Lena'danGözlerimi yine heyecanlı bir güne açmıştım. Dünün yorgunluğu üzerimdeyken yataktan kalkmış kısa bir duş almıştım. Üzerimdeki bornozla aynanın karşısına geçtiğimde, kendimi süzmeye başlamıştım.
Bornozu üzerimden çıkartıp yatağa bıraktığımda, bu kez çıplak bir şekilde baktım kendime. Güzeldim, bunu biliyordum.
Peki Doğa da beni güzel ya da çekici buluyor muydu?
Dur bir dakika, ne? Doğa'nın düşüncelerini ne zamandır umursuyordum ki? Bu saçma düşüncelere son verip hızlıca üstümü giyip mutfağa gittim.
Hızlı bir kahvaltı yapıp tekrar odama gelmiş telefonu elime almıştım. Doğa'dan mesaj geldiğini görünce hemen açıp okumaya başladım.
Doğa: Bugün için hazır mısın? Uçuşa geçtiğimiz bir gün olacak.
Uçuş? Nasıl bir dünyası vardı merak ediyordum doğrusu. Bu halleri merak uyandırıcı ve ilgi çekiciydi.
Lena: Sanırım hazırım.
Yazdığım sırada kapı çalmıştı. Açtığımda yerde büyük bir kutu olduğunu fark ettim. Kaşlarımı çatarak bakarken bakışlarımı etrafta gezdirdim.
O sırada Doğa pencereden bana bakıp el sallamıştı. Sanırım bahsettiği sürpriz buydu.
Kutuyu yerden alıp kucağımda odama götürdüm. Yatağın üstüne bırakıp heyecanla kapağını açtığım da, muhteşem denebilecek bir elbise vardı içinde.Gelen bildirim sesiyle telefona uzanıp aldım. Tahmin ettiğim gibi Doğa'dandı.
Doğa: Beyaz tenine çok yakışacağından eminim.
Mesajına cevap vermeden elbiseyi kutudan çıkartıp, aynanın karşısına geçip üzerime tuttum. Gerçekten çok güzeldi. Bir an önce akşam olmalıydı.
Saatler saatleri kovalamış ve sonunda akşam olmuştu. Heyecanlı bir şekilde hazırlanmış, Doğa'nın gelmesini bekliyordum. Sonunda kapı çaldığında derin bir nefes alıp oturduğum yataktan kalkıp son kez aynaya baktım.
İşte hazırdım.
Dedeme dışarıda olacağımı söylemiştim ve erkenden uyumuştu. O yüzden sessizce kapıya doğru yürüyüp, elimi kapının koluna attım ve açtığımda karşımda simsiyah giyinmiş bir Doğa vardı.
İkimiz de hayranlıkla birbirimize bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI | GXG
RomanceGökkuşağını yer yüzünde kim görebilirdi ki? . . . . . Yaşanmış bir hikayeden uyarlanmıştır. 14.09.22