Bilinmeyen Numara : Merhaba sevgilim.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Gece yarısı mesaj atıyorum ama kitaplığıma bakarken aklıma birden şey geldi,
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Hani yağmurlu bir günde yürüyüş yapalım demiştik ya, sonra hangi akılla yaptık bilmiyorum ama dondurma almıştık.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Neden böyle saçma bir şey yapma gereği duyduk orasını da bilmiyorum ama seninle yapılan en saçma şey bile en değerli anım olurdu benim için.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Hani yağmurdan dolayı dondurma eriyip akmıştı da yiyemedik diye söylenip durmuştum. Daha sonra...
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Bunu her hatırladığımda sana olan aşkım ikiye katlanıyor.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Daha sonra evimize geçtiğimizde gece mesaj atmıştın 'dışarı çık' diye.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Elindeki poşette bir kilo dondurmayla beni bekliyordun ya hani, o an ki gülüşünü hiçbir şeye değişmem.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Seninle geçirdiğim hiçbir anıyı hiçbir şeye değişmem. İyi ki girdin hayatıma.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : İyi ki vardın. Bir kere bile keşke ben hatırlamasaydım diye bir şey geçmedi aklımdan.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Sen benim en güzel rüyamsın. Ama ben o rüyadan uyandım.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : İçimdeki çocuksu bir hevesle tekrar uyuyup onu görmek istedim ama hiçbir zaman göremedim, göremiyorum.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Ama biliyorum ki göreceğim. Buna yürekten inanıyorum.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Ben o uyandığım rüyayı tekrar görüp ebedi bir uykuya yatacağım.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Ben o rüyayı eskisi gibi tekrar seninle birlikte göreceğimizi biliyorum.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Belki göremesen de bu mesajları sana atmam yanlış. Çünkü sözlü bir adamsın.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Ama inan umurumda bile değil. Ben sadece hatırlaman için elimden gelen her şeyi yapmak istiyorum.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Ve yapacağımda. Hatırladıktan sonra onu sevmeye devam etsen de bütün anılarımızın aklında olmasını istiyorum.
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Yakında karşına çıkıyorum sevgilim :)
(İletilmiyor)Bilinmeyen Numara : Görüşmek üzere.
(İletilmiyor)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gökyüzündeki hatırlar
Short Storygitsem buralardan arkama bile bakmadan, senden tek istediğim anılarımızı saklaman. yarı texting