Duvarlarda... Heryerde. Dün sınıfta kalınca elektiriğin kesilmesine karşılık verdiğim tepkileri komik montaj yapmışlar. Ağlamama bile...
Daha fazla ayakta kalamıyordum.Başım dönüyordu... ve kendimi karanlığa teslim ettim,çünkü bu gözler kulaklarım gibi aktifliğini yitirmek istiyordu. Onları görmektense ölmeyi yeğlerim.
Kafamı sert bir şekilde yere vurmuştum. Gözlerimden firar eden iki damlada yerde yatan vücudumdan süzülüyordu. Peki bana bunu kim yapmıştı.
Evet inanmak istemediğim
doğruya karşı gücüm yoktu.Mavi saçlı çocuk. Beni bir yalana inandırdı. Gözlerim kapalı belkide nabzım da kapalı ama beni yiyip bitiren düşüncelerim asla. Onlar susmayacaktı. Bende onlardan kaçamayacaktım. Peki mavi saçlı çocuğa neden bu kadar bağlandım? Kabullenmek gerekirse gayet çekici. Pekala neyi beni çekiyordu?
...
Gözlerimi açtığımda hastanenin 4 duvarı arasına yerleştirilmiş bir yatağın içindeydim. Ama bedenim ve ruhum çok yorgundu o yüzden tekrardan gözlerimi yumdum...Jiminin beni dürtmesiyle gözlerimi açtım. Karşımda ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüş,yorgun ve son olarak güzel turuncu saçlarının ter sebebiyle tenine yapışmış bir jimin gördüm. Benim için ağlamıştı ve onun ağlamasını istemiyordum.
Elimle göz yaşlarını silecekken Jiminin bana vermiş olduğu arkadaşlık bilekliğinin olmadığını gördüm.
Hayır bunuda yapmış olamazdı dimi?!
Jimin önüme doktorlardan istediği tahtayla geldi.
Tahtaya;'Jungkook-sshi Taehyung diye biri senin bilekliğinı sen baygınken aldığını ve kaçtığını gördüm. Bu çocuk ne zaman akıllanacak?'
Taehyung kimdi ki?.. sanırım biraz tahmin edebiliyorum.
Mavi saçlı çocuk...Hemen yatağımdan tahtaya doğru uzanıp tahtaya;
'Jimin-sshi Taehyung mavi saçlımıydı?'
Yazdım ve görmek istemediğim tepkiyi aldım. Tahmin edebiliyorsunuzdur...
...Okula geldiğimde ilk olarak Taehyung un sınıfını bulmaya çalıştım. 12. Sınıfmış benden büyüktü. Neden bunu yapıyordu. 12/A şubesindeydi
...
Taehyungu bulduğumda ağlıyordu...
Neden Onu ağlarken görmek bu kadar canımı yakıyordu?Taehyung yavaşca kafasını bana çevirdi gözleri ağlamaktan harap olmuştu.
Birşeyler diyordu ama... neyse görebildiğim kadarıyla bana sinirliydi. Ne yapmıştım ona??
Hayır bana vurmadı. Hayır ben kâbustayım. KALK JUNKOOK BU LANET OLASI KÂBUSTAN lütfen...
Taehyung bir gözüm göremiyor.
Geçer değil mi? Taehyung lütfen karanlıkta bırakma beni... Lütfen Taehyung. Gözümü niye açamıyorum Taehyung?
Artık benimle biri dalga geçince nasıl anlayacağım Taehyung?
Kendimi nasıl koruyacağım Taehyung?
Ama Taehyung en çok o sivri metal canımı acıttı.
Gözüm kanıyor mu Taehyung?
Yardım eder misin Taehyung?
Jimin nerdesin?
Korkuyorum jimin...
Jimin canım acıyor...
Jimin beni koruyabilir misin?
Jimin seni göremiyorum.Jimin ben çok yanlış birine duygu besledim. Geri dönemiyorum Jimin.
...🍉Psikolojimi bozum ua ah jungkook'um
Kook'um