Bölüme ad bulamadım o yüzden bunu koydum...🧡
Sabah uyandım bugün okul vardı ama gitmeyecektim çünkü gerçekten çok halsizdim. Karen abimin de dersleri öğleden sonraydı o yüzden o da evdeydi.
Beraber kahvaltı ettik yani o etti benim çok iştahım yoktu.
K:Deren istersen bugün gitar kursun için sana gitar alalım hem biraz açılırsın.
D:Bilmem ki
K:Hadi hazırlan gidelim alalım.Aslında hiç halim yoktu ama belki açılırım diye gidiyordum.
Abim ile evden çıktık ve müzik aletleri satan bir yere geldik.Gitarımı seçmiştim, kenarları beyaz kendiside siyahtı.
Eve geldikten sonra abim hazırlanıp okula gitmişti, bende yatakta oturtup telefona baktım, kitap okudum.
İsak arıyordu.
İ:Alo Dero
D: Efendim İsak.
İ:Uygunsan sana geleceğiz.
D:Geleceğiz derken?
İ: Gelince görürsün hadi bayyyyyyy.Bu çocuğun acilen telefonu yüzüme kapatma huyundan vazgeçmesi lazım.
Acaba kimi getirecekti umarım Arda'yı falan getirmezdi.Çay demlemiştim birde evde Bim'den aldığım pasta vardı onları zıkkımlanırdık.
Zil çaldı kapıyı açtım karşımda İsak ve Laren vardı. Ne oluyordu?
İçeri geçtiler.
D:Neden ikiniz beraber geldiniz.?
L:Çünkü şeyden biz beraber geldik... D:Söylesene hadi İ:Biz Laren ile çıkıyoruz.
D:nE? Siz daha yeni tanıştınız nasıl oldu yani bu kadar hızlı.
İ:Deren olmuş işte yani.Bu mükemmel birşeydi en yakın erkek ve kız arkadaşlarım çıkıyordu ama yani bunu onlara nasıl düzgünce belli edebilirdim bilmiyordum.
D:Yani bu mükemmel birşey en yakın arkadaşlarımın çıkası.
İsak'ın telefonu çalıyordu telefonu açtı Arda aramıştı.
D:Hoparlörü açar mısın ne dediğini duymak istiyorum.
İsak telefonu indirip konuşmaya başladı.
İ:Dinlemesen ölür müsün meraklı melahat. D:Evet dinlemesem ölürmüşüm.
İsak hoparlörü açtı.
A:Alo İsak. İ:Efendim Arda. A:İsak akşam Ezgi, Sen ben beraber dışarı çıkalım ama bak Deren'i falan filan getirme.
Telefonu İsak'ın elinden aldım artık yeter yani.
D:Arda ben senin bu kadar şerefsiz, orospu, piç , böyle bir kız için arkadaşını satan bir öküz olduğunu bilmiyordum ya. İyi oldu ama gerçek yüzünü öğrendim, sırf Ezgi beni sevmiyor diye sende bana bunları yapmak zorunda mıydın ? Tamam bir daha gerekmedikçe senin ve kaşar sevgilinin olduğu yerlerde bulunmam , iki şerefsiz karaktersiz birbiriniz bulmuşsunuz siktirin gidin cehennemin dibine kadar yolunuz var.
Telefonu İsak'a verdim.
İ:Üzgünüm Arda ama Deren bazı konularda haklı ve ayrıca kardeşim dediğim kızı satamam sen sevgilinle yaparsın birşeyler görüşürüz.
Telefonu kapattı etraf birkaç dakika için sesizleşti.
İ:Bizde bu akşam üçümüz parka gidelim ortaya bir bim cipsi yanınada buz gibi kola mis.
L:Ben tamamım zaten yarın 12. sınıflar için birşey olacakmış o yüzden okul diğer sınıflara tatilmiş. D:Bende tamamım.Akşam Bim'den cips ve kola alıp parka oturduk ama ben yemedim çünkü yediğimde canım yanacaktı.
Biraz geçince Arda Ezgi ve bir oğlan geldi.
D:Yerimize hemen birisini bulmuş şerro. İ:Deren emin ol bizi mum ile arayacak ve sana böyle davrandığı için pişman olacak.
İşte şuan oturduğumuz masa tam da herşeyin başladığı yere bakıyordu "HALI SAHA"
Arkadaşlar bazı yerler kaymış ama çok uykum var düzeltmeye uğraşamadım yani çok pardonlar.Bir bölümün daha sonuna geldikkkkk zaman ayarlamalarını tam yapamıyorum yani birden Arda'yı 18 yaşında görürseniz şok olmayın. Yorumlarada sevdiğiniz isimleri yazabilirsiniz iki kişi yazmış aralarından seçtim o isimlerin bazılarını kullanacağım yani. Bayyyyyyyyy.
3-1 PUHAHAHHAH 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Zamanlar Deli Gönlüm-Arda Güler ile Hayal Et
FanfictionDeğişmişsin -Nasıl değişmişim?