Bbijikseu Jinyoung izinsiz videomuzu neden çekiyorsun?
Jinyoung Ah o konu..
hoşuna gitmedi mi?
benim gibi ünlü biriyle dans edince sosyal medyada tanınmış olursun diye
Bbijikseu şaka herhalde
düşünce yapın böyle miydi senin?
Jinyoung evt
ne varmış?
hem dans etmeyi sevmiyor muydun sen?
az da olsa idare eder işte
Bbijikseu Ne diyorsun Jinyoung?
Jinyoung Flx işim vr dh sonra güzelim hadi
hem fotoğraf atsana bi
şmd güzel gidr
Bbijikseu neden atayım?
Jinyoung At diyorsam at
uzatma
bir parmağımla tüm medyadan linç yersin duydun mu?
bekliyorum güzelim.
Bbijikseu Bana bak amcık
Felix'e benzemem ben donuna kadar alırım seni duydun mı?!Jisung derler bana bilmem anlatabildim mi?
Neyse çokta sikimde değil zaten
Sil o videoyu
Jinyoung ne diyosun be
Bbijikseu diyorum ki o güzelim yazan parmaklarını götüne bir bir sokar, fotoğrafı isteyen küçük sikini kopartırım.
TCK'nın 134. maddesine göre: Kişinin özel hayatının gizliliğini ihlal eden her kimse üç yıla kadar hapis cezası bebeğim.
Gizliliğin görüntü veya seslerin kayda alınması suretiyle ihlal edilmesi halinde, verilecek ceza bir kat artırılır.
Do you understand? (Anladın mı)
Devo scrivere in italiano? (İtalyanca yazmak zorunda mıyım?)
Français? (Fransızca?)
Das dachte ich auch. (Ben de öyle düşünmüştüm)
Görüldü...
"Ne oldu Ji?? Konuştun mu?"
"Anasını bile siktim. Bir daha yazarsa mahkemelerde sürüneceğine bizzat ben şahit olacağım. Öhm, nerede kalmıştık?"
Minho konuştu.
"Film gecesii"
San ve Woo birbirine yapışmış koltukta filmi izlerken yerde, koltuğa dayanarak oturan Minho ve Jisung'a göz gezdiriyordum.
İkisi de fazlasıyla utangaçtı.
Kimseye sarılamadığım için battaniyeye sarılmıştım. Korku filmi olduğu için pek izleyememiştim..
Telefonumdan bildirim gelmesiyle dikkatim oraya gitmişti, zaten film de iç açıcı değildi.
Eğer telefona bakarsam bizimkiler sövebilirdi.. Kalkıp tuvalete gideceğimi söyledim.
+82********
FelixFelix
Kimsiniz?+82********
HyunjinFelix
nö
nw
nd wn
ne+82********
Arkadaşlarımla size gelebilir miyiz?Hem geçen günü telafi etmiş olurum
Felix
triplyirm sqna|
Gwl
+82******** kişisi Hyunjin olarak değiştirildi
Kapının çalmasıyla hızla tuvaletten çıktım. "Şey merhaba"
"Merhaba!"
Uzun boylu, gülümseyerek konuşan çocuğa gülümsedim. Onu daha önce birçok kez görmüştüm. Adı Chan'dı okulumuzun birincisi.
"Felix kimle konuşuyorsun?"
"Arkadaşlarına geleceğimizden bahsetmedin mi lix?" Kısa boylu yapılı çocuk konuştu.
"Yani söyleyemeden geldiniz zaten.."
"Ah doğru benim hatam, üzgünüm." Hyunjin üzgün müydü? Yoksa öylesine mi söylüyordu?
Herkes içeri geçtiğinde bizimkilerle tanıştırdım.
"Ne izliyordunuz?" Jeongin konuştuğunda diğerleri yerleşmeye çalışıyordu.
"Korku filmi" San yanıtladı.
Herkes yerleştiğinde kimsenin koltuğa oturmadığını gören Hyunjin gelip yanıma oturdu. Hyunjin ne zamandan beri kibarlaşmaya başlamıştı?
"Üşüdün mü?" Kısa kollu tişörtümden belli olan diken diken olmuş tüylerim yalan söylememe izin vermiyordu.
"Biraz"
Hyunjin kollarımdan tutup kendine çekti ve arkamdan sarıldı. Kızardığımı yavaş yavaş hissederken Changbin bizi görüp salak salak sırıtmaya başlamıştı.
"Ne yapıyorsun Hyunjin?"
"Isıtıyorum."
...
Bu geçiş bölümü oldu sanki
sonraki bölümde texting yapayım uzun olsun..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Château Lafite || Hyunlix
Short StoryPinotnoir: Eğer Wooyoung belinden tutmaya devam ederse oraya gelip parmaklarını kıracağım. bbijikseu: Sen kimsin