8- Korku

172 23 8
                                    

Yazar-

"Altıma sıçtım abi, salak yarasa!" diye bağırdı Jaeyun. Sunghoon, Niki ve Sunoo gülme krizine girmişlerdi.

"Yaa! Gülmeyin amına koyduklarım." dedi ve göz devirdi. Sunghoon sağ elindeki meşaleyi sol eline aldı, ve sağ eliyle Jaeyun'un başını okşadı. Jaeyun gülümsemişti, hoşuna gitmişti ona böyle şirin bir şekilde temas etmesi...

"Kardeşini bulacağız Jake." dedi Sunghoon. Jaeyun gülümsedi, karşılığında Sunghoon da gülümsedi. Bu ortamı bozan kişi Niki olmuştu.

"Başını alırsınız başını." dedi ve Sunghoon'a nah çekti.

Jaeyun, "Ulan Japon! Senin kardeşimle ne derdin var ha?!"

Sunoo, "Harbiden, çocuğun kardeşine laf edip duruyorsun."

Niki, "Bizim yaşamamız bile şans iken sen kardeşinin yaşamasını mı bekliyorsun?" dedi ve bir anda Sunoo'nun yanağını öptü.

Jaeyun, "Yuh, adam bana laf ederken bile karı yiyor." dedi.

Sunoo, "Karı değil kadın. Ayrıca kadın mıyım ben amına koyayım." dediğinde Niki gülümsedi.

[...]

Jay, "Heeseung neredesin ulan?!"

Jungwon, "Ya biz kesin sıçtık, ölmesin şimdi?!"

Heeseung, "Aİ Aİ Aİ Aİ Aİ!!!"

Jungwon, "Gökten bir ses yükseliyor lan!"

Jay, "Harbiden o ses neydi? Eşek sesi gibiydi."

Heeseung, "GULU GULU GULU GULU..!"

Jay, "Jungwon-ah, sana da hindi sesi geldi mi?"

Jungwon, "Korkuyorum Hyung, meşale yapsaydık ya bizde Jake'ler gibi. Çakmakla ilerliyoruz, olacak şey mi?!"

Jay, "Hyung deme lazım olur, ayrıca kolaysa sen yap."

Üçlü, sağ taraftaki yola girince büyük bir yer onları karşılamıştı. Oradan buldukları bazı yiyecekleri yemişlerdi, fakat Heeseung bir anda ortadan kaybolmuştu. Zaten etrafı aydınlatacak tek bir çakmakları vardı. Jungwon korkudan Jay'e sarılarak yürüyordu. Jay ise bu durumdan memnundu. Hafiften hindi sesleri gelmeye başlamıştı, ayrıca eşek sesi de.

Jungwon, "Jay, ölürsem ne olur biliyor musun?"

Jay, "Bilmiyorum, ne olur?"

Jungwon, "İşte bende bilmiyorum." dedi ağlamaklı bir ses tonu ile. Jay, Jungwon'a aşık olmuştu. Jungwon'u izleyerek tatlı komasına bile girebilirdi.

Heeseung, "WOOAAA!"

Jungwon, "AYI BAĞIRIYOR AAAA!!!" diye bağırdı ve bir anda Jay'in kucağına zıpladı.

Heeseung, "Oha porno çekiliyor!" diye bağırdı ve elinde iki sopayla onların üstüne doğru koştu. Heryerini çamura bulamıştı.

Jay, "Ne yaptın ulan kendine?!" dediğinde Heeseung, Jay'in kucağındaki Jungwon'un kalçasına baktı. Jay eliyle Jungwon'un kalçasını tutuyordu. Jungwon gözleri kapalı bir şekilde Jay'e daha sıkı sarıldı.

"Ohoo, bunlar olmuşlar ulan." dedi Heeseung. Jay gülümseyip, kucağındaki Jungwon'un yüzüne baktı.

"İnecek misin minik bebek?" dediğinde Jungwon gözlerini açtı ve Jay'in kucağından indi.

"Yanlışlıkla oldu, kusura bakma." dediğinde Jay yarım ağız gülümsedi.

Heeseung, "Şuradan mı gidiyoruz o zaman?"

7 Erkek ve Bir Ada | JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin