Dün muzlu sütümü hüpürterek geldiğim için bu günde çilekli sütümü hüpürterek sınıfa girdim. Hemen Gaara'nın yanına oturdum.
Gaara: Ders nasıldı?
Naruto: Aslında fena değildi.
Gaara: Ben seni ilk günden isyan çıkarırsın diye düşünmüştüm.
Naruto: Bırak dalga geçmeyi.
Birkaç kere daha çilekli sütümü hüpürtettim ve çöpe attım
Gaara: Bari Sasuke hoca ile anlaşabildiniz mi?
Naruto: Aslında şunu fark ettim ki göründüğü kadar emo birisi değilmiş.
Gaara: Bunu sen mi söylüyorsun! İçine Sakura kaçmış olmasın!
Naruto: İçime Sakura kaçmış olsaydı büyük ihtimal Sasuke hocaya ilanı aşklar ederdim.
*güler*Gaara: Haklısın.
*güler**öğle arası*
Şuan bizimkilerle oturmuş sohbet ediyorduk aslında pek sohbet ettiğimiz söylenemez.
Neji: Lee sana kaç defa söyledim köpeklerin halter kaldıramayacağını hayvan yorgunluktan bayılmış!
Lee: Gençlik ateşi ile her köpek bunu yapabilir!
Gaara ile anlamsızca ikilinin kavgasını izliyorduk.
Gaara: Sence kim haklı? Ben oyumu neji için kullanıyorum.
Naruto: Bende oyumu neji için kullanıyorum.
Hinata: Neji-san lütfen bu tartışmaya bir son verin.
Sakura: Hinata haklı bu kadar tartışma yeter.
Naruto: Ne güzel izliyorduk ya.
*fısıldayarak*Gaara: Evet, aman boşver her gün başka bir kaos çıkıyor zaten.
*fısıldayarak*Naruto: Haklısın.
*fısıldayarak**zil çalar*
Naruto: Derse hiç giresim yok.
Gaara: Bırak konuşmayı da sınıfa gidelim artık.
Naruto: Tamam.
*isteksiz bir şekilde*Gaara ile sınıfa girip yerimize yerleştik.
Bir süre sonra da zaten sasuke hoca gelmişti. Fazla kafaya takmadan sessizce Gaara ile sohbet ediyorduk o sırada Sasuke hoca ise tahtaya birşeyler karalıyordu.
Sasuke: Naruto tahtaya çık ve bu soruyu çöz.
Naruto: Eh- Tamam.
Tahtaya çıktım ve soru ile bakışmaya başladım. Hatırlar gibiydim ama bir türlü hatırlayamıyordum.
Sasuke: Sana bu konuyu anlattığımı sanıyordum?
Oturduğu masadan kalktı. Yanıma geldi ve bana bir kaç ipucu verdi.
Naruto: Hatırladım!
Hemen soruyu yaptım. Sasuke hocaya döndüm.
Naruto: Çözdüm!
Gözlerini soruda gezdirdi ve bana döndü.
Sasuke: Aferin Naruto, cevap doğru.
*narutonun saçını okşar**herkes Naruto'nun soruyu doğru çözmesine şaşırır fakat Sasuke'nin Naruto'yu övüp saçını okşamasına daha çok şaşırmıştılar*
Sasuke: Yerine geçebilirsin.
Tam yerime geçecekken herkes şaşkınca bize baktığını fark ettim. Sasuke hoca ise umursamadan derse döndü.
Naruto: Eh?
Hemen Gaara'nın yanına oturdum.
Naruto: Ne oluyor, niye herkes bana şaşkınca bakıyor?
*fısıldayarak*Gaara: 1.'si sen o soruyu nasıl çözdün! Hadi onu geçtim Sasuke hoca seni nasıl hem övüp hem de saçını okşadı!
*fısıldayarak*Naruto: Konuyu önceden Sasuke hoca anlattığı için soruyu çözdüm ve diğer soruya dönersek ne var ki bunda.
*fısıldayarak*Gaara: Sen bir aptalsın biliyor musun? Sasuke hocanın bu okulda hiç birisini övdüğünü yada saçını okşadığını gördünmü?!
*fısıldayarak*Naruto: Fazla abartıyorsunuz belki yavaş, yavaş değişmeye başlamıştır.
*fısıldayarak*Gaara: Tam bir aptalsın.
*fısıldayarak*Fazla kafama takmadan önüme döndüm bir süre sonra zaten zil çalmıştı. Tam kalkıp çıkacakken ayağa kalktığım gibi oturtulmam bir oldu
İno: Sasuke hoca seni nasıl övüp aynı zaman da saçını okşadı!
Sakura: Sasuke hoca ile nasıl bir ilişkin var!
Naruto: Eh- normal öğrenci öğretmen ilişkimiz var. İno senin soruna gelirsek bilmiyorum.
Sakura: Ha? O zaman senin saçını niye karıstırdı benim bir kere bile saçımı karıştırmadı onu geçtim hiç övmedi bile.
İno: Ve kimsenin saçını karıştırmıyor övmüyor bile ilk kez birisine yaptı o kişide sensin!
Naruto: Siz fazla abartıyorsunuz belki değişmeye başlamıştır.
Daha fazla onları dinlemeden oradan ayrıldım.
*bir hafta sonra*
Bu bir hafta boyunca sıradan geçmişti okuldan sonra Sasuke hoca ile ekstra ders ekstra dersten sonra ise ya eve gidiyordum yada bizimkilerle takılıyordum.
Telefonuma gelen bildirim ile bildirime tıkladım.
Kum_Canavarım
Chat Online
Kum_Canavarım:
Bizimkilerle
dışarı çıkıyoruz
gelecekmisinSiz:
Tamam hemen
hazırlanıp gelirimSiz:
Bu arada
nerede buluşacağızKum_Canavarım:
Ben seni
almaya gelirimSiz:
TamamChat End
|
|
|
|
|Bölüm sonu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak İlişki
RandomSasuke öğrencisine duygular besliyordur fakat duygularına hakim olmalıydı ama artık olamıyordu bu yüzden Sasuke öğrencisi ile yakınlaşmanın yollarını aradı.