Şuan bir Kayserili olarak çok çok çok mutluyum çünkü yağlama yedim. Şüphesiz Kayseri'nin en iyi yemeği deneyin denettirin.
Sabah erkenden kalktım çünkü bugün okulun ilk günü.
Hemen kalktım elimi yüzümü yıkayıp Babam ve abilerim ile tıkındıktan sonra odama gidip bir pantolon ve tişört giydim, saçımda düzelttikten sonra evden çıktık ilk önce benim okuluma gidecektik sonra babam Eren ve Karen abilerimi okula bırakacaktı.Okula geldik ailem ile vedalaştıktan sonra okula girdim çok kalabalıktı herkes sanki telaş içindeydi. Bir çocuk gördüm ve sınıfımı sordum.
D:Şey bakar mısınız 9/E hangi katta acaba?
Ç (Çocuk):Bende orayı arıyorum istersen gel beraber birisine soralım.
D:Olur.Yanımıza iki kız geldi.
K(Kızlardan biri): 9/E ne tarafta bir bilginiz var mı?
D:Bizde orayı arıyorduk.
Hep beraber sınıfı bulduk, girdiğimizde sınıf baya kalabalıktı ve sadece iki sıra vardı.Ben oturdum arkamada iki kız oturdu.
Ç:Başka yer yokta oturabilir miyim?
D:Tabii :)Daha sonra ilk ders hoca ile tanışma faslı ile geçti.
Ç:Tanışalım mı?
D:Bana uyar.
Ç:Ben Burak
D:Bende Deren.
B(Burak):Memnun oldum.
D:Bende.Arkamdan birinin beni dürttüğünü hissettim ve arkana döndüm.
K:Tanışmak istiyorduk.
D:Tanışalım.
K:Ben Laren buda Ezgi bizde metroda tanıştık.
D:Ben Deren.
B:Bende Burak.İlk gün olduğu için öyle aman aman birşey yapmamıştık.
Dördümüz beraber çıkışa gidiyorduk. O sırada tanıdık yüzler gördüm bunlar Arda ve İsak'tı.
Arkadaşlarım ile onları tanıştırdım daha sonra hepimiz metroya bindik Ezgi ve Arda sürekli bir sohbet halindeydi kıskanıyor muydum evet açık açık kıskanıyordum işte.
En sonunda indik herkes evlerine dağıldı ama Ezgi hala bizimle şok şok şok Ezgi 2 bina uzkata oturuyormuş.
Bunları kafama takmamaya çalışıp eve geldim kimse yoktu.
Babamın odasına girdim ve annemin sabdığını açtım.
Sandığı açtığımda bir defter buldum.
"DERİN'İN TARİF DEFTERİ"
Bu defteri elime aldım sandığı kurcalarken bir defter daha buldum bu defterin üstünde hiçbirşey yazmıyordu bu ları elime aldım ve hemen odama gittim
Bu bölümleri kısa tutuyorum normalde bu kadar kısa olmayacak.
OYLAMAYI UNUTMAYINNNN.
Baysss.💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Zamanlar Deli Gönlüm-Arda Güler ile Hayal Et
FanficDeğişmişsin -Nasıl değişmişim?