10 Niall

6.4K 445 35
                                    

Louis 

21:00

Dodívali jsme se na film Divergence,Ten film úplně zbožňuju. Mám pocit,, že jsem na něco úplně zapomněl, ale za boha si nemůžu vzpomenout na co.

"Kurva!! Já jsem takový Agrrr bože" H:"Co se děje?" "Neviděl jsi někde můj telefon?" H:"Jo myslím že sis ho nechal v kuchyni pr..." nestihl to doříct, jelikož jsem se rozběhl do kuchyně.

Když jsem se koukl na telefon měl jsem 3 zmeškané hovory a 5 smsek "Bože já jsem takový blbec" všiml jsem si, že za mnou došel Harry.

H:"No tak Louisi děje se něco ?" "Jo to že jsem totální krypl" vyhledal jsem v kontaktech Nialla a hned jsem mu volal.

Harry

Komu asi volá? Ten člověk, se kterým Loui volal, musel být vážně naštvaný, protože do telefonu křičel tak, že jsem ho slyšel i já.

Hovor

Niall : Pro krista Louisi no konečně, že voláš! Co se sakra stalo? Proč jsi mi neodpovídal? Víš jaký jsem měl o tebe strach, když jsem tě viděl se Stylesem? Tohle už mi nedělej!!

Louis: Ahoj Ni já se ti hrozně moc omlouvám, nebylo mi dobře a tak nějak jsem no ... zapomněl jsem na tebe omlouvám se.

To je v poho hlavně že jsi v pořádku, vážně jsem měl o tebe strach.

Já vím, omlouvám se.

To nic tak se opatruj já, už musím končit jo tak pa.

Jo jo budu, ty taky, pa.

Počkej Louisi!

No?

Jdeš na tu párty u Stana doma?

Já nevím Ni moc se mi tam nechce

Ale notááák musííš jít!! co ty víš možná by jste se mohly dát se Stanem dokupy přece víš jak je do tebe celej udělanej... (Zasmál se Niall)

Jo vím je docela roztomilí jak se to ani nesnaží skrejvat.

No vidíš tak teda zítra kolem 20:15 u něj?

Tak jo.

Superrrrr užijeme si to už se na tebe moooc těším.

Jo já na tebe taky.

Super musím s tebou o něčem moc důležitém mluvit a vím, že ty mi v tom jako jediný dokážeš pomoct.

Jo neboj, budu se snažit.

Dobře.... mám tě moc rád Lou si nejlepší.

Ohh já vím ty lichotníku (Zasmál se Lou nahlas) taky tě mám moc rád tak zítra jo? Ahoj.

Papa.

Rychle jsem se koukl jinak, aby si nevšiml, že jsem ho poslouchal.

Co to sakra mělo bejt? Oni si vyznali lásku nebo co?

Nejraději bych toho Horana zabil... Co si o sobě sakra myslí???

To jako vážně žárlím? A ještě k tomu si Lou myslí, že je Stan roztomilí? Tak to už je na mě vážně moc!!

L:"Ehm Harry? Děje se něco? Nějak se mračíš" "NE! Ty chodíš s Horanem?"

L:"Ne proč? Je to můj nejlepší kámoš je jako můj brácha" smál se jako by slyšel nejlepší vtip na světě L:"Proč se ptáš?" "Jen tak, znělo to jako by jste si vyznali lásku" zasmál jsem se ironicky

L:"Nevím co ti sakra vadí je to můj nejlepší kámoš známe se už od malička a nevím proč by jsme si nemohli říkat, že se máme radí. JAKO KAMARÁDI. Když je to pravda!" sykl na mě.

Chovám se jak úplná hysterická baba nechápu co to do mě vjelo!

"Promiň j-já...... teda nekoukneme se na nějaký horor?" L:"Já horory nesnáším" řekl už klidněji.

"Ale noták Loui bude sranda snad se nebojíš" zasmál jsem se L:"Já nemůžu za to, že je dělají tak strašidelné" postěžoval si "Neboj Loui budu hned vedle tebe dobře?" usmál jsem se na něj povzbudivě.

L:"No tak dobře, ale jestli se budu potom bát jít i na záchod, tak budeš chodit semnou" "Platí" šibalsky jsem se na něj usmál.

L:"J-já jsem to... ale to je jedno. Tak tam něco pusť ať už to mám za sebou"

Nová část Hope you like it :)) :3 Komu taky jako mě vadí Stan a Nick ? :D No nic moc vám děkuju za Votes :3333 mám vás ráda


Dark-Find-Light (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat