Gdy zaczęła się lekcja, nauczyciel odrazu na każdą ławkę położył projekt i powiedział że mamy
go zrobić w domu na jutro.~Shadow~co dziś robisz wieczorem ?
~Sonic~ nic szczególnego
~Shadow~ Może chciałbyś po szkole przyjść do mnie i zrobimy razem ten projekt
Postanowiłem się zgodzić bo czemu by nie i tak znając życie bym wrócił do domu i nic nie robił przez resztę wieczoru.
Spik sorry ale jakoś tak
Wyszedłem z Shadow że szkoły i wsiedliśmy do jego auta.
Gdy auto ruszło ja oczywiście siedziałem na telefonie i przeglądając portale społecznościowe aby nie zwracać na Shadow uwagi .20 minut później
Dojechaliśmy po 20 min do domu Shadow . Wychodząc z auta zobaczyłem jego dom , przeraziłem się że jest aż tak duży, nigdy w życiu aż tak dużego domu na oczy nie widziałem, spoglądając na dom Shadow uznałem że to jest willa , ale jak można mieszkać aż tak w dużym domu ,zastanawiałem się tak przez chwilę a Shadow stał obok mnie czekając kiedy zacznę iść.
~Shadow~ Idziemy
~Sonic~ tak tak
Jak już weszliśmy do domu pierwsze co zrobiłem zdjąłem buty , Shadow zaczą mnie oprowadzać, zadawałem mu kilka pytań podczas Jak oprowadzał mnie na przykład czy nie raz się zgubił w własnym domu lub czy coś nie raz zgubił takie bezbłędne pytania w jego stronę żeby nie było nie komfortowej ciszy.
~Shadow~ jesteś może głodny?
~Sonic~ niezbyt
~Shadow~ rozumiem , może pójdziemy już robić ten projekt
~Shadow~ jasne
Wszedłem do pokoju Shadow, zdjąłem plecak I położyłem obok jego łóżka. Zaczęliśmy robić projekt na jego łóżku ( ah te wasze myśli wiem o czym pomyśleliście hah )
Projekt zajął nam ponad 4 godziny , na dworze/podwórku (wiem każdy inaczej wymawia w różnych województwach ;) )
robiło się co raz ciemniej , wtedy Shadow zaproponował mi nocowanie u niego , powiedziałem mu że nie mam żadnej piżamy i ubrań na juto bo nie spodziewałem się takiego zbiegu okoliczności, wtedy od powiedział że da mi swoje ubrania.
Osoba która zajmowała się jego domem wszedła do pokoju po informować nas że kolacja jest gotowa. Szedłem z góry do jadalni razem z Shadow , siadłem na przeciwko niego i za czołem jeść przy tym także powiedziałem smacznego.Po zjedzeniu kolacji
Razem z Shadow poszliśmy do jego pokoju z safy dał mi bluzę i spodenki trochę były za duże na mnie, poszedłem do łazienki ,przebrałem się i wróciłem do pokoju Shadow
~Shadow~ Przepraszam ale trochę za duże zaczą się lekko śmieć
Zawstydziłem się i tym samym momencie zarumieniłem się.
Shadow zaprowadził mnie do pokoju gościnnego gdzie miałem spać.
Godzina 23:37
Nie mogłem zasnąć , spojrzałem na telefon i zobaczyłem że jest już 23:37. Chyba już nie zasnę pomyślałem. Zachciało mi się pić tak jakby nie chciałem wychodzić z pokoju bo jest już cisza nocna a do tego pokoju Shadow jest na przeciwko mnie. Po chwili zaryzykowałem i wyszedłem z pokoju kierując się w stronę kuchni aby napić się wody.
Pov_Shadow
Coś jakoś nie mogę zasnąć, jestem ciekawy czy Sonic już śpi, może i tak , po chwili usłyszałem jak ktoś idzie po schodach , postanowiłem wyjść z pokoju i zobaczyć
Pov Sonic
Mam nadzieję że nikogo nie obudziłem, zacząłem szukać po szafkach jakiej szklaniki, w tym momencie podszedł Shadow,przestraszyłem się heh
~Shadow~ a ty co nie śpisz?
~Sonic~ Przepraszam nie chciałem ciebie obudzić zachciało mi się tylko pić
~Shadow~ I tak zasnąć nie mogłem
Shadow wyją szkolnej z szafki i nalał mi wody, trochę wypiłem jakoś bardzo nie byłem spragniony , po chwili Shadow wzią szklankę o demnie i do pił resztę , odłożył ją na bok , złapał mnie za biodra i wsadził mnie na blat , bardzo się zdziwiłem bo nie wiedziałem co chce zrobić, złapał mnie za talię i polalował , po chwili gdy uświadomiłem sobie co się w tym momencie stało zarumieniłem się bardzo, żeby tego Shadow nie zobaczył , szedłem z blatu i szybko uciekłem do pokoju gościnnego gdzie miałem spać i schowałem się pod kołdrę.
Haha tego się nie spodziewaliście chyba hehe .
Takie małe informacja jak ktoś będzie czytał właśnie moją opowieść zawszę w godzinach nocnych wpisze ją heheh .
CZYTASZ
Szkolna miłość
Historická literaturaWszystko co było przed tem zmienia się po tym jak do klasy przeniósł się nowy chłopak. Ale okazuje się że to był tylko zak...