12

240 27 105
                                    

kapıyı açtığımda beni Sasuke karşıladı. Daha gelmesine yarım saat vardı fakat neden bu kadar erken gelmişti. daha fazla onu bekletmemek adına içeri geçmesi için kenara çekildim.

Naruto: Neden erken geldin?

Sorumu cevaplamadan içeri geçerek kapıyı kapattı ve bana doğru yaklaştı. İstemsizce yutkunmuştum aramızda çok az bir mesafe vardı. Sanki o mesafeyi kapatmak istiyormuş gibi yüzüme doğru yaklaşmaya başlamıştı. Daha fazla dayanamayarak kafamı sağa doğru çevirmiştim. O ise pek bir bozuntuya vermeden kafasını omzuma yaslayarak bana sarılmıştı.

Sasuke: Naruto.... seni özledim. Bu yüzden biraz erken geldim.

boynuma değen sıcak nefesi kalbimin nedensizce hızlanmasını sağlıyordu.

Naruto: Oturma odasına geç bende bize kahve yapıp geleceğim.
*Sasuke'nin ayrılmasını sağlayarak*

Sasuke: Yardım istermisin?

Naruto: Gerek yok.

Sasuke: Peki.

Sasuke oturma odasına geçtiğinde bende mutfağa geçtim. Dolaptan iki tane kupa bardak alarak kahveleri hazırlamaya başladım. Bir kaç dakika sonra kahveler hazır olmuştu ama ben hazır değildim. Şimdi ben Sasuke'ye ne diyeceğim?

Fazla düşünmemeye çalışarak kahveleri elime aldım ve Sasuke'nin yanına gittim. Yanına geldiğim de telefonu ile ilgileniyordu tâki beni görene kadar. Beni görür görmez telefonunu bırakarak elimdeki kupalardan birisini aldı.

Daha fazla ayakta durmayarak Sasuke'nin yanına oturdum. Ortam biraz sessizdi, sanki o da ne diyeceğini bilemiyordu, aynı benim gibi. Onun konuşmayacağını anlayınca ben konuştum.

Naruto: Birşey demeyecek misin?

Bir süre bekledi ve konuşmaya başladı.

Sasuke: Naruto....

Naruto: Evet?

Sasuke: Gerçekten o mesajda ciddimiydin?
*Naruto'ya dönerek*

Biran bana dönünce ne diyeceğimi bilemedim. Onun da üzülmesini istemiyordum fakat doğruları da söylemezsem ne olacağı çok belli.

Kesinlikle doğruları söylicem!

Naruto: Evet

HASSIKTIR NE DEDİM AZ ÖNCE???

Sasuke: Ciddisin değil mi?!
*ayağa kalkarak*

Artık bu işten geri dönüş yoktu. Aslında bir düşününce çokta kötü değildi. Belki ilerleyen zamanlarda gerçekten ona aşık olurum?  Denemekten zarar gelmez.

Naruto: Evet ciddiyim....

Sasuke elimdeki kahveyi aldı ve kendi kahvesiyle birlikte masaya koydu.

Naruto: Hey ben onu içiyordu-

Daha cümlemi bitirmeden biranda beni koltuktan kendine çekip öpmüştü. Şaşkınlıktan hiç birşey yapamamıştım.

Hemen geri çekilerek daha önce yaptığı gibi tekrar kafasını omzuma gömüp bana sarıldı.

Sasuke: Naruto.... benimle çıkar mısın?

Yüzümün kıpkırmızı olduğuna eminim fakat onu bekletmek istemediğim için hemen sorusunu cevapladım.

Naruto: Sanırım evet.

Bu sözümden sonra Sasuke aynı bir çocuk gibi sevinmişti sanırım bunu görmeye değerdi.

Sasuke: Şimdi gerçekten sevgiliyiz değil mi Güneşim!
*Naruto'ya bakarak*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yasak İlişki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin