Rezzzillik

1K 131 25
                                    



Jisung indiği gibi tekrardan hyunjinin yanına koşar, hyunjin jisungun ensesine vurup, "lan benim yanımdakiler telefonlarına bakıp sizi konuşuyorlardı.Bak şu telefona sizi mi paylaşmışlar!" Jisunun gözleri fal taşı gibi açılır. "NE DEMEK BİZİ Mİ PAYLAŞMIŞLAR YA!" Jisung hemen telefona bakar. Twitterdan 3 yeni bildirim. "HYUNJİN YEDİM BOKU HYUNJİN ÇOK FENA REZİL OLDUM OKULUN İTİRAF SAYFASINA BAK!"
"Bağırma! Dur bakıyorum" Hyunjin telefonuna baktıgı anda ağzını eliyle kapatıp ekrana bakar, "lan, fotograf bile koymuşlar!" Jisung elleriyle yüzünü kapatıp yere çökmüştür. "Rezil oldum! Nasıl çıkıcam ben insan içine! Geri götürün beni gelmicem geziye falan."
"Yorumlara bak sen asıl."

Jisung yorumları okur. "Playboy lee minho 11. Sınıfların en eziğiyle çıkıyor. Han jisungla minhonun gay oldugunu ve sevgili olacaklarını hiç düşünmezdim." Lan. Evet işte şimdi tam anlamıyla rezil oldum. "Oha bekle minho cevap vermiş. 'Bu itirafı yapan Kim Seohun, yangın merdivenlerinde erkeklerle öpüşmeye devam et. Kimsenin ilişkisi seni ilgilendirmez. Buradaki tek ezik sensin' yazmış. Anonim hesap değil mi bu itirafı yapan. Nerden biliyor onun oldugunu? Offf rezil oldum."

Jisung minhoya mesaj atar.

Minho-jisung

Jisung
Minho nolur bişey yapma
Çok rezil olduk bizi paylaşıyorlar.
Kimseye cevap yazma

Minho
Rahat ol sevgilim
Rezil olmadın
Ben gerekenlere gereken cevabı verdim

Jisung
Rezil olduk işte minho
Görmüyor musun herkes bizi konusuyor
Bu gezi başlı başına bi felaket

Minho
Sakin ol
En müsait zamanda yanına gelicem

Jisung
Hayır sakın gelme
Hatta okuldada görüşmeyelim

Minho
Tuvalette mi görüşücez sürekli gizli gizli

Jisung
Evet

Minho
Hayır, herkes ögrendi sevgili oldugumuzu zaten
Ben bundan hiç rahatsız değilim
Herkes ögrenebilir seninle sevgili oldugumu
Hem senden uzak dursunlar

Jisung
Of minho of

Jisung telefonu kapatıp hyunjinle birlikte diğer sınıfları takip ederler. Hyunjin jisunga bakar, "asma suratını, unuturlar elbet. Bak geldik otele cok büyük, zevkini çıkar. Odamıza gidelim hadi"

Jisung ve hyunjin hocanın yanına gidip oda arkadaşı olmak istediklerini söylerler fakat hoca hyunjine farklı bir cevap verir.

"Aslında 12. Sınıflardan bir ögrenciye oda kalmayınca 11. Sınıflardan birisiyle kalıp kalmak istemedigi sorulmuş, o da seninle kalmak istemiş hyunjin. İster jisungla kal ister onunla." Hyunjin hocanın ne dedigini anlamaz. "Kim istemiş hocam anlamadim?"

Hoca arkasına dönüp felixi işaret eder. Felix sırt çantasıyla koridordu durmuş hyunjine bakarak gülümsüyor ve el sallıyordur. Hyunjin ise jisunga bakar. "Ehem ehem Onunla kalsam sorun olur mu jisungcum canım?"
"Var ya hyunjin yazzıkklar olsun. Ben kimle kalcam hocam."
"Boş bir oda var orada tek kalabilirsin."

Jisung söylene söylene kendi odasının numarasını alır ve 125. Odaya dogru ilerler.
Hyunjin ise arkadan ona sesleniyordur, "Özür dilerim jisungg"
Jisung ise " kabul etmiyorum!" Diyerek odasına girer.

Telefon/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin