"İnsanlar benim duyma engelimin,görmeme engel olduğunu mu düşünüyor"
Arkama daha fazla bakıp kendimi kırmadan kapıya doğru yöneldim. Öğretmenim durumu anlayacaktır ki beni durdurmadı.
Teneffüs olana kadar ağlamıştım. Kapının açılmasıyla ürksemde içeri girenin turuncu saçlı açık tenli biriydi. Sanırım sınıfta ben yazarken yazılarımı dikkatli okuyan ve gülmeyen tek kişiydi.
Yanında getirdiği küçük deftere yazılar yazmaya başladı ve bana defteri uzattı
'Merhaba jungkook ben Park Jimin. Seninle aynı sınıftayız. Ve evet sınıftakiler gerçekten kalpsiz. Ben bu sınıfa ilk geldiğimde konuşurken kekelediğim için ki bu bende doğuştan var. Benimle dalga geçmişlerdi. Ama sen onları takma. İstersen arkadaş olabiliriz!!'
Yazıları okurken fark etmeden ağzım açık kalmıştı. Jimin... o gerçekten iyi biriydi ve onu sevdim sanırım... Hemen kağıdın ufak bir yerine
'Tabikide arkadaş olabiliriz Jimin-sshi!!'
Kağıdı Jimine uzattığımda Jiminin bana tatlı bir şekilde sırıttığını gördüm. Evet sanırım Jimin benim ilk arkadaşım olacaktı. Olduda..
Tekrardan aynaya döndüğümde göz altımın ağlamaktan morardığını gördüm. Yüzümü sabunla yıkadıktan sonra Jimin-sshi ile tuvaletten çıktık.
...
Jimin ile sınıftaki yerimize geçtik ve beklemediğim bir şey oldu. Jimin bana arkadaş bilekliği vermişti. Ve bu benim babamdan sonra aldığım ilk hediyemdi. Daha zil çalmamıştı.
Hemen yan sırada oturan kız müzik dinliyordu göz ucuyla baktığım kadarıyla şarkıFake Love ve bu şarkı benim anlamını en beğendiğim şarkıydı.
Her ne kadar dinleyemesemde...Bazen insanlar;
Azar yerken duyduğu için kulağını sevmezler. Çünkü onlar şükretmek nerdir bilmezler. Fakat güzel birşey duyduklarında kulaklarının var olduğu için sevinmezler.
Bazen azar işitmek bile
istemişliğim var...Acaba Jimin kekelediği için neden dalga geçtiler? Çünkü bende çocukken heyecanlandığımda kekeliyordum.
Hey bunlar çocukluklarını geçiremedikleri için mi bu kadar kabalar?
Jimin aniden oyun oynadığımızın kağıda
'Hey jungkook ne düşünüyorsun? Bu arada sana kookie diyebilir miyimm :^'
Kağıda elbette yazıp bende ona mochi demek için izin istedim ve olumlu anlamda kafasını salladı.
Kookie ilk defa biri bana kookie dedi ve bu çok güzel birşeydi.
...🍉YAA sonunda kookienin arkadaşı oldu mochi🐰🐣
Jikookla bitiriyorumm