Jake-"ULAN SEVİŞİYOR BU AMINA KOYDUKLARIM!?" diye bağırdığımda Sunghoon'la birbirimize baktık. Jay ve Jungwon öpüşürken bir anda baskın yapmak üzdü açıkçası ama öylece bekleyemezdim.
"Ulan sizde çıplaksınız, ne yaptınız?!" diye seslenen ise Jay oldu. Konuyu değiştirme şapşik şey seni...
"Konu sizsiniz yalnız." dediğimde Sunghoon beni baştan aşağı süzdü.
Sunghoon, "Susadım" dediği an Jay bu anı bekliyormuş gibi laf yapıştırdı.
"Nasıl susadın oğlum, iki dakika önce içmişsiniz işte." dedi ve Jungwon'la birlikte gülmeye başladılar.
Komik mi ulan?! İğrenç iğrenç laf sokma şeyleri var bunlarında.
"İy, iğrenç olma be herif." dedim ve yürümeye devam ettim. Sunghoon da koşarak arkamdan geliyordu.
"Sen de ne diye bilerek yanlarına gittin ki?" dedi Sunghoon.
"Asıl sen niye susadığını dile getirdin aslanım!" diye celallendim bir an.
"Aslanım diyeni yaslarlar." dedi ve beni bir anda bir ağaca yasladı. Yuh, Jay ve Jungwon'un olayına dönecek bu.
"Hahaha, komik şeycik." dedim ve Sunghoon'u kenara itip yürümeye devam ettim.
"O değilde umarım kaslarımı sinek falan ısırmaz." dedim.
"Kasın mı var sanki. Bir de benimkilere bak." dediğinde cidden kafamı arkaya çevirip kaslarına baktım. Oh mis gibi kaslar da gördük beleş.
"Sevdiysen dokunabilirsin." dedi Sunghoon. Deli midir nedir ya!?
"Yok ben kendiminkilere dokunuyorum, benimkiler daha güzel." dediğimde arkamdan kıkırdama sesi geldi.
"SAVAŞIN! KORE'NİN GÜCÜ ADINA!"
Sesine doğru ilerlediğimizde Heeseung ve Niki bir yaratığa balta ile dalıyorlardı. Bende katil oldum sanıyordum be...
"Sunoo nerede?" diye etrafa bakındığımda bir ağacın arkasına geçmiş, tuvalet işini hallediyordu.
"Küçükmüş ulan." dedim ve kıkırdadım.
"Sende göster sıkıyorsa." dedi arkamdan Sunghoon.
"AAA! SAVAŞ VAR KOŞ!" diye bağırdım konuyu değiştirmek için. Koşa koşa Heeseung'ın yanına gittim.
"Savaşın ordum! Savaşın ve beni kurtarın!" dediğimde yaratık "pat" diye yere düştü.
"Oleyy! Aferin ordum." dediğimde Sunghoon yeni gelmilşti.
"Orduya benzer halimiz mi var?" dedi Niki.
"Tamam o şakaydı Ninimura. Üzülme." dedim ve elimi omzuna koydu.
"O değilde siz niye çıplak geldiniz? Yoksa..?" dedi Heeseung. Bende hemen sözünü kestim ve, "Kıyafet almayı unutmuşuz da. Ayrıca ne 'yoksa..?' hemen fesat anlamayın be." dediğimde Sunghoon güldü.
"Ben giyinmeye gidiyorum, gel Sunghoon." dedim ve Sunghoon'un elini tutup uçağa sürükledim.
Jungwon-
"Jay salak mısın biz uçakta yeni tanıştık zaten?!" diye bağırdım Jay'e. Uçağa girerken tanıştığım kişi beni öpecekti ulan!
"Heeseung ve Sunoo da aslında tanışmıyormuş, onlar da otobüste tanışmışlar ama araları gayet iyi." dedi Jay.
"Ulan o başka bir şey bu başka bir şey." dediğimde kafasını onaylarcasına salladı.
"Dudakların çok güzel görünüyordu." dediğinde istemsizce yutkundum. Baş parmağını dudağımda gezdirdiğinde sadece gözlerine bakıyordum, o ise dudaklarıma bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Erkek ve Bir Ada | Jakehoon
FanficBir uçağın düşmesi ile ıssız bir adada yanlız kalan 7 erkek ve daha sonradan keşfedeceği, ürkütücü yaratıklar. Sadece gerçeği öğrenmek istiyordu Sim Jake.