Sasuke: Öyle mi Naruto?
Duyduğum ses ile hemen arkama döndüm.
Naruto: Ha-Hayır, hocam yanlış anladınız demek istediğim ders çok emo!
Sasuke: Emin misin!?
Naruto: E-Evet.
Sasuke: Öyle olsun.
Arkasını dönüp masasına doğru ilerlediğin de derin bir iç çektim.
Gaara: Ben sana sus dedim değil mi?
*fısıldayarak*Naruto: Ne bileyim Sasuke hocanın arkamda olduğunu.
*fısıldayarak**Ders bitimi*
Tüm ders boyunca bana bakmıştı, sanırım bugünlük ekstra derse kalmıcam.
Sakura: Aptalsın.
Naruto: Her neyse.
Sakura: Neyse en azından ceza almadın ona şükret.
Naruto: Haklısın.
Sakura: Her neyse ben gidiyorum, bundan sonra dediklerine dikkat et. Sonra görüşürüz.
Naruto: Görüşürüz.
Önüme konan muzlu süt ile sağ tarafıma döndüm.
Gaara: Senin için aldım.
Naruto: Teşekkürler!
Hemen önümdeki muzlu sütü içmeye başladım. Bitince elimdeki kutuyu buruşturup çöpe attım. Daha sonra da Gaara ile uzun bir sohbete daldık.
*son ders vakti*
Gaara ve Sakura ile sohbet ederek sınıfa doğru gidiyorduk, sohbete o kadar dalmışım ki önüme bakmıyordum bile. Bir anda bir şeye çarptım ve yere düştüm aynı zamanda üstümde bir ıslaklık hissettim.
Herhangi bir kız: Ç-çok üzgünüm önüme bakmıyordum! İyiki soğuk kahve almışım yoksa yanacaktınız.
Naruto: Sorun değil, bende önüme bakmıyordum.
Herhangi bir kız: Tekrardan özür dilerim! Ama benim şimdi gitmem lazım ders başlamak üzere.
Naruto: Sorun değil, sana iyi dersler.
Gaara: Yedek kıyafetin varmı, yoksa derse böyle mi gireceksin?
Naruto: Yanıma yedek kıyafet almadım! Napıcam ben!
Gaara: Benim yanımda da yok ki.
Sakura: Aslında ben de spor kıyafetim var. Naruto kabul edersen alabilirsin.
Naruto: Başka seçeneğim yok.
Sakura dolabından spor kıyafetini aldı ve bana verdi, bende hemen soyunma odasında ki kabine girdim.
Naruto: Gaara! Şimdi çıkıcam ama gülmek yok!
Gaara: Tamam, gülmicem.
Kabinden çıktım ve Gaara'nın karşısına geçtim.
Gaara: Naruto...
Naruto: Efendim.
Gaara: Çok yakışmış-
Naruto: Gaara iyi misin kardeşim her neyse şort sanki fazla kısa ve dar rahat haraket edemiyorum böyle, en azından t-shirt uzun. Acaba Sakura-chan bunla nasıl rahat hareket edebiliyor.
Gaara: Ne bilim git Sakura'ya sor.
Fazla oyalanmadan soyunma odasından çıkıp Sakura'nın yanına gittik.
Sakura: Naruto seni tanımasam şuan sana yüzlerce çıkma teklifi ederdim. Çok yakışmış!
Naruto: Bırak dalga geçmeyi! Hem bu kıyafetler çok rahatsız edici.
Sakura: Dalga geçmiyorum ama her neyse yapacak bişi yok artık gidelim.
Derse son dakika yetişmiştik hemen yerlerinize geçtik zaten o sırada hoca içeri girmişti.
*ders bitimi*
Herkes çoktan çıkmıştı, bende Sasuke hoca gelmeden hemen çantamı aldım ve tam kapıdan çıkacaktım bir kol beni engelledi.
Sasuke: Nereye gidiyorsun?
Naruto: Eeee- evde bir takım işlerim varda.
Bir anda beni duvarla kendi arasına aldı. O sıcak nefesini yüzümde hissedebiliyordum.
Naruto: S-Sasuke?
Sasuke: Gerçekten emo birisi gibi mi duruyorum?
Naruto *içinden*: Hayır emo gibi durmuyorsun direk emosun!
Naruto: Hayır...
Sasuke: Emin misin?
Birden gözlerimiz kenetlendi ve ben sadece kafa sallamak ile yetindim. O bana bir adım daha yaklaştı artık dudaklarımızın arasında bir santim vardı. Tam o bir santimlik mesafeyi kapatacakken kapı gıcırdama sesi duyduk. Sonra ise koşma sesi. Evet kesinlikle birisi bizi görmüştü hemen Sasuke'yi ittim ve bir umut o kişiyi görebilirim diye kapının oraya gidip baktım. Fakat her kimse çoktan gitmişti.
Tam sınıftan çıkacakken birisi kolumdan tuttu.
Sasuke: Eve böyle mi gideceksin.
*Kızarmış bir şekilde*Naruto: Evet başka kıyafetim yok.
Tam gidecekken Sasuke üstünde ki ceketi çıkardı ve eğilerek belime bağladı.
Sasuke: En azından böyle daha iyi.
Daha fazla orada kalmadan koşarak okuldan ayrıldım. Bir süre koştuktan sonra eve vardım ve hızlıca eve girip
Gaara'yı aradım.|
|
|
|
|
Bölüm sonu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak İlişki
RandomSasuke öğrencisine duygular besliyordur fakat duygularına hakim olmalıydı ama artık olamıyordu bu yüzden Sasuke öğrencisi ile yakınlaşmanın yollarını aradı.