{8}

28 8 10
                                    

Fici okumadan once yukariya koydugum sarkinin turkce cevirisini dinler misiniz ona gore yazdimm iyi okumalar..
...

Taehyung ile birlikte fazla yakındık. Gereğinden de fazla. Bu arkadaşlık değildi. Fazlasıydı.
...

'J-jun-gkook ş-imdi beni du-duyorsun d-imi!'

Sağ kulağımından gelen çınlama ve Jimin sesi. Hey Jiminin sesi şaka mıdır!

'Duyabiliyorum jimin! Bu arada sesin çok güzel!'

'S-senin de koo-kie'
...

'Hey jungkook seni gece gece çıkarttığım için özür dilerim ama bu gece ay parlak değil mi?'*

Oh... Az önce çıkma teklifi mi aldım yoksa benim kafam yerinde değil mi!?

'Tae uh az önc-' dememe kalmadan

'Evet Ay jungkook senin yıldızım olmanı istiyorum. gözlerindeki yıldızlar jungkook onları istiyorum.'

Şoka girmiştim hava esiyordu ama hissetmiyordum. Sadece Taehyungun yüzüne bakabiliyordum. Kırmızı pembe kareli gömleğim değil Taehyung beni ısıtıyordu.

Deniz,Ay,yıldızlar ve Taehyung... İşte bu manzaraydı!
...
Taehyung ile birlikteliğimiz 2,5 ay olmuştu herşey rüya gibiydi. Eğer rüya ise uyanmak istemiyorum. Taehyung beni ilk açıldığı yere çağırmıştı.

TaeTae'm🤍 kişisinden bir yeni mesaj!

Gördüğüm mesaj ile sırıtışım bir oldu 'seni bekliyorum'

Ah hayır hayır Taehyung'un son attığı mesaj...

...

TaeTae'm🤍

->seni bekliyorum
20.01

->Sarı saçlarını düzleştirme onlar hep güzel (:
20.03

🤍

Ben. Ben sarı saçlı değilim Taehyung. <-
20.03
Görüldü//

...

Ah belki içmiştir!(:

Yine aynı konbini yaptım ama belki ah yanaklarım kızarıyor herneyse anlamışsınızdır! Parlatıcımı sürüp evden çıktım.

Geldiğimde Taehyung tek başındaydı yanına koştum ve sarıldım.

'Ah Youngwoo! Dondum... Lütfen biraz daha hazırlanırken hızlı olsaydın!'

Gözüm kapalıydı açmak istemiyorum. Bana kimmişim gibi davrandığını biliyorum.

Gözlerimden çıkan yaşlara engel olamadım. Taehyung içmişti evet ama...
Taehyung itelemem ile göz yaşlarımı silip

'KİM TAEHYUNG. SENDEN NEFRET EDIYORUM O PIS KIZA GIT.'

Taehyung sok olmuştu başım dönüyordu ve burda daha fazla kalmak istemiyorum. Onun yüzünü görmek istemiyorum.

Taehyung hani ben senin yıldızındım. Neden yıldızının ışığını söndürdün? Sen benim Ay'ımdın Tae. Sen tektin Taehyung. Şimdi git kendine başka yıldız bul Tae.

...

'Jimin nerdesin. Lütfen bul beni Jimin lütfen. '

'Hemen kook.'

Telefonu cebime koydum ve denizi izledim.
...

Arkadan jiminin geldiğini hissedince arkamı döndüm.

'KOOK IYI MISIN!?'

Başımı olumlu anlamda salladım ve olanları anlatmaya başladım.

'Oraya vardığımda ilk işim ona sarılmaktı Jimin. Ona sarıldım gözümü kapattım ve kokusunu içime çekiyordum. Keşke Jimin'

Keşke gözümü kapatmasaydım
Yıldızlarım söndü.
Bana kimmişim gibi davrandığını biliyorum Jimin.

Neden ben değil? Neden ben değil?'

...🍉

170 olmus okunmamm😭💗
Teşekkür ederim <3

170 olmus okunmamm😭💗Teşekkür ederim <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mokita~TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin