24.07.2023
Gözyaşlarının Yankısı
"Aile.."
"Çocukların ihtiyaç duyduğu sevgiye gereken özeni göstermeyen aileler, çocukların hayatlarına derin izler bırakan travmalara sebep olabilmektedir. Bu sevgisizlik, çocukların duygusal scars oluşturmasına, düşük özsaygıları ve değer eksikliği yaşamalarına yol açabilmektedir. Çocuklar, sevgiye aç ve kırılgan bir şekilde büyümek isterken, onlara yeterli katılım, ilgi ve sevgi göstermeyen ailelerin etkisiyle içlerinde derin bir boşluk hissi taşıyabilirler. Bu durum, çocukların gelecekteki ilişkilerinde sorunlar yaşamalarına, kendilerine, diğer insanlara ve dünyaya güvenlerini kaybetmelerine yol açabilir. Maalesef, yetersiz sevgi dolu bir aile ortamında yetişen çocukların içsel sıkıntıları, onları hayat boyu etkileyebilir ve mutlu bir yaşam sürmelerine engel olabilir. Çocuklara sağlanacak sevgi dolu bir atmosfer, onların sağlıklı bir şekilde büyümeleri ve potansiyellerini tam anlamıyla geliştirebilmeleri için hayati öneme sahiptir."
Ailede sorunlar vardır, içimde yoğun bir hüzün,
Bir zamanlar bir araydık, şimdi ise yok o gün.
Gözyaşlarım sel oldu, kalbim kırık bir diken,
Ailemdeki çatlaklar, hayatımı zehir eden.Analar ağlar gözyaşı dökerken,
Babalar susar, içten içe kalpler çökerken.
Kardeşler birbirine yabancı olmuş,
Sevgi yerine nefret yerleşmiş kalbimize kor olmuş.Kavgalar, çekişmeler arasında boğulmuşuz,
Birbirimize yabancılaşmış, kaybolmuşuz.
Eski günlerdeki sıcaklık, şimdi uzakta kalmış,
Aile bağları zedelenmiş, yitirmişiz umudu, aramış.Maneviyatımız kırılmış, üzüntüyle yüklü kalbimiz,
Ailedeki aşk ve şefkatin yerine nefret gelmiş.
Bir parça sevgi bulmak için içimden feryat ederim,
Ama umutlar tükenmiş, kaybolmuş güllerim.Ama yine de umut etmekten vazgeçmemeliyiz,
Aile bağları onarılabilir, kalpler iyileşebiliriz.
Sevgiyle sarıp sarmalayalım, yeniden diriltilsin,
Derin manasıyla bu şiir, kaybolan umutlarımı canlandırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşlarının Yankısı
Poetry"Gözyaşları aşkın içinde saklıdır, Kalbin diliyle anlatır sevginin değerini. Her bir damla bir hikaye, İçinde umut, acı ve sevinç bulunan. Şiirinle dökülen gözyaşlarının yankısını duyur, Ve insanlığın kalbine dokun."