" එහෙම කොහොමද නොකා බෙහෙත් බොන්නේ...එක්කො මයිලො එකක් වත් ගේන්නද "
" එපා බන් "
"එක්කො ගෙදර යමුද බන් "
" පිස්සු නොකර ඉදින් ...මට අව්ලක් නෑ.." ටිකක් අමාරු උනත් මන් කිව්වෙ දැන් ගියොත් මට වඩා චේතනට පාඩු වෙන නිසා..
තවත් ටික වෙලාවක් ඉදලා චේතා එලියට ගියෙ මන් ඩෙස්කෙ ඔලුව ගහගන්නකොට..
" කෝ නැගිටහන්...නිදිද "
මන් නින්දත් නොනින්දත් අතර උන්නෙ ...
" වෙලාව කීයද බන් "
" එකොලහයි හතලිස් හතයි.."
"........"
" කො මේක බීපන්...බෙහෙත් බොන්නත් එපැයි
...."චේතා කැපචිනො කප් එකක් දික් කරලා කිව්වා..සුවදයි...මන් කප් එකෙ පියන ඇරලා ඉව කරලා බැලුවා...වෙනදා වගේ නම් මන් උඩ පැනගෙන බොයි ..ඒත් අද මට පිරියක් තිබ්බෙ නෑ...
" අද කලින් පටන් ගන්නද යන්නෙ..තව විනාඩි දහයක් ම තියෙනවනෙ "
චේතා ඉස්සරා බලාගෙන කියන කොට මන් බැලුවෙ ඉස්සරහා.... ඩබේ ඇදුරු තුමා පන්තියට ඇවිත් ...ඒත් පන්තියටම ඉන්නෙ අපි දෙන්නයි තව දෙතුන් දෙනෙකුයි විතරයි ...
"සර් ඇයි බන් මේ පැත්තට එන්නෙ " අපේ හරියටම උන්නෙ අපි දෙන්නා විතරක් නිසා සර් කවරෙකුත් උස්සන් මේ පැත්තට එනවා පෙනුන නිසා මන් ඇහුවා..
" මන් දන්නෙ කොහොමද බන් "
සමහර පිටි පස්සෙ මොකක් හරි ස්විච් එකක් ඕෆ් කරන්න එනවා ඇති...
" දැන් කොහොමද "
අපි ළග නතරවෙච්ච ඩබේ මන් දිහා බලලා ඇහුවා...මෙයා මොනාද මේ අහන්නෙ ...
"ඈ!!"
" දැන් අසනීපෙ හොදද කියලා ඇහුවේ "
" ආ !! ඕ !! "මාව නිකන් ආත බූත උනා මේ යකා කොහොමද මට සනීප නෑ කියලා දන්නෙ..
මන් පුදුමෙන් උත්තර දුන්නෙ චේතා දිහත් බලලා..
" කෑවද " මගෙ නලලලටත් අත තියලා ටි ශර්ට් එකේ කරෙන් ඇතුලට අතත් දාලා රස්නෙ බලනකොට නම් මාව ගැස්සිලා ගියා...