{4}

42 8 16
                                    

Herkes tam derse odaklanmışken kapıdan mavi saçlı beni çağırmasıyla bütün odağımı ona çevirdim. Öğretmenim bana olumlu anlamda kafa sallayınca sıramdan kalkıp kapıya doğru yöneldim. Mavili çocuk kağıda

'Seni başka bir öğretmen çağırıyor onun sınıfına götürüyorum.'

Daha yeni geldim bu neyin acelesiydi böyle?
...

Sınıfa vardığımızda sınıf boştu.
En ön sıraya geçip öğretmenin gelmesini bekledim. Mavi saçlı çocuk bana baktıktan sonra sınıftan çıktı.
...
1 saat... evet 1 saattir öğretmeni bekliyordum ve sıkılmıştım. Kapıdan geliyor mu diye bakıcakken kapının kilitli olduğunu gördüm... açamıyordum bir nevi sınıfta kalmıştım ki saate bakınca okulun bittiğini fark edince korkum şiddetini arttırıyordu.

Kimse beni duymuyordu... Benim gibi. Ben bile kendimi duyamazken birinin beni duyması için tanrıya yalvarmıştım...

Sıraya oturup sadece bir umut bekledim.
...

Saat çoktan 8 olmuştu acıkmıştım susamıştım. Duvara kafamı yasladım anlaşılan bu gece burda olacaktım.

Hayır HAYIR HAYIR ELEKTRİKLER GİTMİŞ OLAMAZ DEGİL MI?...

Korkum açlığımıda sussuzluğumuda unutturmuştu..

"Korkuyorum baba yanıma gel,
Baba görmek istiyorum. Baba eğer göremeseydim insanların bana güldüğünü nasıl anlayacaktım.
Şuan göremiyorum baba.."

Ağlamaktan dolayı başımda oluşan ağrı sebebiyle gözüm dünyanın karanlığından kendi karanlığıma kapanmıştı.
...
Sabah güneşin keskin ışığıyla gözlerimi araladım. Sabahın 7siydi gece ara ara rüyamdan nefes nefese kalarak uyanmıştım ve bu sebepten dolayı uykumu yeterince alamamamıştım.

Kapı yavaşca açılıyordu. Ardında olan müdür ve ağlamaktan harap olmuş babam bana doğru koşuyordu.
Telefonumu sadece yazışmak için kullandığımı ve kontürümün olmaması kötüydü çünkü biri arasa ne cevap verebilirdim ki?..
Babam beni yattığım yerden kaldırdı ve elini omuzuma atarak okuldan çıkardı.

Eve geldiğimde annem yoktu

Yine yoktu yarında olmayacak.
Şuan babamdan sakladığı çocuğu ve kocasıyla birlikte..

Babamın bana özenle hazırladığı kahvaltıyı görünce neşem yerine gelmişti. İşte şimdi günüm başladı!
...

Mochim🐣🍡'den +20 yeni mesaj!

Bildirime bakınca her ne kadar çok gülsemde jimin beni önemsemişti vakit kaybetmeden ona yazmalıydım yoksa okulda telefonu bana yedirebilirdi!
Kısa süreliğine aklımdan geçen düşüncelere gülüp telefondan jimine yazdım

...

Mochim🐣🍡

-> JUNGKOOK NERDESİN SEN
NEDEN CEVAP YAZMIYORSUN

->JUNGKOOK!!!!

->TELEFONUNLA VE AĞZINLA VEDALAŞ<,:

Kookiem🐰🍪

Geldim jiminn merak etme beni okulda herşeyi anlatırım<-

[Mochim🐣🍡 kişisine yanıt]
/TELEFONUNLA VE AĞZINLA VEDALAŞ <':/
🤧🤧<-

...

Jimine yazdıktan sonra saat 10'a kadar uyuyacaktım öğlenci olmayı sevidim!
...
Kalktığımda saat 10.30tu zaten kahvaltı yapmıştım kalkıp elimi yüzümü yıkayıp okula hazırlanacaktım. Dolabımdan birkaç şey alırken babamın dolabıma 'güzelce giyin ve okuluna git. Seni seviyorum!'
Yazısıyla mutluluğum coşmuştu! Peki dün yaşadığım? ..
...

Sonunda okula varmıştım. Okula girdiğimde duvarda asla görmek istemediğim manzara ile karşılaştım
Manzara demen yanlıştı. Çünkü manzara insana huzur verirdi ama bu...
...🍉

ÇOK GÜZEL BİR YERDE BİTİRDIM DJJSWJSJ

ÇOK GÜZEL BİR YERDE BİTİRDIM DJJSWJSJ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mini bir yoonminle bitiriyorum!

Mokita~TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin