#10

44 4 0
                                    

'Dan gaan we nu iets speciaals doen voor hem!' Roept Raoul.

De jongens willen iets heel speciaals doen. Iets van een cadeau? Nee dat is te saai. Een feestje? Nee het is geen goede reden om een feestje te geven. 'Een avondje uiteten in een chique restaurant, want vinden jullie daar van?' Stelt Rob voor. 'Ja, dat is een goed idee!' 'En dan wel op kosten van Bankzitters.' Vult Rob nog aan.

~
Wat? Wat gebeurd er? Ik voel me raar. Eigenlijk al de afgelopen uren. Ik weet niet hoelang ik hier ben. Ik denk misschien wel bijna een dag. Man wat duurt een dag lang. Het voelt, het voelt als. Uh. Ik weet het niet. Ik hoor alles ineens anders, het klinkt raar.

Ik heb nogsteeds verdriet.
Char.
Het spijt me.
Ik wil het uitleggen. Heel graag.
Maar ik weet niet hoe.

~

'Ik wil naar Milo toe. Ik wil hem zien.' Een diepe zucht klinkt. Ik pak mijn sleutels en stap in de auto. 'Godverdomme!' Er staat een busje bijna tegen haar auto aan geparkeerd.

Met een hoop gescheld is ze uit het parkeer vak gekomen.

~

'Hallo, mag ik uw naam en voor wie u komt?'
'Charlotte Eijgenraam voor Milo ter Reegen.'
'Ah Charlotte, loop maar door.'

~

Yoyo, sorry voor t lange wachten maar eindelijk weer een deel. Ik ben van plan om meer te gaan schrijven (of ik het ook echt doe is een andere vraag) maar ivm met school enzo heb ik minder tijd ervoor.

Anyway, ZATERDAG ZIE IK DE BANKZITTERS VOOR HET EERSTTT!!

Bijna Het Einde ~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu