Seni istiyorum.

878 106 68
                                    



Daha yeni bölüm attım ama jisung söylesin diye çok sövmüşsünüz götümü bir korku saldi amk evime falan gelirsiniz diye GOTUM KORKTU SİZDEN O YUZDEN YB ATIYORUM ALIN OF

Bilinmeyen numara- jeongin

#####
Pşt
Jeongin

Jeongin
Sen kimsin

#####
Minho ben

Kişi adı "minhohoho" olarak değiştirildi

Jeongin
Numaramı nereden aldın

Minhohoho
Changbinden aldım, onu boşverde
Hyunjinden daha aklı başında olduğun için
Sana sorucam
Jisung neden boyle davranıyor?

Jeongin
arkadaşımı hiç bir şekilde hiç birşey için satmam
Yani bana anlattıklarını kimseye söylemem
Yaptıkları gerçekten çok aptalca ama söyleme dediği için söyleyemem

Minhohoho
Changbinle buluşma ayarlarım

Jeongin
Bak şimdi bu jisungun eski sevgilisi var ismi lazım değil ay paçoz varoş işte soju diye bu da sizin sevgili olduğunuzu görmüş internetten bizim salağı tehdit etmiş

Minhohoho
Jeongincim ne güzel anlatıyorsun ya
Bi dakika
Tehdit mi etmiş?
Neyle tehdit etmiş

Jeongin
Demiş ki minhodan ayrılmazsan başına kötü şeyler gelir falan filan sonra jisung dinlememiş sizinde akşam randevunuz vardı ya, o gun işte soju seni dövdürmüş mü kafana mı vurdurtmuş ne işte sonra jisungda geldi bunu gördü sana daha fazla zarar vermesinler diye ayrıldı ama hergun aglıyor zırlıyor minhomda minhom diye anlat diyoruz olmaz diyor bi ara anlatacakmış seni görmüş çatıda bi kızla mı ne sonra vazgeçmiş.

Jeongin
Changbinle buluşma ne zaman?

Minhohoho
Bu akşam ##### restoranında
Changbini seni almaya getirttiririm.
Sağol söylediğin için.

Minho giyinir ve kapıdan çıkarken yona'ya yazar.

Minho
Yon bi bakar misin
Bizim okulda soju diye bir kız varmış bulsana onu.
11. Sınıftır büyük ihtimalle.
adresini öğren ve hallet şu kızı.
Jisungu tehdit etmiş bana vuranda oymuş.

Yona
Ne? Öldürene kadar dövdürtürüm onu.
Enişteme yapılan bana yapılmıştır.
Ayrıca kim sana vuruyor nerden bu cesaret?
Neyse, bitti o kızın işi sen rahat ol.

Minho
Teşekkürler cansın

Yona
Rica ederim lino

Minho motora biner ve jisungun evlerinin önünde durur. Kapıyı jisungun annesi açar.
"Aa merhaba minho oğlum gel içeri"
"Merhaba! Jisungu almaya gelmiştimde bugun bende kalabilir mi?"
"Tabi kalsın oğlum"

"Jisuuuuunnnggg! Giyin ve buraya gel"
"Noldu ana ne var tam spiderman elsaya evlilik teklifi ediyordu!"
"Başlatma sipidermanına elsana! Telefonum Hamile kalan batman videolarıyla doldu oynama telefonumda! Giyin gel çabuk."

Minho gülmesini tutamaz ve güler
"Ay minho bu cocukta ilkokul çocuğu mu liseli mi belli değil. Çocuk ruhludur benim oğlum herşeyle atışır üzüldüğünde sinirlendiğinde tam bir çocuğa (tavuk) döner. Mutlu olduğundaysada çocuk gibi sevinir hala benim telefonumdan spiderman elsa videoları izliyor. İkimizin burcu %100 eşleşiyormuş diye havalara uçuyordu. Ah jisung ah."

Minho tekrardan gülmeye başlar.
"Çok tatlı ama. Yani şey"
"İkinizin arasında birşeyler olduğunu görüyorum.Oğlum sana çok güveniyorum güvenimi boşa çıkartma eli temiz çocuksun, jisungu sana her zaman emanet edebileceğim şekilde davran."
"Eh, doğru aslında birşeyler olduğu. Onu üzmem merak etmeyin."

O sırada ayak sesleri duyulur. "Geldim anne ne varrr üf"
Kapının önündeki minhoyu gören jisung duraksar. Hiç birşey demeden öylece minhoya bakıyordur.
Annesi jisungu kolundan tutup kapıya yöneltir. "Minhoyla git hadi"
"Nereye?"
"Bugun benim evde kalıyorsun jisung"
"Ne?"

Minho jisungu evden çıkartır
"Ne oldu birden?"
Minho, "Gidelim söylerim sonra" diyerek bir kask da jisunga verir
Jisung kaskı takar ve minhonun arkasına binerek ona arkadan sarılır.

Minhonun evinin önünde durduklarında jisung iner inmez aynı soruyu sorar.
"Ne oldu?"
Minhoda iner ve soruya cevap vermeden jisungun elinden tutup eve sokar.
Eve girdiklerinde jisung  masanın üstünde bitmiş cips paketleri, sigara çöpleri ve daha fazla çöp olduğunu farkeder. Normalde minho dağınık bir insan değildir, son derece düzenli değil miydi? neden boyle burasi

"Jeongin anlattı herşeyi"
"Ne? Anlatmayacağım demişti."
"Changbinle görüşme ayarladım"
"Of be jeongin hemen satmış!"

"Yaptığın şey çok saçma değil mi sencede? Bana söyleseydin ben zaten onun haddini bildirirdim."
"Biliyorum çok saçma ama sana zarar verdi ve sana daha çok zarar gelmesinden korktum. Lütfen kızma bana, çok özür dilerim. Bin kere özür dilerim kitabı alırım sana."

"Aslında biraz kızgınım çünkü, çünküsü yok yani. Depresyona girdim hayatımda ilk kez halime bak!"
"Minhooo affet beni özür dilerim. Bir daha asla senden ayrılmayacağım. Ayrıyca sarhoşken söylediklerim doğruydu."
"Peki o zaman affediyorum!"

Minho jisungu kucağına alır ve sıkıca sarılır, öper."
Jisung elini minhonun saçlarından çekerek, "bi dakika!"
"Ne oldu?"
"Sen başkasına mı gitmiştin! Şu yona'ya."
Minho güler
"Çatı katında omzunda ağlarken gördüğün yona mı? Barda kafamı dağıtmak için alkol bile almadan oturmak için gittiğimiz, ortaokul arkadaşım olan el ele bile tutuşmadığım yona."
"Çatı katında gördüğümü nereden biliyorsun? Jeongin mi söyledi yine?"

"Yoo sarhoşken sen söyledin. Kıskandığını yani."
"Evet kıskanmışım ne var! Görüşmeni istemiyorum belki."
"Ah jisungiee sence ben senden başkasına bakabilir miyim? O sadece arkadaşım onu kıskanmana gerek yok, senden başkasını görmüyor ki benim gözüm. Aslında kıskanman birazcık hoşuma gitmiş olabilir.."

"Tamam, affettim bende. Çok özlemişim seni minho'm."
"Bende seni özledim jisungie."
Birbirlerine sıkıca sarılır ve 5 dakika bu şekilde kalırlar.
"Bu sefer sarhoşken değil bilincim yerindeyken yapacağım."
"Neyi?"
"Seni istiyorum lee minho."
Jisung o geceki gibi minhonun dudaklarına kapanır.
Ayrıldıklarında ise minhoda bir öpücük daha kondurur sevgilisinin dudaklarına.

Bölüm donu
Elimdekş tüm bölümler bitti ne guzel yarın atacaktım bunu ama dediğim gibi götüm korktu😇

Telefon/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin