Bugün 8 ağustos ve Arda bugün 10 numarayı alıyor ayrıca o çok sevdiğim ve bir tık uzun olan saçlarını Ezgi'nin isteği üzerine kestirdi neyse kısacası genç yetenek Arda Güler bugün 10 numara oluyor ve çok yakışacağından eminim.
Sabah camdan aşağı baktığımda Serap Teyze, Ümit amca ve Nurgül ablayı gördüm birde Arda ve Ezgi'yi.Nurgül abla beni farketti ve el salladı.
N (Nurgül):Günyadın Derenciğim
D:Günaydın abla sizede günaydın.Serap Teyze ve Ümit Amca ile selamlaştım.
Ü(Ümit):Kızım istersen sende gel tesisi görmüş olursun.
Ezgi Arda'ya mesaj veren bir bakış attı.
A:Arabaya sığmayız baba Deren'de sonra gelir.
Bu Arda'da baya şerro çıktı, anlamayanlar varsa demek istediğim şey şerefsiz.
D: Aynen Ümit Amca siz ailecek gidin İsak beni sonra istersem götürür.
S:Tamam kızım ama bir dahakine beraber gidelim.El salladıktan sonra içeriye geçtim öğlene doğruda Arda'nın 10 numarayı aldığı açıklandı.Midemde fena bir acı vardı, belki geçer diye ilaç içmiyordum ama geçmiyordu midem çok fena yanıyordu. En sonunda daha fazla dayanamadım ve ilaç içmeye gittim ama ağrı kesici kalmamıştı. Yem midem yanıyordu hemde aşırı derecede halsiz hissediyordum. Saat akşama geliyordu İsak ve Ailesi hep beraber babaannesini kendi evlerine getirmeye gitmişlerdi en sonunda belki Nurgül ablada falan vardır diye ağrı kesici istemeye gittim.Kapıyı çaldım ağlıyordum artık midem yutkunsam bile çok yanıyordu. Bari mideme birşey giysin diye çubuk yemiştim oda fena yakmıştı geri kusarken daha çok yakmıştı. Ben böyle ağlarken kapıyı Arda açtı.
D:Arda ağrı kesiciniz var mı?
A:Deren sen iyi misin?İyi gibi duruyor muyum acaba, futbol oyanayabiliyor ama aklını pek çalıştıramıyor sanırım.
D:Hayır iyi değilim acilen ağrı kesiciye ihtiyacım var.
A:Neden ne oldu?
D:Arda rica etsem şu ağrı kesiciyi verir misin?Nurgül ablayı gördüm kahramanım gelmişti.
N:Ne oldu Deren iyi misin?
D:Abla ne olur hızlıca çabucak ağrı kesici ver lütfen.
N:Sen geç içeri, annem ve babam yok Bolu'ya gittiler sen içerde ayaklarını uzat yat ben sana ağrı kesicini getiririm.
D:Abla gerek yok ben eve gideyim.
N:Hadi sen geç otur içeri Deren, seni bu halde tek başına eve gönderemem.En sonunda Nurgül abla beni ikna etti koltuğa oturdum battaniye ve yastık getirdi.
N:Baban işten gelene kadar burada dinlen evde yalnız kalma, tansiyonun falan düşer
Nurgül abla ile konuşmaya başladık. Arda yanımıza gelmiyordu artık Ezgi onun beynini nasıl yıkadıysa.
N:Deren ne oldu betin benzin atmıştı.
D:Ya abla anlatacağım ama ben anlatana kadar kimseye anlatama.
N:Tamam anlatmam söz
D:Abla bende bir süredir bir şey var hiç iştahım yok yiyincede kusuyorum, bugünde aşırı halsizim ve midem fena yanıyor.
N:Bence sen çok geçmeden doktora git Deren.
D:Abla geçer ya hemen öyle hasta triplerine girmeye gerek yok.
N:Ablacığım sen yinede inat etme git , bende sana ıhlamur yapayım midene iyi gelir.
D:Abla ben gideyim artık.
N:Hayır tek başına kalma evde, ağrı kesici de getiriyorum.Nurgül abla odadan çıktı, 5-10 dk sonra odaya Arda girdi.
Ağrı kesici getirmişti. Yanımdaki sehpaya koydu ve karşı koltuğa oturdu.
Ağrı kesiciyi aldım Arda yüzüme bile bakmıyordu, telefonla birşeyler yapıyordu.
Ağrı kesicinin üstüne su içtim ama zar zor yutuyordum.Nurgül abla içeri girdi bir fincanı ıhalnmuru bana diğerinide Arda'ya verdi.
D:Abla ben içemiyeceğim galiba.
N:Sen yinede içmeye çalış mideni rahatlatır. Arda arkadaşına geçmiş olsun dedin mi?Arda kafasını kaldırdı.
A: Geçmiş olsun.
Hemen geri indirdi.
D:Abla ben artık gideyim babamda gelmiştir beni merak eder.
N:Artık sen bilirsin baban geldiyse birşey diyemem.Ayağa kalktım ve kapıya gittim, Nurgül abla beni yolcu etti.
Eve geldim keşke Arda ile hiç tanışmasyadım.
Evet bi bölümün daha sonuna geldik.Yorumlara sevdiğiniz kız ve erkek isimlerini yazın çünkü yeni karakterler eklenecek ve isim seçmekte zorlanıyormm.Bayyyy.💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Zamanlar Deli Gönlüm-Arda Güler ile Hayal Et
FanfictionDeğişmişsin -Nasıl değişmişim?