Sabah aşağıdan gelen yüksek ses ile uyanmıştım ve kendime yeni yeni geliyordum, sağıma baktığımda Gaara hala uyuyordu. Tam geri uyumaya dönecektim ki hemen aklıma gelen mesaj ile telefonumu elime aldım, fakat telefon kapalıydı büyük ihtimal şarjı bitmişti. Şansıma söverek yataktan kalktım ve Gaara'nın şarj makinesini alarak telefonumu şarja taktım. Bu sırada boş durmamak adına aşağıdan gelen seslere doğru gittim.
Aşağı indiğimde beni kahvaltı hazırlayan arkadaşlarım karşıladı.
Hinata: Günaydın Naruto-kun!
Naruto: Günaydın Hinata ve diğerlerine.
Shikamaru: Günaydın da Gaara hala uyuyormu?
Naruto: Evet. Çok özlediysen uyandırabilirim?!
*sırıtarak*Shikamaru: Yok kalsın.
Naruto: Herneyse ne yapıyorsunuz???
Sakura: Görmüyor musun? Kahvaltı hazırlıyoruz.
Naruto: Orasını anladık zaten. Kahvaltı için ne hazırlıyorsunuz?
İno: Yeni şeyler denemek adına Türk usulü kahvaltı hazırlıyoruz!
Naruto: Cidden mi? Malzemeleri nerden buldunuz?
Kiba: Orasını bizde bilmiyoruz Gaara'nın dolabında ne ararsan var.
Neji: Orada sohbet edeceğine sende bize yardım et.
Naruto: Tamamm!
İlk defa denediğimiz için biraz zorlansakta sonunda herşeyi hazırlamış ve masayı kurmuştuk.
Neji: Hadi biriniz Gaara'yı uyandırsın.
Sakura: O iş Naruto'ya düşer.
Herkes Sakura'yı onaylayınca mecbur üst kata Gaara'nın yanına gitmek zorunda kalmıştım. Odaya girdiğimde hala mışıl mışıl uyuduğunu görünce ilk önce biraz seslendim fakat çıt yoktu sonra ne uğraşıyorum diyerekten Gaara'nın arkasına geçerek onu yataktan ittim.
Yerden gelen acı dolu seslere göre uyanmıştı.
Gaara: Naruto senin ben!
*bağırarak*Naruto: Ama şimdi neden bağırıyorsun ki seslenince uyanmayan sendin!
Gaara: Yani böyle mi uyandırmak lazım?! Kaçsan iyi olur çünkü şimdi sana bunu ödeteceğim!
*yerden kalkarak*Naruto: Ya ama ben sadece uyandırmak istemiştim!
Yavaş yavaş bana yaklaşan Gaara ile hemen kapıdan çıkarak aşağıya kaçmıştım tabi ki Gaara da arkamdan geliyordu. Mutfağın önünden geçerek otuma odasına saklandım.
İno: Sanırım birileri Gaara'yı çok yanlış bir şekilde uyandırdı.
Gaara: Nereye gitti o?
Sakura: Bilmiyoruzz.
*oturma odasını işaret ederek*Gaara: Teşekkürler
*sinirli bir şekilde gülümseyerek*Naruto: Ne kadar kötüsün Sakara-chan saklanmam sizi göremediğim anlamına gelmiyor!
*yerinden çıkarak*Sakura: *omuz silker*
Gaara: Şimdi seni buldum işte!
Naruto: Hay-
Daha cümlemi bitiremeden Gaara üstüme atladı ve biz orada birbirimizi yerken diğerleri bizi izleyerek yemek yiyorlardı.
En sonunda Gaara'nın beni sınırlı üretim olan ramenlerimi yemek ile tehtid edince olay kapandı ve kahvaltıya geçtik fakat ben akıllanırmıyım..... HAYIR.
Kahvaltımız bittikten sonra tekrar aklıma gelen mesaj ile koşarak üst kata odaya çıktım. İçeri girer girmez telefonumu aldım ve hemen pin kodumu girdim. Telefon açılır açılmaz Sasuke'den gelen beş bildirim vardı. Hemen tedirgin bir şekilde bildirime tıkladım.
Okuduğum mesajlar ile kendime sövmeye başlamıştım kendimi çok boktan hissediyordum...
Sasuke'den (Dün gece)
Naruto ile olan kısa mesajlaşmamdan sonra önümdeki sınav kağıtlarına tekrar odaklandım. Bir süre sonra hepsini okumuş ve onları masama yerleştirmiştim. Kendimi yorgun hissettiğim için sıcak bir duşun iyi geleceğini düşünerek duşa girmiştim.
Duştan çıkar çıkmaz üstümü giyindim ve mutfağa geçerek kendime bir kahve yaptım. Sıcak kahvemi yudumlarken telefonumu yanıma alarak oturma odasına geçip herhangi bir koltuğa yerleştim.
Telefonumu açtığımda Naruto'dan bir bildirim geldiğini görmüştüm. Heyecanla atan kalbimle bildirime tıkladım o sıra kahveden bir yudum daha almıştım ki mesajı okur okumaz ağzımda ki kahveyi geri püskürtmüştüm.
Kahveyi bir kenara bıraktım ve gerçekten doğru mu gördüm diye gözlerimi ufalayarak tekrar mesajı okudum ama hiç birşey değişmemişti o kadar heyecanlıydım ki kalbim yerinden çıkacak gibiydi ilk defa bu kadar yoğun duygular hissediyordum.
Ne yazacağımı kesinlikle bilmiyordum tek istediğim şey şuan Naruto'nun yanında olabilmekti.
Mesaja görüldü attığımı fark ederek hemen birşeyler yazdım.
Güneşimm
Chat Online
Güneşimm:
Seni seviyorumSiz:
Ciddi misin??Siz:
Şaka yapmıyorsun
değil mi?Siz:
Eğer şaka
yapıyorsan
şimdi söyle ki
daha fazla
heveslenmeyimSiz:
Şuan ne kadar
heyecanlı olduğumu
bilemezsinSiz:
Yarın saat
15:00 de
evinde olacağımChat End
Naruto'dan
*Okuduğum mesajlar ile kendime sövmeye başlamıştım kendimi çok boktan hissediyordum...*
Hemen eşyalarımı toplayarak koşar adımlarla dış kapıya doğru ilerledim.
Gaara: Ne bu acele? Birşey mi oldu?
Naruto: Sonra anlatırım. Kendimi çok boktan hissediyorum eve gitmem lazım sonra ararım.
*ayakkabılarını giyerek*Gaara: Tamam ama kesinlikle daha sonra ara tamam mı?
Naruto: Tamam..
*evden çıkar*Hızlıca eve doğru ilerledim. Bir süre sonra vardığımda ilk önce sıcak bir duş aldım ve odama geçip üstümü değiştirdim. Dağınık olan evimi de toplayarak saate baktım. Saat çoktan iki olmuştu bile. Geriye gelmesine bir saat kalmıştı.
Kesinlikle ne diyeceğimi bilmiyorum onun duyguları ile oynamış gibi hissediyorum ki öylede bir oyun bile olsa. Kim bilir ona bunun bir oyun olduğunu söylediğimde kendini nasıl kötü hissedecektir.
Ben kafamı bunlarla yorarken gelmesine yarım saat kalmıştı. Fakat çalan kapı ile oraya doğru yöneldim ve kapıyı açtım.
|
|
|
|
|Bölüm sonu........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak İlişki
RandomSasuke öğrencisine duygular besliyordur fakat duygularına hakim olmalıydı ama artık olamıyordu bu yüzden Sasuke öğrencisi ile yakınlaşmanın yollarını aradı.