Louis
Po tom co jsme přišli, jsme hrály různé přiblblé hry, pojedli jsme a asi kolem šesté večer jsme šli všichni na takové to noční koupání. Od té chvíle co jsme se vrátily se mnou Harry nepromluvil, ale všiml jsem si jak mě často pozoruje. Takhle mi alespoň dokazoval, že na mě úplně nezapomněl, což mě dá se říct svým způsobem hrozně moc těšilo.
Když jsme došli tak všichni naskákali do vody až na mě a Nialla sedli jsme si trochu dál od vody, aby jsme si mohli povídat, aniž by nás někdo slyšel. N:"Tak co ty a Harry?" "Ni...j-já nevím" povzdechl jsem si N:"A co přesně nevíš?" "Když ti něco řeknu neřekneš to nikomu?" pokroutil hlavou "No dobře víš jak jsme byly pro to dřevo?" přikývl "No tak jsme si tak nějak šli zaplavat a trochu jsme blbly a tak nějak to skončilo tím, že jsme se líbali" mluvil jsem co nejvíce potichu a měl sklopenou hlavu k zemi N:"To jako fákt? A to je super ne? Tak v čem je problém?" měl z toho nějak moc velkou radost.
"No já nevím jak to s námi jako je víš, když jsme sami tak je to v pohodě, ale jakmile jsme ve škole nebo je kolem nás někdo další tak se mnou nemluví, takže ho začnu ignorovat no a on se pak ptá jestli jsem na něj naštvaný..... já se v tom vůbec nevyznám a už vůbec se nevyznám sám v sobě" N:"Tak asi by si z něj dělali kluci srandu nebo já nevím se ho na to zeptej... jak to myslíš, že se nevyznáš sám v sobě?" "No já nevím co cítím.....víš....vím že k němu cítím něco víc, ale na druhou stranu nevím, jestli k němu chci něco cítit po tom všem co mi udělal......na to prostě člověk nezapomíná" řekl jsem smutně a tak-tak jsem zadržoval slzy.
Prostě svoje emoce nezvládám a potřebuju to ze sebe nějak dostat a když ne pomocí žiletky tak alespoň pomocí slzy. N:"Ale noták...to bude v pořádku proč se ti chce z takové prkotiny plakat?" pohladil mě po zádech a já už to nevydržel a jedna slza si našla svou cestu. Niall mi ji setřel a objal mě kolem ramen přičemž jsem si zabořil hlavu k jeho hrudníku.
"J-já.... prostě je toho na mě moc a do toho ještě mamka.... snaží se přede mnou dělat jako by nic j-jako by jí bylo skvěle, ale Nialle ona umírá" zavzlykal jsem N:"To je mi moc líto Louisi" nic více neříkal, ani nebylo třeba Niall mě dokázal utěšit i beze slov.
Po chvíli jsem se úplně uklidnil a bylo mi lépe, konečně jsem to ze sebe aspoň trochu dostal. Všiml jsem si Harryho jak nás pozoroval, ale když jsem se na něj podíval tak se otočil. Od Nialla jsem se odlepil a už jsme tam jen seděli vedle.
Niall se mi zdál nějaký nesvůj "Nialle děje se něco?"" N:"Ne....vlastně jo" povzdechl si a já ho pohledem pobídl aby pokračoval N:"No jde o Liama... zničeho nic se se mnou pokoušel mluvit a bylo to fajn, hezky jsme si popovídalim je sním sranda, jen se mě dneska tak nějak nenápadně snažil zeptat na tebe a Harryho" "Ale neřekl jsi mu doufám nic" N:"Ne řekl jsem mu že nic nevím no a od té doby už se mnou skoro nepromluvil nechápu proč.....možná vyzvídal Zayn, ale nevím no" "Aha no je to možné dneska se na nás tak divně.... hnusně koukal když jsme přišly a já měl na sobě Harryho tričko"
N:"Ty Louisi všiml jsi si jak po tobě Harry pořád kouká?" "Ale nekouká to se ti jenom zdá proč by se na mě díval prosím tě?" uchechtl jsem se N:"Tak se podívej zrovna sem civí" zasmál se tak jsem se koukl.
Harry
Každou chvíli jsem pokukoval po Louisovi jak tam seděl s Niallem a povídali si, po chvíli to vypadalo že Louis brečel a ve chvíli kdy mu Niall setřel slzu tak se ve mě rozproudila krev a já měl sto chutí zabíjet a to se ještě zhoršilo, když jsem se koukl znova a to už na sobě byly nalepení přičemž Niall držel Louise za ramena a on byl k němu schoulený.
Už se stmívalo když se od sebe konečně odtáhly a něco si ještě povídali a zničeho nic se na mě Louis podíval, chvíli jsme na sebe koukali a mě připadalo že je naštvaný a tak jsem mu rukou naznačil aby šel do vody, ale on jen zakroutil hlavou. No takže je na mě naštvaný.
Rozhlédl jsem se abych zjistil jestli se někdo nedívá, ale všichni hrály kohoutí zápasy tak jsem toho využil a šel jsem směrem k nim z vody.
Louis
Harry začal vylézat z vody a šel směrem k nám, jen jsem na něj koukal co dělá a za chvíli stál už před námi H:"Louisi můžu s tebou mluvit....o samotě?" přikývl jsem a zvedl se ze země. Šli jsme trochu do lesa, aby nás nikdo neviděl "Harry mám se začít bát?" zasmál se a já taky.
H:" Ne já jen" zastavil se a otočil se směrem ke mě H:"Ty jsi na mě naštvaný?" "A budeš se mě ptát pokaždé i když je to zcela zřejmé?" H:"Já jen nechci aby si se na mě zlobil" "Harry tak jak se mám chovat? Líbáme se a za necelých 20 minut už se mnou nemluvíš tak promiň, ale do smíchu mi z toho vážně není" koukal jsem na něj a čekal co na to řekne H:"J-já Louisi je to těžké" "Co je těžké? Ty jen nechceš, aby mě s tebou někdo viděl, aby se ti nesmáli ale víš co? Mě si se posmíval od začátku roku a poslední dobou mě akorát mateš a já toho už mám dost......už je na mě toho prostě moc... a když nechceš aby o nás někdo věděl tak mě přestaň sakra líbat a hleď si svého!!" zařval jsem na něj už mě začínal pořádně štvát.
H:"Ale já nechci a ty taky ne" řekl v úplném klidu a začal se ke mě přibližovat a já automaticky couval než jsem se zastavil o strom.
Harry už stál centimetr ode mě H:"Neříkej ať tě přestanu líbat, ale podívej se mi do očí a řekni že mě líbat nechceš a já toho nechám" Zašeptal centimetr od mých rtů a já tak mohl cítit jeho dech na mé tváři. Neskutečně moc jsem chtěl znovu cítit jeho rty na těch mých. Chvíli čekal, jestli něco řeknu a potom si mě přitáhl za boky, pousmál se a přisál se na mé rty.
Začalo to jemnými, nevinnými polibky, ale nějak se to zvrtlo a byly z toho polibky plné chtíče, vášně a touhy po tom druhém přičemž se do hry zapojily i naše jazyky. Harry si mě držel jedou rukou za bok a druhou sjel na můj zadek, já jsem ho držel za krkem a tím jsem si ho k sobě přitahoval, druhou rukou jsem mu jezdil v jeho kudrlinkách za které jsem ho sem tam zatáhl a on mi zavzdychal do úst.
Po chvíli si mě vyzvedl rukama za zadek, vypískl jsem jelikož byl mokrý a dost to studělo, ale i přes to jsem kolem něj obmotal nohy a ruce nechal na stejném místě kde byly doposud.
Harry mě zády zapřel o strom, odpojil se od mých rtů a přisál se mi na krk, který obdarovával polibky a když narazil na místečko (na krku) kde jsem nejcitlivější slastně jsem zavzdychal a hlavu zaklonil aby tak měl lepší přístup.
Jednou rukou mi zajel pod tričko na záda, kde mi kreslil různé tvary, ze kterých mi pak sjel pod kalhoty a jemně mi zmáčkl můj holý zadek a já měl pocit jako bych měl každou chvíli vybouchnout jestli nedostanu víc.
Harry se zase začal věnovat mým rtům, oba jsme už byly vážně vzrušení což jsem mohl cítit z toho jak jsme na sebe byly nalepení a jsem si stoprocentně jistý že to mohl cítit i Harry.
Když nám došel kyslík odtáhl se od mých rtů, ale jen tak že jsme se dotýkali nosy H:"Nechceš jít do stanu?" zašeptal zadýchaně a já jen přikývl. Harry mě pořád držel na rukách a rozešel se směrem ke stanu, já jsem ho začal líbat na krku "Harry já umím chodit" zasmál jsem se, ale pořád jsem jeho krk obdarovával polibky a on zavzdychal když jsem narazil na jeho citlivější místečko.
H:"J-já vím a-ale kdybych tě položil na nohy byl by jsi až p-příliš daleko" pousmál jsem se na něj a políbil jsem ho na rty, ale jen na chvíli aby se mohl dívat na cestu.
Chci se zeptat jestli mám v dalším díle popisovat ehm :D A nebo mám rovnou napsat další den ráno??? Byla bych vám moc vděčná kdyby jste mi na to odpověděli do komentářů :3
u�a�p�G
ČTEŠ
Dark-Find-Light (Larry)
FanficLouis-je mi 16 let chodím do druháku na střední, jsem gay a na škole mě šikanuje Harry a ta jeho partička. Mám nejlepšího kamaráda Nialla. Mám oba rodiče ale nedávno mamce zjistili rakovinu. Harry-je mi 16 let jsem v druháku. Mamka mi umřela když mi...