Bir süre telefon çaldı ve en sonunda açtı.
Gaara: Hayırdır bu saatte beni neden aradın?
Naruto: Bana gelebilir misin? Sana anlatmak istediğim bir şeyler var.
Gaara: Bir sorun mu var?
Naruto: Sadece gel anlatacağım...
Gaara: Tamam, hemen geliyorum.
Hemen aramayı sonlandırdım. Birazdan Gaara geleceği için bir takım şeyler hazırlayıp üstümü değiştirdim zaten bu süre zarfında çoktan gelmiş olacak ki zil çaldı.
Koşarak kapıya ilerledim ve hemen açtım.
Gaara: Neden alelacele çağırdın bir sorun mu var?!
Naruto: Hayır- Yani evet....Offf anlatacağım ilk önce oturalım.
Gaara: Tamam.
Gaara ile boş bir koltuğa geçtik. Şimdi ise bakışıyorduk.
Gaara: Eee anlatmıyacak mısın?
Naruto: Şimdi anlatıyorum iyi dinle.
Gaara'ya baştan sonra en ufak detayına kadar herşeyi anlatmıştım. Şimdi ise tepkisini ve cevabını bekliyordum.
Gaara: Aslında şüphelenmedim değil.... Fakat böyle birşey yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.
Gaara: Ve birisi sizi görmüş büyük ihtimalle okulda dedikodular dönüyor olacak.
Naruto: Ne yapmam lazım?!
Gaara: Dedikodular konusunda yapacak birşeyimiz yok ve Sasuke hoca konusuna gelirsek onu görmezden gelmen en iyisi olacak zaten eğer bu dedikodular müdürün kulağına giderse okuldan atılma ihtimali var.
Naruto: Sanırım haklısın. Bu gece burada kalsana.
Gaara: Seni mi kıracağım tabiki kalırım.
Tüm gün boyunca sohbet ettik, film izledik, güldük, eğlendik kısaca bir sürü aktivite yaptık ve biz daha fark etmeden saat çoktan gece yarısını geçmişti.
Gaara: Artık uyuyalım saat çok geç olmuş.
Naruto: Tamam.
Ben yine her zaman ki gibi odama geçtim. Gaara ise misafir odasına geçti. İkimizde kısa bir süre sonra uykuya dalmıştık.
*SABAH*
Bu sefer erken uyanan ben olmuştum hızlıca mutfağa indim hemen buzdolabından bir takım şeyler çıkardım.
*Bir süre sonra*
Sonunda tüm becerilerimi kullanarak bütün masayı donattım. Geriye bir tek şey kalmıştı o da Gaara'yı uyandırmak. Sessiz bir şekilde misafir odasına girdim. Gaara'nın hala uyuduğunu görünce istemsizce sırıttım. Hızlıca banyoya girdim ve dolapta bulunan kovaya soğuk su doldurdum tabiki bununla da yetinmeyip içene bir kaç tane de buz attım. Koşarak misafir odasına geri gittim.
Naruto: Üzgünüm Gaara ama bu fırsatı kaçıramazdım.
*fısıldayarak*Kovada bulun bütün suyu Gaara'nın başından aşağı döktüm.
Naruto: Günaydınn!!!
Gaara: N-A-R-U-T-O kaçmak için üç saniyen var aksi takdirde hiç iyi şeyler olmayacak.
*tehtidkar bir şekilde*Naruto: Eh-
Ben daha kaçamadan Gaara beni kolumdan yakaladığı gibi beni banyoya sürüklemeye başladı.
Naruto: Düşündüğüm şeyi yapmıcaksın değil mi benim canım arkadaşım.
Gaara: Tam da düşündüğün şeyi yapacağım.
Küvetin suyuyunu açtı ve derecesi soğuk olarak ayarladı.
Naruto: Sadece ufak bir şaka yaptım niye bu kadar abartıyorsun ki? Bence konuşarak uzlaşabiliriz ne dersin?
Gaara: Hayır derim.
Bir anda beni kucağına aldı ve soğuk küvetin içine attı.
Naruto: Sen nasıl bir arkadaşsın lan!!
Gaara: Ödeştik.
Naruto: Ödeştiysek kaldır beni burdan.
Gaara: Tamam.
Elimi tuttu. Beni tam çekecekken ben onu küvetin içine çektim.
Gaara: Sırılsıklam oldum senin yüzünden!! Artık çıkalım şu küvetten zatürre olucaz!
Naruto: Tamam- Lannn ben yemeyi unuttum hepsi soğudu!!!
Gaara: Yapacak bir şey yok artık soğuk soğuk yicez.
İkimizde küvetten çıktık. Heryer sırılsıklam olmuştu daha fazla üşümemek adına üstümüzü değiştirmek için odalara girdik. Gaara çok sık benim evimde kaldığı için onun bir takım kıyafetleri buradaydı. Üstümü giyindim ve Gaara'nın yardımı ile ıslak olan heryeri kuruttuk. Şimdi ise soğuk yemeklerimizi yiyorduk.
Naruto: Saat kaç?
Gaara: Çoktan birinci ders başlamış bile.
Naruto: Geç kaldık desene neyse hadi yediysen çıkalım artık.
Gaara: Tamam.
Odadan Sakura-chan'nın bana verdiği spor kıyafetini ve Sasuke hocanın ceketini yanıma aldım. Onları birer pez çantanın içine koyup yanıma aldım.
Gaara: Naruto hadi çıkalım artık!
*bağırarak*Naruto: Tamam geliyorum!
*bağırarak*Koşarken aşağı indim. Ayakkabılarımı giydim ve evin anahtarını da alarak Gaara'nın arabasına bindim.
*bir süre sonra*
Okula gelmiştik fakat hala ilk ders olduğu için yemekhaneye indik. Birer kahve alarak bir masaya geçtik zaten bir süre sonra zil çalmıştı.
Birden yanımıza bir kaç sandalye çekilmişti. Evet bizimkiler gelmişti.
Neji: İlk ders neredeydiniz?
Gaara: Birileri yüzünden geç kaldık.
*naruto'ya ölümcül bakışlar atarak*Naruto: Ehe-
İno: Herneyse boşverin de ben Sasuke hoca ile ilgili çok büyük bir dedikodu öğrendim.
Naruto*içinden*:Lan olay daha dün yaşandı ne ara öğrendin?!
|
|
|
|
|
Bölüm sonu......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak İlişki
RandomSasuke öğrencisine duygular besliyordur fakat duygularına hakim olmalıydı ama artık olamıyordu bu yüzden Sasuke öğrencisi ile yakınlaşmanın yollarını aradı.