ALICE menjeling kearah anak anjing suaminya yang sedang terkedip-kedip melihatnya. Baru sahaja kaki kecil si bulu itu ingin melangkah kearahnya, Alice terus memanjat meja makan."No! Stay there! Daddy you takde kat sini.. Jangan nk merapat dengan i eh.." Ujar Alice yang sedang elok sahaja duduk di atas meja makan. Ivy memuncung apabila dimarahi 'mummy' barunya itu.
"Baby? Dah buang tabiat ke duk atas tu?" Tanya Addy yang baru sahaja selesai mandi. Alice mencebik lalu mendepakan tangannya kearah Addy. Addy tergelak perlahan lalu memeluk badan isterinya. Dia melekapkan dahinya ke dahi Alice.
"Kenapa?" bisik Addy perlahan. Alice mengalungkan tangan ke leher Addy lalu menggeleng dengan riak sebik.
"I nak minta maaf sebab marah bee tadi.. I ingat ke bee ada perempuan lain. Sowwy okay?" Addy senyum lalu menggeselkan hidung mereka. "Takde apelah.. bee faham baby bee ni cepat cemburu kan?"
Alice menjeling. "Bukan cemburu.. tapi langkah berjaga-jaga supaya i tak ditipu.." Addy mengangguk. "Faham. Jangan risau.. bee takkan tipu baby la.. tadi tu saje je nak tengok reaksi baby.."
Alice senyum malu. Sedari tadi Addy memanggilnya dengan panggilan itu. Ahak! Sebab tu la Alice manja sangat dengan Addy.. sebab Addy menganggapnya baby..
Alice panggung kepala lalu menjeling kearah Ivy. Addy senyum sahaja melihat riak isterinya sekarang. "Tu sibulus tecik tu.. dia suka kacau i.. Tadi i nak tengok drama tapi dia sibuk nak duduk atas riba i.. Tolong la bee marah dia tu.. dia kacau baby bee ni.."
Addy tergelak sahaja mendengar rengekan isterinya. "Ok ok.. kalau baby taknak main dengan dia, biar bee yang main dengan dia okay?"
Alice terus memuncung. "Sampai hati buang Alice semata-mata untuk bulus tu.. i nak jugak bermanja dengan bee.." ujar Alice lalu menyentuh halkum Addy. Nak goda ahak!
Addy menelan liur apabila jemari runcing itu menari di halkumnya. Sudahlah itu tempat sensitif Addy. Addy menangkap jari gatal itu. "Don't" Ujar Addy perlahan. Alice senyum menggoda.
"Why? Already turned on hm?" Alice mula mengusap bibir nipis Addy. Kakinya terus mengepit pinggang Addy dan menggeselkan sedikit ke badan kekar itu. Addy memejam mata kejap apabila dapat merasakan lekuk kemaluan isterinya ke badan bogelnya.
Alice merapatkan wajahnya ke wajah Addy. "Wanna taste me now?" Tanya Alice secara sensual. Addy mencelikkan matanya. Tajam sahaja panahan matanya kearah mata Alice. Alice berkedip-kedip apabila melihat mata Addy yang makin kuyu.
"Yeah.. i'm really hungry of you.." Ujar Addy lalu mencempung isterinya. Dia terus melangkah ke bilik mereka. Alice senyum lalu menjelir kearah Ivy yang sedang memerhati mereka.
"He's mine.." Bisiknya perlahan dengan riak wajah yang menganjing kearah Ivy. Addy senyum tipis. Bukannya dia tidak mendengar perkataan yang terbit dari mulut isterinya itu.
Addy meletakkan Alice diatas meja lalu dia menguakkan kaki Alice. Dia terus berdiri di celah kangkang Alice lalu tangan ditongkat diatas meja kerja biliknya. Alice senyum sahaja dihadapan suaminya.
"Saje nak goda bee kan?" Tanya Addy selari tangan mengusap bibir lembap basah Alice. "Bee tergoda?" Addy senyum dan mengangguk. Mata masih merenung mata isterinya. "Yes i am."
Alice senyum gedik. "Sape lagi menggoda? I ke ivy?"
"You.."
Alice mengemam bibirnya apabila mendengarkan bisikan sensual itu. "Sape comel? I or Ivy?"
"Of course you." Jawab Addy tanpa teragak-agak. Makin lebar senyuman Alice.
"You lebih sayangkan Ivy or Alice?"
YOU ARE READING
ADDY : THE DARKNESS OF LOVE [C]
Roman d'amour🚫NO CENSOR STORY🚫 Jejaka yang terlampau bebas dengan kehidupannya akhirnya tersungkur setelah bertemu seorang gadis bandar. Difikirnya gadis itu polos kerana senyumannya namun ia adalah kesilapan yang besar. "Come, have a fun with me tonight?" -Ad...