli jsme vzít mamku na vozíčku do nemocniční zahrady, kde jsme si povídali snad o všem možném, každou chvíli jsme se objímali nebo dokonce i společně plakali a udělali si krásnou fotku na zahradě u nádherných kytek, abychom na tohle odpoledne vzpomínali jen v dobrém.... Bylo to vážně krásné dopoledne, ale taky hodně smutné hlavně když jsme odcházeli.
Několik minut jsme se společně objímali, říkali si jak moc se máme rádi a že to spolu nějak zvládneme a všichni jsme brečeli, protože jsme se dá se říct loučili.
Nejhorší pocit na světě je ten, když vám vlastní milovaná maminka řekne že se strašně bojí a že cítí, že už tu s vámi moc dlouho nebude.
Když jsem se trochu uklidnil šel jsem do školy za ředitelem, se kterým jsem se chtěl domluvit, že teď nějakou dobu nebudu chodit do školy a jestli by mi někdo mohl nosit úkoly a sem tam bych přišel do školy na nějaké testy. Řekl že to není problém a že je mu to moc líto přičemž mě objal a řekl ať se s tátou držíme.
Šel jsem po chodbě kde nikdo nebyl když v tom jsem uslyšel něčí rozhovor přesněji Zaynův a Harryho rozhovor.
Harry
Ve škole se mnou ani jednou Zayn nepromluvil a tak jsem mu v poslední hodině napsal, že se za chvíli sejdeme na chodbě. Když mi odepsal ok zvedl jsem ruku a řekl jestli bych si mohl odskočit na záchod, že mi není dobře a počkal na něj na chodbě.
Z:"Co potřebuješ?" řekl nepříjemně "Stalo se něco? Udělal jsem něco špatně?" Z:"Co tím myslíš?" "Myslím tím to že se mnou vůbec nemluvíš a když náhodnou jo tak jsi nepříjemný" vyjel jsem po něm, protože jsem toho měl vážně dost Z:"Být tebou tak si na mě neotvírám hubu nebo ti jí někdo rozbije buzno!!" zařval a ohrnul nos "C-cože?" To není dobré.
Z:"Nedělej ze sebe debila už od začátku střední šikanuješ všechny co se chovají jak buzny a pak jednoho ojíždíš ve stanu....Být tebou dávám si majzla jelikož až se to všichni dozví tak nebudou moc rádi" ušklíbl se. No a teď jsem v píči co teď Harolde mysli....
(Tohle slyšel Louis) Z:"Tak co jak jsi si to s Tomlinsonem užil? Hm?" "Zayne j-já.... jen sem si chtěl užít a on byl zrovna po ruce to hned neznamená, že jsem nějakej zkurvenej buzerant..... a navíc nebylo to nic moc, z holkou je to mnohem lepší" odfkrl jsem si
Tak moc mě tyhle slova bolela, ani jedno z nich jsem nemyslel vážně, ale já to musel říct, aby mi dal pokoj jinak bych byl mrtvej. Nesmí se dozvědět že k Louisovi něco cítím a že to byl nejlepší sex, který jsem kdy zažil a od té doby se na holku ani nepodívám natož, abych myslel na sex s ní. Z:"No ještě aby se ti to líbilo....." zasmál se a odešel z pátky do třídy.
Louis
Neslyšel jsem celý rozhovor ale stačilo mi slyšet co o mě řekl Harry. Okamžitě jsem se rozbrečel a měl jsem chuť něco rozflákat a to něco by byl Stylesův obličej.
Šel jsem za ním a vrazil jsem mu tak silnou facku že se mu hlava natočila na stranu a trochu zavrávoral, hned si chytl bolavé místo a chtěl něco říct, ale já po něm začal řvát "Ty zkurvenej idiote! Nesnáším tě" hned co jsem to ,,dořekl,, jsem se otočil a vyběhl pryč ze školy.
Přes slzy jsem skoro nic neviděl a tak jsem o něco zakopl a spadl na zem. Hned jsem se posadil a přitáhl jsem si nohy k hrudi, rukama jsem je obejmul a mezi kolena jsem si dal hlavu, na to abych se postavil a běžel dál jsem prostě neměl sílu.
ČTEŠ
Dark-Find-Light (Larry)
FanficLouis-je mi 16 let chodím do druháku na střední, jsem gay a na škole mě šikanuje Harry a ta jeho partička. Mám nejlepšího kamaráda Nialla. Mám oba rodiče ale nedávno mamce zjistili rakovinu. Harry-je mi 16 let jsem v druháku. Mamka mi umřela když mi...