#1

147 7 1
                                    

'Mat, begin jij de video?' Vraagt Koen. 'Vandaag doen we een random eet wedstrijd! Maar deze keer met een twist, chef Erik heeft allemaal verschillende smaken pizza gemaakt. Vooral excentrieke smaken, speciaal voor Milo een pizza met alleen maar ansjovis en voor de rest niks erop of eraan.....' en zo gaat de video nog door.

De jongens zijn gewoon een video aan het opnemen zoals altijd. Maar milo is stilletjes, op een manier hoe we het niet gewend zijn van hem. Ajoh, misschien is hij gewoon een beetje ziekjes.

'Jij bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!' Sluit Raoul de video af. Milo zit er maar stil bij, misschien komt het omdat hij de ansjovis pizza kreeg. Misschien hebben de jongens gesaboteerd en hem expres die pizza gegeven, maar het zijn beste vrienden. Beetje pesten moet kunnen toch?

~

De dag zit erop, de jongens gaan naar huis. Maar Milo zit nog steeds aan zijn bureau. Raoul gaat even naar hem toe 'Hey Milo, gaat alles wel goed met je? Je was vandaag erg stil. En moet je niet naar huis gaan?' Milo haalt zijn schouders op. 'Ik blijf nog effe hier om wat ideeën voor video's te bedenken ofzo, ik was vanochtend sowieso toch te laat dus een beetje overwerken kan geen kwaad.' Raoul vind dat hij zich vreemd gedraagt. Hij loopt uit het kantoor en gaat naar huis toe.

~

Ondertussen is de schoonmaakster al binnengekomen, normaal ziet ze niemand als ze komt schoonmaken maar deze keer zit Milo nog op kantoor. 'Goedenavond meneer. Moet ik even boven beginnen aangezien u hier zit?' 'Oh nee hoor ik was toch van plan om naar huis te gaan.' Milo pakt zijn spullen bij elkaar en verlaat het kantoor. Hij stapt in de auto, maar hij rijd niet naar huis toe maar naar een onbekende plek.. wat gaat hij nou weer uitspoken?

~

Raoul belt Charlotte op, hij vind het toch wel vreemd.
'Met Charlotte'
'Hey Char, gaat het wel goed met Milo? Hij gedroeg zich erg vreemd vandaag. Ik was naar hem toe gegaan aan het einde van de dag maar hij deed zo kortaf'
'Ja, nee, uh, alles gaat prima hoor'
'Oh, oke dankje.'
'Doei'
Nog voordat Raoul doei kon zeggen had Charlotte al opgehangen. "Charlotte doet ook al zo vreemd.. ik ga die Milo maar goed in de gaten houden."

-

Raoul kijkt op Milo zijn locatie. Maar die heeft hij uitgezet, al voor dat hij naar de onbekende was gereden. "Vreemd, die gast heeft altijd zijn locatie aan staan. Hij zal toch geen rare dingen uitspoken he, laat ik hem anders even bellen."

Mhm, vreemd, hij gaat over maar hij neemt niet op. Waarschijnlijk is hij onderweg naar huis toe, logisch dat hij dan niet opneemt. Morgen ga ik maar even op hem af.

~

"Huh, een briefje in mijn tas? Ik heb dat er niet zelf ingedaan?" Matthy opent het briefje: 'help me' "wie heeft dat er nou weer in gedaan. *zucht* het zal wel weer zo'n prank zijn van een van die jongens.

Hoi hoi, dit is mijn eerste verhaal dat ik schrijf! Ik ga proberen om elke dag een nieuw deel te maken. Willen jullie laten weten wat je er tot nu toe van vind? Tips zijn zeker welkom! X

Bijna Het Einde ~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu