2.0

169 28 41
                                    

Shinobu nee san ın burada ne işi vardı? O ölmemiş miydi? "Nee san!" Diyerek ona sarıldım. Acaba shinobu nee san'ın ölümü hiç olmamış mıydı?

Hepsi bir halisünasyon muydu? Douma'yı öldürmemiş miydim yada belkide shinobu nee san onu öldürüp kurtulmuştu. "Nee san sen yaşıyor musun?" Diye sordum.

Shinobu nee san gülümsedi ve birden ortadan kayboldu. Ha? Nee san neredeydi? Hem bu nasıl olmuştu? Halisünasyon muydu? Nee san?

Nee san?! Neredesin Nee san?! Yatağımın başına oturdum.. halisünasyon görmüştüm üzüntüden. Ama shinobu nee san a son bir kez sarılmak iyi olmuştu.

Aoi, kapımı tıklattı. "Kanao san eski hashiralar ve diğerleri mezarlara gömülüyor gitmek ister misin? Sanemi giyuu falan var." Dedi.

Eski bir iblis avcısı olarak gitmemek olmazdı. "Tamam gidiyorum. Nerede buluşacağız?" Dedim. Aoi cevap verdi. "Ubuyashiki konağında.."

Aoi gitti. Bende biraz kendimi toparlamaya çalıştım. Shinobu nee san burada olsaydı beraber giderdik, giderken saçımı yapardı. Saçımı en güzel shinobu nee san yapardı.

Bende yapardım ama genelde ona yaptırırdım. Sağ gözüm kör olduğu için çok net göremedim. Kaburamaru yardım etti. Shinobu nee san ın tokasını taktım.

Ne giyebilirdim ki? Artık iblislerde yoktu. En iyisi formamı gitmekti. Pijamam ve formamdan başka kıyafetim yoktu ki? Bir iblis avcısı olarak sosyalleşme hakkım yoktu.

Artık sosyalleşmem gerekirdi. Benim yaşıtlarım çok mutlulardı. İblis avcısı olmayanlar.. iblislerden kurtulduklarına göre gençliklerini yaşayabilirlerdi..

Ama benim gibi bir yakınını kaybedenler.. sanemi san a çok üzülmüştüm hiçbirşeyi kalmamıştı. Tomioka san ı da en son gördüğümde normal ifadesinden çok daha üzgün bir ifadesi vardı.

Zaten başka hashira kalmamıştı. Tengen ise taşınma sürecindeydi. Durumlarımızı umursayacak durumda değildi. Ama oda en yakın arkadaşlarının ölümüne çok üzgündü.

Formamı giymiştim. Bu sefer etekli olanı giymemiştim. Artık eski sessiz,sakin kanao yoktu.. duygusuz kanao vardı. Yüzümdeki gülümseme sönmüştü.

Zar zorda olsa gülemiyordum. Kanae nee san dan sonra shinobu nee san ın da ölmesi beni çok yaralamıştı. Hazır olduğuma göre çıkabilirdim.

Kapının önünde Aoi'ye rastladım. Başını öne eğmiş, yüzü kararmıştı. "Bende gelmek istiyorum ama Üçüzler ne olacak?" Dedi Aoi.

Başımı salladım. Gülümsemek yerine bu yöntemi kullanıyordum. Aoi bana baktı. "Üçüzler daha uyanmadılar uyanana kadar gelip gideriz!" Dedim ve Aoi ile çıktık.

Gelmiştik. Herkes fazlasıyla sessizdi. Kiriya sama bağırdı. "İkili sıra olun! Şimdi listeyi okuyacağım!"

İkili sıra olduk. Anlamıyordum 7 yaşında bir çocuk bu kadar insan yığınını nasıl yönetiyordu? Çok iyiydi.

Ben tanjiro san ile yanyanaydım. Neden yanyana olduğumuzu anlamamıştım. Nezuko ile yanyana olması gerekmez miydi? Arkama baktığımda nezuko ile agatsuma yanyanalardı.

Ne kadar güzel birbirlerini seviyorlar..

Kiriya sama'nın elindeki listeye göz attım. Net göremiyordum aslında ama biraz kendimi zorlayacaktım.

Mezarı ziyaret edilecekler

hashira

Gyomei himejima
Obanai igurou
Mitsuri kanroji
Rengoku kyojirou

Eski hashira

•Mezar Taşı• tankana Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin