Hoşçakal Altyapı...:)

206 9 0
                                    

Bu arada şarkıları çalma listemden kafama göre seçiyorum.💓

1 Ay Sonra...

Aradan bir ay geçti ve biz Arda ile baya samimleştik artık Arda'da resmen en yakın arkadaşlarımdan biri ama tabii İsak farklı o benim arkadaşım değil resmen kardeşim.

Arda'nın alçısı çıkmıştı ve 2 gün sonra altyapıdan birkaç oyuncuyu A Takımına alacaklardı, İsak ve Arda kaç gündür sadece bu konu hakkında konuşuyorlar e bende bazen sıkılsamda heveslerini kırmamak için birşey demiyorum ve dinliyorum.

Bu akşam Arda'nın evindeyiz, annesi ve babası hem İsak ve ailesini hemde bizi çağırdı.

S:Günaydın kızım.
D:Günaydın baba, abimler nerede?
S:Uyuyorlar.
D:Karen abimde uyuyor hemde bu saate kadar kalkmadı, şaşırdım açıkcası.

Babam beni ekmeğe yolladı zaten fırın bize çok uzak değildi gittim 4 tane simit aldım, eve geldiğimde babam kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı. Babam ile bol bol sohbet ettim ama artık babamın işe gitmesi gerekiyordu.

D:Baba istediğim kitaplar geldi mi?
S:Bir aksilik çıkmazsa bugün elimde olur getiririm.
D: Tamam baba saol.

Babam evden çıktı bende masayı topladım ve üstümü değişmeye gittim.
Klasik şort tişört kombini yaptım.

♪•♪•♪•♪•♪•♪♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•♪•

Akşam olmuştu bizde evden çıkmıştık.Arda'nın evine geldik ve biraz büyük ve sıkıcı insanların yanında oturduk.Büyükler komik olmayan espriler yapıyor ve bende gülmek konusunda onlara katılıyorum çünkü komik olmayan birşeye gülmeleri gerçekten çok komik.

Neyse bir süre sonra bizi kovdular ve bizde Arda'nın odasına gittik.

Arda ve ben yatağa İsak ise sandalyeye oturmuştu sonra ise her zamanki gibi altyapı konusu açıldı ikisininde çok heyecanlı aynı zamanda gergin olduklarını hissedebiliyordum.

A:Anlaşılan ben tek başıma gideceğim çünkü annemde babamda işten izin alamadı.
İ:Benimkilerde.
A:Aklıma bir fikir geldi sen bizimle gel Dero.
D:Ben mi?
İ:Aynen
D:Ben tamamım.

Bu şekilde sohbet devam etti ve saat iyice geç olduğunda evlere dağıldık.

∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆°∆
 

Beklenen gün gelmişti ve ben kalkıp hazırlanmaya başladım.Fener forması ve sıcak günlerin vazgeçilmezi şortumu giydim, saçımı başımı düzelttikten sonra bişeyler atıştırıp evden çıktım.

Ben yerime geçtim onlarda sahaya. Baya bir zaman geçmişti ve ikiside bence çok iyi oynuyordu.

Bittiğinde gelip Arda bana koşarak sarıldı daha önce hiç sarılmamıştık ve o an içimde ve bir böcek varmış ve organlarımı yiyiormuş gibi hissettim yani hissettiğim şey galiba kelebeklerdi.

Daha sonra aynı şekilde İsak'ta sarıldı artık onlar için sadece sonuçaları beklemek kalmıştı.

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

İsak ve Arda altyapıya veda etmişti artık onlar birer futbolcuydu yani A Takımına alındılar ve ikiside birkaç güne sözleşme imzalayacak.

Bende bir aya okula başlayacağım hatta bir aydan bile az.Liseye geçiyorum ama lisem bizim eve çok uzak.Çok çalışmıştım ve istediğim liseye girmiştim.

Bugün ise babam ben ve Karen abim liseme gidip sınıfı öğreneceğiz birde içeriye bir göz atacağız.

K:Hadi çıkıyoruz.
D:Tamam geliyorum !

Okuluma geldik sınıfımı öğrendik, okulumda güzeldi büyüktü yani. Eve döndük yine her zaman olduğu gibi İsak ve Arda ile günlük rutinimi uyguladım ve zıbardım. (uyudum)

Merhaba ben Sanem bu bölümü kısa kestim bir kaç bölüm daha yazacağım ama bu bölümler kısa olacak sonra kızımız okula başlayacak olaylar çıkartmaya çalışacağım falan filan neyse bayyyyyyyyyyyy.

BU ARADA OY VERMEYİ UNUTMAYIN.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Bir Zamanlar Deli Gönlüm-Arda Güler ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin