Korede gece olur ve herkes yataklarındadır. Bu, gezinin son günüdür. Nerdeyse herkes yarın erken kalkmak için uyuyordur. (Changbin ve jeongin hariç😇)07:00
Chan hoca tüm kapılara tıklatıyordur.
"GUNAAYYDİİİNNNN WAKEY WAKEEYYYY KURBANELER KALKIIIN"Jisung kurbane lafını duyunca hemen yerinden hortlar. Kalkıp yüzünü yıkar ve giyinip dün geceden hazırladığı çantasını omzuna atıp odadan çıkar. Aşağı indiğinde herkesin valiz veya çantalarıyla resepsiyonun önünde beklediğini görür. Gidip anahtarını bırakır ve tüm okul toplanınca birlikte otobüse binerler.
Hyunjini goren jisung, hemen hyunjinin kolundan tutar ve felixin yanından alıp kendi yanına çeker, ardından 13 numaralı koltuga oturtur.
(Hersey neden 13 derseniz 13 ugurlu sayım o yuzden😇)
Hyunjin, jisungun omzuna vurur. "Napıyosun jisung yaaa. Ne guzel sevdiceğimle birlikte oturucaktık.. birlikte browni yaptık of cok guzeldi keşke 2 gun hiç bitmese.."
"HAYAT SANA GUZEL AMINA KO-"
hyunjin eliyle jisungun ağzını kapatır.
"Biraz daha bağır istersen feriha!"
"Benim adım feriha değil yeter.."
"Adını feriha koydum."
"Çok dizi izleme hyunjin çok dizi izleme.."
"Bunu erkenci ku-"
"Sus! Laf ettirmem!""Neyse devam ediyorum. Konuyu değiştirme. Hayat sana guzel annesini sevdiğim, annesini yediğim annesiyle evlendiğim annesini hüplettigim. Tamam mı? Kaç gundur zaten aynı odada kalıyosunuz, birliktesiniz. Allah bilir neler yapmışsınızdır oralara girmicem... yani, Beni tek bıraktın! Beni! BENİ BENİ YA BİHTERİNİ. Can dostunu! O yuzden, bu yolculukta benimlesin hwong hyunjin."
"Hwong değil hwang."
"Ona mı takıldın?"
"Evet. Hon jisung."
"Kes ya kes ya... düzgün oku."1 saat ikilinin boş muhabbetleri döner. En sonunda otobüs, hoşnut-ül benamus lisesinin önünde durur.
(namussuzlar demek.. namussuzların yeri. Bakirkertenkele riz.)
Derslerin başlamasına 30 dakika vardır herkes yerleşir ve derslerden şikayet etmeye başlar. "Hay sikeyim, ilk ders fizik mi olur!"
Hyunjinde çantasını bırakıp yorgun bi şekilde jisungun yanına gelir. "Bebek ekmeğe mi baksak?" Jisung başıyla onaylar, "tamam gel'
Yaylanarak alt kata iner ve jeonginin sırasının yanında dururlar. Jisung elini jeonginin başına koyarak, "sabah sabah bari dinlenseydik, kaldırıp derse getirdiler."
Jeonginde gözleri kapalı bir şekilde yanıtlar.
"Evet, cok yorgunum hiç uykumu alamadım. O kadar geç yattım ki! Neredeyse sabahladık."
"Neden? Sabahladık?"
"Şey..."
"Jeongin! O çocuk! Anlat.""HAYIR YAAA O DEĞİL"
"NAPTİN YA"
"KİM"
"YA Bİ DURUNNNNN ANLATCAM"Hyunjin ortamı sakinleştirir. "Durun. Nefes alıp verin. Oh, tamam. Anlat bebek ekmeğim anlat. Kepekli ekmek yapmışlar seni anlat oğlum."
"Bakın simdi.. bu benim oda arkadasım var ya joowon. Bu nedense geziden ayrıldı ne olduğunu bilmiyorum. Gece bende banyoya gittim duş aldım odama giderken böyle kocaman el tuttu kolumu odama soktu üstüme çıktı birden. DEDİM BU KİM LAN NOLUYOR AMINA KOYAYIM? Sonra konuşmaya başladı! Ama çok etkileyici konuşuyor! Bi baktım changbin!""NE"
"YA Bİ DURUN BİTİREYİM."
"Ozur dileriz çavdar, dökül."
"Bu kadardi.."
"DEĞİL BU KADAR HAYIR"
"bu kadar.."
"Devamı?"
'Yok.."
"Sonrs noldu kalkıp gitti mi?"
"Hayır...""Tamam sus çavdar kepek somon kaşar patates kıyma ekmek. Anladım ben. Tost ekmegi. Kaşarlı tost ekmeği."
"BENİM SUÇUM YOK!"Jisung elini göğsüne koyarak, "öyle olsun kral, öyle olsun kanki."
Zilin çalmasıyla hyunjin ile jisung topuklayarak sınıfa koşarlar. Fizik dersi. Aman tanrım. Sabah sabah anlatmaya gerek yok, görüyorsunuz.
Dersin sonunda jisung derin bir oh çeker.
Beynim: OOOOHHHH
Neyse devam QĞDKQĞJDWĞKDĞW
Jisung tam diğer dersin kitaplarını almak için sırasından kalkarken sınıfa uzun boylu, kumral bir kız girer. "Jisung.."
Jisung, kıza şaşkınlıkla bakar. "Sen.. ne var soju?"
"İnternette heryerde sevgilin olduğu yazıyor bu Doğru değil öyle değil mi?"
"Yoo doğru. Nolmuş? Olamaz mı? Arkandan ağlayacağımı mı duşundun."
"Sen gay değilsin!"
"Ya soju işine bak. Sevgilime mi karışacaksın?"
"Nolur jisung sensiz yapamıyorum bana geri dön bir şans ver bana yalvarırım. Bıraksana sen şu playboy kılıklı çocuğu. Seninle oynayacak!""Ne saçmalıyorsun sen ya? Siktir git amına çaktığım seni"
"Bu dediklerini unutma! Bir gün döneceksin geri."BENİ BİR DAHA BULAMASSIN DEMİŞTİM YA BEN SANA AMA BENİ DİNLEMEDİN OLSUN BUDA DERS SANA AY NE DİYOM
GUCCUK NOT: İsimle dalga geçenin annesini yerim. Napayım ya isim bulamıyom Geçen larisaya lalisa lav mi yazdiniz unutmadım.Unutmadım kral, unutmadım kanki. Beni beni bihterini QĞKDWĞLĞQCL
Bölüm atleti
Au selam öncelikle açıklama yapayım 2 haftalığına internetim yoktu aktifte olamıyodum çevrimdışı yazdım bunu telafi etmek için 2 bolum atıyorum puhaha sizde oylamayı unutmayın götünü yediklerim hadi iyi geceler kurbanelerrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telefon/Minsung
Novela Juvenil12.Sınıf olan popüler öğrenci Minho telefonunu kafenin bir masasında unutur.11. Sınıf Jisungun o telefondan fotograf çekip yerine geri koymasıyla fotografları farkeden Minho jisungu arayışa başlar. #han-1