Evet. Keşke gitmeseydim.
Aslında gitmemiştim kapıyı tam açıyordum ki Jimin yanıma geldi ve sus işareti yapıp kulağını kapıya yasladı"Jeonu bu okuldan attırmanın bir fikrini buldum. Annesine para teklif ederek güzel bilgiler aldım. Tabii annesi demek doğru olmaz üvey annesi(; Jungkook annesinin ölümü durumundan sonra ağır bir dönem geçirmiş. Babasıda Jeon'a küçükken annesini unutmaması için annesinin sürekli kullandığı parfümünü yastığına sıkıyormuş. Eh bu kadar bilgiyi verdim anlamışsındır."
Jimin neler duyuyordu bilmiyorum fakat iyi olduğunu düşünmüyorum. Çünkü yüzü bembeyaz olmuştu.
En fazla ne konuşmuş olabilirlerdi kii?
...Jimini 2 teneffüstür göremiyorum. Nerdeydi acaba?
Ah jimin yine mi zorbalık görüyordu? En iyi jimini aramak.
Bütün okulu dolaşmıştım. Ama bulamadım. Nerdeydi bu çocuk??
Hey onlar Taehyung, Taehyungun arkadaşı ve Jimin değil miydi.
BIR DAKIKA ONLAR JIMINE MI VURUYORDU?!
Taehyung beni görmesiyle arkadaşına birşey söyledi ve durdular. Durmalarıyla birlikte Jiminin yanına koştum. Babamdan sonra en önemsediğim insandı Jimin-sshi...
Ah jiminin ağzı,burnu,suratı kanıyordu. Onu böyle görmek canımı acıtıyordu.
...Revirden çıkmak için kapıyı açtığımda bir grup kız (en az 50 tane kız vardı...) üzerime saldırmaya başladı. Ellerinde salladıkları tabela ile canım vurmalarından değil yazılardan dolayı acımıştı..
JEON JUNGKOOK T@C!ZC1 KIZLARA ADALET!!
Ben kızlardan hep uzak durmuş biriydim. Hey ne yapmıştım da bana böyle yaptılar
Bir dakika o benim yastığım değil mi!?Kızalardan biri yastığımı sallıyordu... Pekala bunlar kafayı yemiş olmalıydı
Taehyung neden beni videoya cekerken gülüyordu jimin neden Taehyunga kötü bir şekilde bakıyordu?
Jimin benim bilmediğim şeyleri biliyordu. Ve iyi değildi.
...Ortalık sakinleşince utanarak Jimine işaret dili ile konuşmaya başladım. Kimse bilmiyordu bu dili. Ve benim için zordu.
Tanrıya şükür Jimin biliyormuş. Genellikle yazı yazarak iletişime geçerdik. Ama bu sefer daha iyiydi!
...Eve geldiğimde annem gözleri dönmüş bir şekilde bana bakıyordu? Ah yine ne yapmıştım ki?
Hiç beklemediğim bir anda annem eline babamın kemerini aldı ve bana vurmaya başladı? Babamdan görmediğim şiddeti annemin bana yapması... babam her zaman eli yardımıyla
'Anneni çok sev. O seni çok seviyordu' derdi bu muydu sevmek?
Annem şiddetini daha artırırken her ne kadar duymasamda
'Niye beni sevmiyorsun?' Diye ağlayarak çığlık attım. Annem şiddetini yavaşlattı ve...
Evet benimde tahmin asla edemeyeceğim şey gerçekleşti
'T@cizci pislik. Bana anne deme.' Demesini duyabildim. Çok kısıktı ama anlaşılabiliyordu. Sol kulağımdan kanlar akıyordu annem çoğunluk sağ kulağıma şiddetle vurdu. Sol kulağıma vurmadı?
O şiddetten kulağımı sıkıyordum. Belki o yüzden birsey olmuştu.
Yüzüm dudağım kanlar ve morluklar ile doluydu. Ayağı kalkacak gücüm yoktu. Tek yapabildiğim gözümü kapatabilmek oldu.
...Gözümü açtığımda bambaşka bir evdeydim. Yataktaydım. Çok fazla kısık sesle sol kulağım sayesinde bazı sesler duyabiliyordum. Ah Taehyung ve Yoongi ordalardı ne alaka?
'Taehyung başardın. Hastalığını Taehyung yendin. Hemde Jungkook sayesinde Taehyung!
Sana bunu önceden söylememiz gerekliydi ama şimdi söylenilmesi gerekiyor.
Senin duyguların Taehyung... Yoktu ama sen Jungkook'a karşı-""Sus Yoongi. Ah ben 20 yaşındayım ve duygularımın farkında değilim öylemi hah. Alt tarafı okulu bırakmıştım. Ve mesleğim var sende biliyorsun? Neden okul okuyorum ki!?'
"Okul Taehyung. Okul senin. Ve sende sahibisin. Duygu bozukluğun hafızana zarar vermiş olmalı... Ama başardın!
Ve... öhm bu önemli bir konuya daha değinmek istiyorumSen Jungkooku kendin zannetin Tae. Kendine eziyet çektirmek istedin. Çünkü sinirini kendinden çıkarmak istedin.
Jungkooku tehdit etmek için eve gitmiştin. Fakat jungkooku öyle görünce kafayı yediğini düşündün. Hayır sen jungkooku o hale getireni öldürmek istedin. Çünkü birine karşı duygu besledin. Ama ilk işin jungkooku hastaneye getirmek oldu..."
"Ah. Ben... Ben neden jungkooku tehdit edecektim ki
Ona zarar vermedim dimi?'Konuşmalar... Taehyung mu beni kurtardı. Ah kulağım fazla ağrıyordu
Daha fazla dayanamıyıp acıdan biraz kaba inilti bırakmıştım etrafa. Beni duyan Tae yanımda soluğunu aldı.
'Teşekkür ederim Tae!.." dememle sırıttı ve yüz hatlarımı incelemeye başladı.
Hey yanaklarıma ne oluyordu!?Yanaklarımın kızardığını gören Taehyung hafif bir sırıtış sunmuştu bana
Aşk duymayı gerektiri miydi Tae?
...🍉
SONUNDA KOOK MUTLU BENDE MUTLUYUM!
TAEKOOKUM♡