Bilinmeyen Numara : Merhaba Aksel.Bilinmeyen Numara : Dün sana cevap veremediğim için özür dilerim.
Bilinmeyen Numara : Sadece ayrıldığınızı duyunca kısa bir şoka girdim ve ne diyeceğimi bilemedim.
Aksel : Sorun değil.
Aksel : Fakat artık kim olduğunuzu bilmeye hakkım var diye düşünüyorum.
Bilinmeyen Numara : Haklısın ama söylesem de hatırlayamazsın ki.
Aksel : Eski arkdaşlarımdan biri misiniz?
Bilinmeyen Numara : Eski biriyim evet ama arkadaşın değilim.
Bilinmeyen Numara : Beni tanıyorsun biliyorum Aksel. Sen hatırlamasan bile kalbin beni tanıyor.
Aksel : Bakın sizinle açıkça konuşacağım. Bu zamana kadar attığınız mesajlara sustum çünkü kalbinizi kırmak istemedim.
Aksel : Fakat artık sabrım taşmak üzere. Hem bunları yazacak kadar cesaretlisiniz hem de kendinizi saklayacak kadar korkak.
Aksel : Son kez kim olduğunuzu soracağım. Cevap vermezseniz engelleyeceğim ve o engel hiç kalkmayacak.
Bilinmeyen Numara : Eski bir tanıdık...
Görüldü
Bilinmeyen Numara yazıyor...
Çevrimiçi
Bilinmeyen Numara yazıyor...
Bilinmeyen Numara : Seni seven eski bir tanıdık.
(Görüldü)
Bilinmeyen Numara : Kendini suçlu hissetme.
Aksel : Üzgünüm ama her ne kadar ayrılmışta olsak kendisini sevdiğim bir sevgilim var.
Bilinmeyen Numara : Onunla barışacak mısınız?
Aksel : Onu tekrar kazanmak için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Bilinmeyen Numara : Anladım.
Bilinmeyen Numara yazıyor...
Aksel : Gerçekten üzgünüm.
Çevrimiçi
Bilinmeyen Numara yazıyor...
Bilinmeyen Numara : Seni sevmek, gökyüzü gibiydi, uçsuz bucaksız maviliğin içinde kendi rengimi bulmak gibiydi.
Bilinmeyen Numara : Seninle o kadar güzel anılarım var ki Aksel, seninle o kadar fazla kendimi bulmuşluğum var ki
Bilinmeyen Numara : şimdi beni hatırlamadığın için sana kızamam, üzülemem, küsemem.
Bilinmeyen Numara : Benim o anılara tutunup ayakta kalmam gerekiyor.
Bilinmeyen Numara : Şu an aramızda mesafeler var çünkü kalplerimiz uzak.
Bilinmeyen Numara : Benimki senin kalbine her yaklaşmak istediğinde un ufak olup geri dönüyor.
Bilinmeyen Numara : Bu senin suçun değil, bu kimsenin suçu değil. Bu bizim kaderimiz.
Bilinmeyen Numara : Ben bu masalın sonunda mutlu olacağımıza inanıyorum.
Bilinmeyen Numara : Eğer kötü bir son bizi bekliyorsa şuan çektiğim acılar için bana haksızlık değil mi?
Bilinmeyen Numara : Neyse saat geç olmuş. Sen uyu, uykun gelmiştir. Biraz erken yatıyorsun ya hani :')
Bilinmeyen Numara : İyi geceler kalp sızım. Hep mutlu ol. Sen mutluluğu hakeden güzel bir adamsın.
Bilinmeyen Numara çevrimdışı
Aksel yazıyor...
Aksel : Samimiyetime ne kadar inanırsın bilmiyorum ama sen de mutluğu hakediyorsun.
Aksel : İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gökyüzündeki hatırlar
Kısa Hikayegitsem buralardan arkama bile bakmadan, senden tek istediğim anılarımızı saklaman. yarı texting