°•°6.BÖLÜM°•°

482 14 8
                                    

Özür dilerim çok uzun bir süre yoktum fakat aradaki sınav sınavın kötü geçmesi şimdi bursluluğa hazırlanma zorunluluğum tercih dönemi derken hem çok gergindim hem de hiç vaktim yoktu yani sonuçta bütün bir yıl çalıştığın sınavdan sistemin değişikliği yüzünde kötü almak normalde vereceğim tepkiden daha çok üzdü ki siz bunu ne yapasınız evet ama yazabildiğim  kadar yazcam ve az az yani kısa bölümler ama uzun bir hikâye yazmaya çalışacağım teşekkür ederim...
:
:
:
:
:
:
O günün üzerinden 4 gün geçmişti görev sırasında çıkan bir aksaklıktan dolayı görev  zamanı biraz ertelenmişti.

Şuan helikopterdeydim aslında kalacağım yer yani bir kulübe felan sanabilirsiniz ama bildiğiniz mağara çok yakınında helikopterin inmesine çok uygun bir yer olsada tehlikeli olabilicrğinden dolayı yaklaşık 5 km
Kadar bir yolum vardı.

"Komutanım iniş alanına geldik fakat güvenli iniş için yer yok ip ile inmeniz gerekiyor"

"Tamam aslanım hadi iyi görevler. Hakkını helal et"

"Helal olsun komutanım. Sizin hakkınız daha fazladır sizde helal edin"

Aslında helikopter de bu kadar muhabbet yapılmazdı fakat Salih lise zamanlarından tanıdığım bir gençti o zamanlar benden 2 sınıf küçüktü fakat ona askerlik konusunda benim örnek olduğumu biliyorum.

İnmeden önce "helal olsun" diye mırıldanmıştım evet geri dönebilmek umuduyla gidiyorum çünkü biz bu mesleği şehit olmak için değil yaşamak ve yaşatmak için yapıyorduk
(Evet yazar bir söz fanıydı bir zamanlar o yüzden kitapta asla söz replikleri göremezsiniz bu sahnede de olduğu gibi jdksnsm"

İndiğimde saat 12 ye geliyordu hava çok aydınlıktı fakat bu saatler o şerefsizlerin yemek saatleriydi bu yüzden içeride oluyorlardı yaklaşık 1 saat yemek yeseler bn o sırada en az 2 km yürümem gerekir aslında daha fazla yürürdüm fakat mühimmatım çok fazlaydı.

•°•SAAT:18.00•°•

Bu saate kadar kalacağım yeni mağarama gelmiş ve yerleşmiştim(aman sanki 3+1 eve yerleşiyorsun ne bu tripler çantanı yere attın tmm işte)

Bu gece heval kılığına girip içeriyi kontrol etmeliydim fakat sonra geri çıkamm gerekiyordu yani içeri kılığında girdiğim kişi olanları hatırlamamlıydı bunun için planımı hazırladım ve geceyi bekledim

•°•SAAT:01:00•°•

Artık her şey hazırdı tek gereken planımı devreye sokmayı bunun için  yanıma içki almıştım en garanti plan onlara o anları unutturmak olduğundan ve bu şerefsizler kadına düşkün olduğundan nefrette etsem kadınlığımı kullanarak bu ilaçlı içkileri içirmek oldu.

Onların ağzından

O ağzı yapamayacağım için hiç o toplara giremdim.

"Heval şuradan bir ses mi geldi baksana bi"

"Ben duymadım bakalım bir"

"Oto heval burada bir hatun varmış ya"

Şimdi saye konuşacak

"Hı hımm yorulmadıznızmı size içecek getirdim"
(Bu ne yapmacılık ya yazacak şey bulamadım ama ne yapayım

"Seni hiç bu arada  görmedim hayırdır asker felan msıın?"

"Asker mi? Ben korkarım askerden polisten başkan gönderdi onlarla biraz ilgilen çok yorulmuşlardır özel olarak ilgilen dedi ama siz bilirsiniz"

İki şerefsiz birbirine bakıp sırıtmışlardı tabii ki bnim onlara yapacaklarını bilmeden şu an kendimden utandım aslında dayan kızım görevi mahfetme dayan.

"İyi bakalım hadi geçek o zaman"

Yatak odası olduğunu iddia ettikleri yere gelmiştik bir tane yayları fırlamış yatak ve kırıp bir tahta baza vardı.

"Hadi hevall çıkarasın üstünü"

" E biraz durun önce bir iki yudum bir şeyler için"

"İyi peki verde İçelim bakalım"

E tabi içimden alın alın ölüm yudumlarınız olur inşallah demeyide ihmal etmemiştim.

İçkiyi içmeleriyle beraber tamamen sızmışlardı e içkinin içindeki ilaç sağolsun.

DEVAM EDECEK.

7.BÖLÜMDE görüşmek üzere yıldızımmı⭐parlatıp saygı çerçevesinde iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜŞLERİMDEKİ ASKER Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin