Sarsılmalı bir şekilde uykumdan uyandırıldım. Uykulu gözlerle karşımdaki anneme bakıyordum. Elinde kağıt vardı yatağın üstüne bırakıp odamdan çıktı yatağımda oturur pozisyona gelip kağıdı elime aldım. Kağıtta "Jungkook babanla seni mutfakta bekliyoruz hazırlan ve aşağıya gel" yazıyordu.
...
Masaya oturduğumda herzaman ki gibi duyma engelim yüzünden aldığımız tahta ve hemen yaninda babam duruyordu. Bana birkac saniye baktı ve kalemini eline alıp tahtaya yazılar yazmaya başladı;'Jungkook artık okula gitmenin zamanı geldi seni okula kayıt ettim ve en yakın zamanda okula gitmeni istiyorum. Bu zamana kadar hep evden eğitim gördün. Sana değişiklik olacaktır.'
Bir dakika ben lise 1'e kadar evden eğitim gördüm şimdi okula mı gidecektim? Peki insanların bana olan bakışları...
Babam yine tahtaya birşeyler yazmaya başladı;'Şimdi yemeğini ye ve çantanı al okulun ilk günü bugün. Umarım iyi geçer(:' yazmıştı..
Sonra annem babama birşeyler söylemeye başladı genellikle annem babama ve bana herzaman bağırır(yüz ifadesinde kaşları hep çatıktır o yüzden anlayabiliyorum) ve masadan kalma gereği duyup odama çıkıp çantamı aldım.
...
Okulum baya büyüktü babam müdürle konuştuğu için yanıma nöbetçi öğrenci çağırtırdı. Girişte beklerken uzun boylu yanık esmer tenli mavi saçlı bir çocuğun bana doğru ilerlediğini gördüm. O gerçekten dikkat çekiciydi...
...🍉Hehe mavi Tae yönelimdir. Bu benim ilk ficim o yuzden kötü yazmış olabilirim (':