مقدمه!

20 2 1
                                    

مقدمه:

حرکت سیال روزها به هر جا بکشاندت، خیره به انتظار واگشایی خونابه­ های جدید از زخم و درد و کینه ه­ای پنهان می­مانی... در بستری میان عدالت، تقدیر تلخ عشق و خدایان دروغین دست و پا می­زنی تا بیابی ریشه­ ی این همه بی­ سانجامی و از هم گسیختگی کجاست؟
جایی که به نظر می­رسد به شکلِ احمقانه و تلخی؛ همزمان همه حق دارند، چه کینه­ ایست که جولان می­دهد و شراره­ های شر آن آشنا و بیگانه را می­سوزاند، و چه آدم­هایی به بنبست رسیده ­ای که عمری به سرکوب خود نشسته­ اند تا آرامشی گم شده را بیابند.

در این داستان، چون راوی­ ای خیره سر، قلم را به سان تیشه­ ای بر لایه ­های خاک گرفته­ ی حقایق می­زنیم و روح عاصی را می­خراشیم تا به اعماق برسیم.

جایی که روح و نور دمیده شده­ ی خداوند بر آنان، زیر خروارها تاریکی و کینه و نامهربانی و قضاوت؛ پنهان ماند.

البته؛ اگر خدایی حقیقی وجود داشته باشد.

خوش اومدید:

هیچ اغراقی در کار نیست...

روال معمول اینه که اینجا بیایم و راجع­به خصوصیات بگیم و خلاصه­ ای بنویسیم؛ ولی من هر چی سعی می­کنم، می­بینم خودش رو نوشتم. خودش، همون خودشه! حیفه که توی دو سه تا بند خلاصه­اش کنیم.

*چند نکته­ی مهم که باید قبل از شروع این فیکشن، بدونید:

- هشدار! این نوشته شامل رویدادها و تصاویر واضحی از موارد زیر است، پس لطفاً طبق صلاحدید و روحیات خود آن را بخوانید:

خشونت و جنگ

سوء استفاده­ی جنسی

توهین به گرایشات و جنسیت­ها

نژادپرستی

کودک­آزاری و همسرآزاری

آسیبات روحی

-«کافر» به نثر ادبی نوشته شده و دارای زیرنویس­ هایی است که به فهم بهتر داستان کمک می­کند.

-در تقاطع خرده داستان­ ها و در تار پود گذشته و حال، ما به سمت جلو حرکت می­کنیم؛ پس هر جمله و هر سطر بخشی بزرگ و کلیدی­ را به خودش اختصاص داده. به دقت و آرام بخوانید؛ هرگونه کوتاهی از طرف شما، ممکن است موجب ابهام شود.

-چند پارت ابتدا به احتمال برای شما فضای جدیدی ایجاد کند؛ پس اگر قصد خواندن این نوشته را دارید، کمی صبر کنید تا داستان به خوبی شما را مجذوب کند.

-تمامی ادیان، رسوم و سنت­ها و زبان­ها در عین کامل و پویا بودن؛ هیچ ارتباطی با واقعیت ندارند.

-در این فیکشن؛ قصد توهین به هیچ نژاد، دین و جنسیتی نیست.

-آهنگ­های هر پارت، در ابتدای همان پارت و به رنگ خاکستری نوشته شده.

درآخر؛ امیدوارم از خوندن این اثر لذت ببرید. برای هر سطر روزها و هفته­ ها تلاشی با تمام وجود شده، پس لطفاً شما هم با تمام وجود از نویسنده حمایت کنید.


𝑰𝑵𝑭𝑰𝑫𝑬𝑳-𝓸𝓽7Where stories live. Discover now