*Tanıtım*

603 10 3
                                    

Merhaba böyle kurgular çok okunuyor bende eğlenceli olacağını düşünüp yazıyorum.Öncelikle kurgumuz soft bir kurgu yani öyle çok sert şeyler olmayacak. Karakterlerimizin bir birine aşık olma dönemini daha fazla okuyacağız. O şekilde yani.

DEREN ÇELİK

YAŞ:14 

Annesi yok babası ve iki abisi ile yaşıyor. Derslerine çok düşkün, piyano çalıyor ve sesi çok güzel.

EREN ÇELİK (Deren'in küçük abisi)                                                                                         YAŞ:16                                                                                                                                 Annesi yok babası ve abisi ile kız kardeşinde yaşıyor. Dersleri iyi, kaykay kaymayı seviyor ayrıca genç girişimci tişört tasarlayıp tasarımları satıyor.

KAREN ÇELİK (Deren'in büyük abisi)                                                                                      YAŞ:20                                                                                                                                            Annesi yok babası ve kardeşleri ile yaşıyor. Dersleri iyi, tıp okuyor, şarkı söylemeyi ve makale yazmayı seviyor.

SERGEN ÇELİK (Deren'nin babası)                                                                                           YAŞ:46                                                                                                                                             Karısı yok çocukları ile yaşıyor. Bir kitapçısı var ama normalde mesleği Matematik öğretmenliği.

İSAK VURAL (Deren'nin en yakın arkadaşı)

YAŞ:15   

Fenerbahçe altaypısında oynuyor.                                                     
   
LAREN ASLAN (Sürpriz)                                                                                                           YAŞ:?

EZGİ KAYA (Sürpriz)                                                                                                                     YAŞ:?

ARDA GÜLER 
                                                                                                                                                      YAŞ:16                                                                                                                                         Fenerbahçe altyapısında oynuyor.

Bir Zamanlar Deli Gönlüm-Arda Güler ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin