"peach eyes"

462 54 77
                                    

(Arkadaşlar bölümün %79'u küfürden oluşuyor okumak istemeyenler olursa haberi olsun..)

Bir haftadır dayanıyordum. Tam bir haftadır. Şu yedi gün boyunca bana cehennemi yaşatmıştı. Tahmin ediyorsunuzdur heralde kimden bahsettiğimi. Oruspu çocuğu, sülalesini sikeceğim, yolda görsem üstüne tüküreceğim, yüzü tam bir hıyara benzeyen adam. Kısacası Kang Taehyun.

"Yeonjun bırak beni atlıcam camdan. YEONJUN ÇEKİL."

"YA MANYAK MISIN AMINA KOYAYIM GERİ BAS LAN. KAİ BİR ŞEY YAPSANA AMK VALLA ATAR BU KENDİNİ."

"Beomgyu bak atlarsan bir daha Taehyun'a küfür edemezsin. Ölürsün çünkü."

"Ya amına koyayım Hyuka sence bu işe yarar m-"

"Oha. Cidden mi?"

"YARIM SAATTİR DİL DÖKÜYORUM VE SEN BUNA MI İKNA OLDUN AMK?!"

"Ona küfür etme şansımı kaçıramam, olmaz. Bir haftadır bana çektirmediği kalmadı puştun. Aklı sıra benimle uğraşıyor."

"Ya amk saatlerdir böyle diyorsun ama ne çektirdi söyler misin artık?!"

"Valla bende kendini camdan atmak isteyeceğin kadar ne yaptı çok merak ediyorum."

"Ne yapmadı ki..."

<Flashback>

"Düzgün olmadı. Beğenmedim. Tekrar kayıt alın."

"Taehyun bu zaten 15. kayıtımız, yeter artık. Bak çocukta yoruldu zaten."

"Beğenmedim dedim Soobin. Tekrar alın. Senin de sesin çıksın az. Kelimeleri yutuyorsun."

"😊☺️" Orrrruspu çocuğu. Dışarda bi tek yakalayayım göstericem sana.

~

"İyi işti Beomgyu!! Sesin cidden abartıldığı kadar varmış."

"Teşekkür ederim Soobin. Tek beğenen taraf sensin ama galiba.. Birilerine beğendiremedik bir türlü maalesef."

"Taehyun'dan mı bahsediyorsun? Ah, merak etme o her zaman böyle demek isterdim ama.. İlk defa bu kadar tekrar aldırdığını gördüm."

"Gıcıklığına yapıyor işte."

"Sizin aranız falan mı bozuktu eskiden? Yani.. Tanışıyormuşsunuz gibi davranıyorsun."

"Biraz çekişmeli bir arkadaşlığımız vardı." Nerden çıkmıştı bu şimdi? Artık kapıda mı dinliyor?!

"Aynen. Stajyerken çok rekabet ederdik dimi Taehyun'cuğum?" Tek gıcıklık yapan taraf sen olmayacaksın, bunu beni tanıyorsan anlaman gerekirdi. Kang. Taehyun.

"Evet Beomgyu'cuğum." Yemin ederim Yeonjun'un sarhoşken bana taktığı "kertenkele götü" lakabı bile daha güzeldi. Bir kez daha bana böyle seslenirse üstüne atlayacaktım.

"Neyse millet. Biraz uzun sürdü işlerimiz, biri düzgün kayıt yapamadı da neyse. Salı sabahı buradayız yine. Koreografiyi bitireceğiz, çarşamba günüde kayıt alacağız. Evde olduğunuz sürece düzgün çalışın. Bazılarını uyarıyorum ki sabaha kadar oyun oynamasın! Sonra Jungwon'un içeçeğini içmek zorunda kalıyormuş." Götüne sokayım o kayıtları.

Oodal | taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin