"Ya çok özür dilerim ama BEN NİYE HER SEFERİNDE 2 SAAT ARAYLA UYANDIRILIYORUM BUGÜN AMINA KOYAYIM?!" Her zamanki gibi ne yapacağımı bilemediğimden hemen Yeonjun'un yanında bitmiştim. Yani biraz fazla sinirli bir kişiliğe sahip olsada, üçümüz arasında en mantıklı düşünebilen oydu.
"Yeonjun bağırma aq zaten sabahın beşi."
"Vay canına amk ciddi misin?? Saat nasıl sabahın beşi olabilir???"
Evet maalesef. Gerizekalı ben, mailinin tek açılmalık olduğunu unutup, direk maili kapatıp heyecanla bu iki salağa yazmıştım. Grup bilgilerine ve nereye gideceğime bakmadan...
"Of tamam sus küfür etme sabah küfredilince çok geriliyorum zaten strestiliyim."
Yeonjun anlamamışçasına kafasını yana eğmiş, şaka yapmadığımı anlayarak duruşunu dikleştirmişti. Gözleri anlatmamı bekler gibi bakıyordu. Biliyordum. "Ne anlatıcak olursan anlat, asla seni yargılamayacağım." bakışlarıydı bu. Beni asla direk yargılamazdı, banka soysam bile "Beomgyu yaptıysa illa bir nedeni vardır." diyebilecek bir insandı. Belkide bu yüzden Yeonjun, benim hayatımda artık en güvendiğim kişiydi.
"Yeonjun ben dün mailde gruba katılma lafını gördüğüm an size yazdım. Mailde kapanmış o ara. Tek görütülenmelikmiş.." Bunu söylerken gözünün içine bile zor bakıyordum, aptal gibi hissetmiştim.
"Of ciddi bir şey sandım bende Beomgyu." Dalgamı geçiyordu bu çocuk?
"Nasıl ciddi değil? Dört saat sonra görüşmeye gideceğim ama nereye gideceğim ben AMK."
"Tamam sakin. Bekle haritalardan bakıyorum. Bighit'in altı tane binası varmış bu çevrede. Eminim yakın olan bu altı binadan birine çağrılmışsındır. En kötü sabah erken çıkıp hepsine gider tek tek sorarız, ama benim daha iyi bir fikrim var."
"Ne?"
"Instadan tanıştığım bir çocuk var, bildiğim kadarıyla Bighit'in altında bir grupta o da. İstersen sorabilirim, gider öğrenebilir. Hem, bu saatte uyuduğunu sanmıyorum."
"Bu saatte uyumayan insanlardan şahsen hayır gelmiyor ama sen ara sor Allah rızası için amk."
"Tamam bekle yazıyorum."
soobbing5
yawnloser
Ştt
Uyuyon mu amk
Tavşan bey bakar mısınız acaba😔😔soobbing5
Hm
Ooooo
Siz yazar mıydınız ya Yeonjun beyfendi?yawnloser
Of şov yapma işimiz düştü yazıyoruz işte
Bana bak
Acil yardım lazım
Çok ACİL.soobbing5
Hemen söylesene
Telaşlandırıyorsun insanıyawnloser
Bu ay çevrendeki gruplara falan yeni gelecek birinin haberini verdiler mi?soobbing5
Of
Bende sana bir şey oldu sandım
Kalbim yerinden çıkacaktıyawnloser
Bana bir şey olsa
Sana mı yazarım amk
görüldüsoobbing5
Yazıyor...
Kalbimi kırıyorsun|
Kalbimi|
Yazıyor...
Neyse ne
Bekle arkadaşıma sorayım
O net biliyorduryawnloser
Tamam
Sağol bu arada~
"Şşşttt."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oodal | taegyu
FanfictionAynı müzik grubuna düşen, kavga ederek ayrılmış iki sevgili. Sizce barışmaları ne kadar sürmüştür? 5 gün? 2 hafta? 10 ay? ✮ taegyu // yeonbin sunki // heekai