15- İzin

84 10 6
                                    


Etrafları sarılmıştı. Hemde feci şekilde.

Sunghoon yüzündeki sırıtmasıyla Jaeyun'a bakıyordu. Deli herhalde, diye düşündü Jaeyun.

"Ne gülüyosun o'lum?!" dedi Jay, Sunghoon'un omzuna vururken.

"Hiç, komik sadece" dediğinde Seonwoo ağlamaya başlamıştı. Seonghwa, "Öldük, bittik" dediğinde koşarak Jaeyun'a sarıldı. Sunghoon ve Heeseung aynı anda onlara baktı, Sunghoon Jaeyun'a yaklaşıp Seonghwa'yı ayırdı ve Heeseung'a itti.

"Eğer sizi bu durumdan kurtarmamı istiyorsan Minho'yu öldürmeme izin ver. Yoksa burada kalırız"

"Ondan soğusam, hatta ölümüne nefret etsem bile öldürmene izin vermeyeceğim. Biz savaşırız" dedi ve etrafına baktı. Yerdeki uzun, hafif kalın sopayı aldı ve Sunghoon'a bakarak, "Ölsem bile onu öldürmene izin vermem"

"Tek ölen sen olmazsın. Onları da yanında alırsın" dedi Sunghoon arkasındaki insanlara bakıp. Jaeyun yutkundu ve arkasına dönüp ağlayan, yaratıklara taş, sopa fırlatan kişilere baktı.

"Onlar da mı ölecek?"

"Ya şimdi ölün, ya da Minho'yu öldüreyim" dedi sırıtarak.

"Onlar yaşayacak değil mi?"

"Minho'yu öldürmeme izin verirsen neden olmasın?"

Yaratıklar hepsinin üstüne koşmaya başladığında Jaeyun, "TAMAM!? Öldür onu!" diye bağırdı. Seonghwa ve Seonwoo ağlarken Jungwon'un gözü dolmuştu. Hepsi aynı anda bağıran Jaeyun'a baktı. Sunghoon sırıtıyor, hatta kıkırdıyordu. Herkes bir an "delirdi galiba" diye düşündü.

"Tamam bebeğim, sen istersinde öldürmez miyim?"

Jaeyun'un gözleri dolmuştu, yanaklarına doğru bir damla yaş akınca, Sunghoon elini karşısındaki çocuğun yanağına koydu, ve baş parmağıyla yaşı sildi.

Sunghoon cebinden demirden bir haç çıkardı ve sırıtıp Jaeyun'un eline verdi. Yaratıklar yanmaya başlamıştı. Herkes, Sunghoon'a ve Jaeyun'a bakıyordu, ardından ise yaratıklara..

Jaeyun'un başı deli gibi dönmeye başlamıştı. Aynı zamanda zonkluyordu.

Gözleri kapanmıştı.

Yorgundu.

Bu yeni adada her gün bayılmak zorundamıydı?

20 saat geçmişti o bayılalı. Gözlerini aralamaya çalıştı. Elleriyle gözünü sildi ve gözlerini araladı. Gözleri kocaman büyürken oturma pozisyonuna geçti.

"Hassiktir"

Bölüm sonu

Bu bolum kısa oldu cunku canım oyle istedi 🛸🛸

7 Erkek ve Bir Ada | JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin