{2}

60 8 14
                                    

Nöbetçi çocuk sonunda yanıma gelebilmişti.
Konuşmaya başladı? Ne dediğimi duyamadığım için cebimden sıklıkla kullandığım ufak not defterimi ve yanında traşkalemle açılmaktan ufalmış kalemimle
'Seni duyamıyorum' yazıp ona doğru tuttum.

Pekala duymamam onun kahka ataşını görmeme engel değildi...

Sonunda kahkaha atması bitmişti.
....

Sonunda kendi sınıfıma gelmiştim(mavi saçlı çocuk not defterime öyle yazdı)
O kadar yorulmuştum ki hemen boş bir sıraya geçip dinlenmek istiyordum.

Hey neden bana herkes iğneyilici bakış atıyordu?

Öğretmen sınıfa gelmişti sanırım matematik öğretmeniydi.

Öğrencilere kıyaslan öğretmen bana daha nazik bakıyordu (babam olayı müdüre anlatınca müdürde öğretmenlere anlatmış olmalı)

Öğretmenim tahtaya;
'Jeon Jungkook kendini sınıfa tanıtmak için tahtaya birkaç kelime yazabilirsin'

yazmıştı bende kafamı olumlu bir şekilde sallayıp tahtaya doğru yöneldim. Bana kötü baktıkları için ve yanlış anlamamaları için neden duyamadığımıda yazacaktım.

'Merhaba ben Jeon Jungkook bu benim ilk okul hayatım nedenini sonda açıklarım. İlk önce hobi,Fobi,yeteneklerimden bahsetmek istiyorum. Hobilerim;Bisiklete binmek,resim çizmek,müziklerin sözlerine bakmak... Fobim;Karanlıkta kalmak.

Sizlere önemli birşeye değinmek istiyorum. Ben maalesef duyamıyorum nedeni ise..; Ben küçükken annemle birlikte markete giderken annem elimi bırakmış eh bende yaramaz bir çocuktum hemen yolun karşısındaki pamuk şekercinin bulunduğu yere doğru koştum. Tabii sağıma soluma bakmıştım yanımda sadece 5 liramla pamuk şeker alıp annem yanına gitmek için dönerken annem orda olmadığını gördüm... korktuğum için marketin olduğu yere koşarken hızla gelen arabayıda fark etmemiştim tabii. Ve o gunden sonra en son duyduğumda 'bu çocuğun annesi niye fotoğrafını çekiyor gidin ambulansı arayın..' duyamadığım için ailem beni hep evde okutmuşlar bu sene ilk okul yılım umarım sizinle iyi bir sene olur bizim için"

Yazarken gözlerimden akan yaşları fark ettiğimde göz yaşlarımı silip arkama döndüm.

Keşke dönmeseydim...
Keşke gülmeleri görmeseydim...
Keşke...
...🍉

Ayy bir bölüm daha bitti 🤭🤧 burda amacım jungkookun neden duyma engelli olduğunu anlatmaktı




Kookla bölümü bitiyorumm.

Mokita~TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin