Opis

1.1K 100 30
                                    

Jesse Jones od zawsze miał pod górkę. Urodził się w rodzinie w której przemoc i alkohol były na porządku dziennym, a na dodatek od dziecka chorował na epilepsję.  Kiedy podrósł, jego mama postanowiła uciec od brutalnego męża i razem z synem zamieszkała w ubogiej dzielnicy, ledwo wiążąc koniec z końcem.
W szkole chłopak też nie miał lekko - odkąd pamiętał był wyrzutkiem z wielu różnych względów takich jak tanie, zniszczone ubrania, choroba, czy matka pracująca w klubie ze striptizem.

Jesse jednak znalazł coś, co trzyma go przy zdrowych zmysłach. Pierwsza rzecz to muzyka - w końcu nikt nie gra na gitarze tak jak on. Druga rzecz to nienawiść. Nienawiść do konkretnej osoby. Dziewczyny, która jest jego absolutnym przeciwieństwem. Popularnej, obrzydliwe bogatej, irytująco pięknej,  która ma wszystko i może mieć każdego. Dziewczyny do której wzdychają najprzystojniejsi chłopcy w szkole, ci sami którzy tak lubią go torturować. Raven - bo o niej mowa, jest córką  kogoś, kto potwornie skrzywdził mamę Jesse’ego, a chłopak zrobiłby naprawdę wiele, aby to właśnie ta zapatrzona w siebie, samolubna snobka zapłaciła mu za wszystkie krzywdy. Pytanie tylko jak ma dotrzeć do kogoś, kto jest zupełnie nietykalny, a na dodatek zdaje się nim gardzić?

Jesse nie wie tylko o jednym. Raven zauważyła go już dawno temu i z pewnością nie jest jej obojętny. Nie wie też, jak łatwo byłoby mu ją zranić. Czy kiedy się o tym dowie wciąż będzie chciał zrealizować swój plan, lekceważąc narastające w nim pragnienie kochania kogoś, kogo poprzysiągł sobie nienawidzić?

Plan Jesse'ego JonesaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz