Lanet derslerden kurtulduğuma sevinerek eve gidecektim ki Sasuke ile ekstra dersim olduğunu hatırlayınca kalktığım gibi geri oturdum.
Gaara: Ben gidiyorum sonra görüşürüz.
Naruto: Tamam, görüşürüz.
Bir kaç dakika telefonla ilgilendim ve bu süre içinde ise Sasuke gelmişti.
Sasuke: Çok beklettim mi?
Naruto: Biraz.
Sasuke: Bugün ders çalışmak yerine biraz dışarı çıkmak istermisin?
Naruto: Hmm... Aslında olur.
Sasuke: Tamam o zaman ilk önce senin evine uğrayalım rahat bir şeyler giy.
Naruto: Tamam.
Hızlı adımlarla bahçeye giderek arabaya bindik. Navigasyon'dan evimin rotasını açtım ve bir kaç dakika sonra varmıştık.
Hızlıca eve girip üstümü değiştirmeye başladım sasuke ise arabada bekliyordu.
İşim bitince evden çıkarak arabaya geri döndüm. Ben biner binmez arabaya çalıştırdı.Naruti: Nereye gidiyoruz?
Sasuke: AVM senin için uygun mu?
Naruto: Uygun.
Bir süre sonra vardık. İçeri girdiğimizde ilk önce yemek yemek adına yemek bölümüne gittik ve bir takım şeyler yemeye başladık, daha doğrusu ben başladım. Çünkü Sasuke bana bakmaktan başka birsey yapmıyordu.
Naruto: Biliyorum çok yakışıklıyım ama önüne dönüp yemeğini yermisin?
Sasuke: Hm hayır karşımdaki manzara daha güzel duruyor.
Kızaran yüzüm ile başımı masaya gömmem bir oldu. Üstümdeki bakışları hissedebiliyordum ve bu beni daha çok utandırıyordu.
Sasuke: Hadi yemeğimi yiyeceğim artık kaldır kafanı.
Bu sözleriyle hemen kafamı kaldırdım ve sinirli bir ses tonu ile konuştum.
Naruto: Bir daha öyle şeyler söyleme!
Sasuke: Tamam tamam kızma
*gülerek**TİME SKİP*
Yemekten sonra birkaç mağazayı gezerek alışveriş yaptık ve ne kadar istemesemde Sasuke bana bir takım şeyler aldı.
Gülüp eğlendik şimdi ise eve gitme kararı ile çıkışa doğru gidiyorduk.
Sasuke: Sakura değil mi o?
Naruto: Ne nerde?
Sasuke'nin işaret ettiği yere baktığım an Sakura'yı görmem bir oldu kötü olan tarafı ise bu tarafa doğru ilerliyordu.
Naruto: Sasuke çabuk saklan seni görmesin yanımda!
Sasuke: Neden ki?
Naruto: Okulda ki dedikoduları unuttun galiba hemen o kişinin ben olduğumu anlar!
Tekrar Sakura'ya baktığım da birini arıyormuşçasına etrafına bakınıyordu. Tam kafasını bize doğru çevirecekken âni refleks ve gerginlik ile Sasuke'yi yanımızdaki fışkiyenin içene ittim. Sakura beni fark etmiş olacak ki bu tarafa doğru hızlı adımlarla geliyordu.
Sakura: Naruto? Burda ne yapıyorsun tek başına?
Naruto: H-Hiç sadece öylesine alışveriş yapmaya gelmiştim.
*elindeki poşetleri göstererek*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak İlişki
RandomSasuke öğrencisine duygular besliyordur fakat duygularına hakim olmalıydı ama artık olamıyordu bu yüzden Sasuke öğrencisi ile yakınlaşmanın yollarını aradı.