Çekirdek Kola mı Doğum Günümü?

232 7 0
                                    

Merhaba.Ben yazarınız Sanem.Hadi yeni bölümü okumaya başlayın.

Karşımda Aslan ile Halil vardı.Sabahın köründe niye benim tatlı uykumu böldüler ki.

H:Günaydın Deren.
D:Günaydın da sabah çok erken değil mi?
A:Evet erken ama biz yinede haber vermeye gelelim dedik.
D:Neyi?
H:Bugün akşam 8'de bir kafede doğum günüm var abinde geliyor.
D:Ama son yaptığın şeyden sonra-
H:Arda'dan özür dileyeceğim.

Şimdi bazılarınız Aslan kim diye soracağını düşünüyorum.Aslan Halil'in kardeşi ve benim ile aynı yaşta Halil benden bir yaş büyük ayrıca abim Halil'in yakın arkadaşlarından.

D:Iııı

O sırada asansörden birileri indi İsak ve kolu alçıya alınmış Arda.İki grupta birbirlerine ters bir bakış attıktan sonra İsak bana bunların burada ne işi var bakışı attı.

İ:Eee Halilciğim sabahın köründe en yakın arkadaşımın kapısının önünde ne işiniz var? Bu arada Dero akşam saat 8'de parkta çekirdek kola yapalım.
Not:Bu arada hem Aslan'ı A ile hemde Arda'yı A ile gösterdiğimi daha yeni farkettim o yüzden bundan sonra Aslanı As diye göstereceğim.

İsak için çok önemli üç madde vardır birincisi sevdikleri ikincisi futbol ve Fenerbahçe üçüncüsüde çekirdek koladır.

As:Yalnız Dere'nin akşam işi var.
A:Ne işiymiş o?

Arda bana ters bir bakış attı, sen ne alaka Arda ya.Olayı toparlamam gerekiyordu.

D:Halil ben size gün içerisinde haber veririm.

H:Tamamdır o zaman hoşçakal.

El salladım ve Halil ve Aslan asansöre bindi.

İ:Bunların burada ne işi var.

İsak'ın sinirli olduğu gayet açık bir şekilde belli oluyordu.

D: Doğum günü için haber verdi.
A:Araması daha mantıklı olurdu.

İsak ile çak bir beşlik yaptıktan sonra bana döndüler.

D:Numaram yoktu ayrıca Halil'e neden bu kadar nefret duyuyorsunuz.
İ:O çocuk resmen Arda'nın kolunu kırdı.
A:O çocuk resmen benim kolumu kırdı.
D:Ama özür dileyeceğini söyledi.
A:Hadi ama buna inandın mı?
D:Arda daha çocuğu tanımıyorsun
İ:Ama senin kararın belli değil mi sen çekirdek kola yapmaya geliyorsun.
D: Bilmiyorum ki çocuğu kırmak istiyorum.
İ:Neyse tamam Melis ve Tarık ile ilgili BOMBA bir bilgi vardı ama sen bilirsin.
D:Çekirdeği tuzlu mu istersin tuzsuz mu?
İ:Kaç saattir burada ayaktayız önce bir içeri al.

İsak ve Arda içeri geçti.

D:Ben kahvaltı edeceğim benimle edecek var mı?
İ:İyi olur.
A:Ben tamamım.
D:Ama kahvaltı hazır değil yani hazırlamamız gerekiyor.

Mutfağa gittik Arda'nın kolu kırık olduğu için birşey yapamıyordu, sandalyede oturuyordu.Benim 6. hissim çok kuvvetlidir bu arada, birinin bana baktığını fark ettim ve gerildim bu kişi ise Arda'ydı.Kafamı ona döndüm ve gülümsedim oda bana.

En sonunda kahvaltı hazırdı biraz daha bizde takıldıktan sonra İsak'lara geçtik ve okey oynadık.

Akşam saatleriydi ve artık Halil'i aramam gerekiyordu bende aradım.

D:Alo Halil
H:Efendim Deren.
D:Imm şey çok üzgünüm ama doğum gününe gelemeyeceğim ama hediyeni sonra veririm.
H:Tamam yinede teşekkürler.

Daha sonra İsak ve Arda ile parka gittik.
Tuzlu ve kavrulmuş çekirdeği çitmeye başladık.

A:Ee Deren biz seninle doğru düzgün tanışamadık ve dün için teşekkür ederim.
D:Önemli değil. Tanışalım o zaman.Ben Deren Çelik 14 yaşındayım liseye geçeceğim iki tane abim var piyano çalıyorum ama gitarda çalmak istiyorum bu kadar.

A:Bende Arda Güler 16 yaşındayım Ankara'dan geldim ve Fenerbahçe altaypısında oynuyorum bir tane ablam var.Deren birde sorun olmayacaksa bir soru soracağım.
D:Tabii sor ne sorun olacak
A:Ben geçen geldiğimde annen yoktuda yani biraz saygızlık gibi birşey olacak ama.
D:Benim annem var yaşıyor ama kalbimde.
A:Seni üzmek istemedim gerçekten.
D:Biliyorum.

Çekirdek kola ile dedikodumuzu yaptık ayrıca Arda ve İsak altyapıdan bahsetti ikiside A takımına girmek için olup bitiyordu resemen, ama yani bir zahmet ölüp bitsinler koskoca Fenerbahçe.

İ:Alçına birşeyler yazalı mı?
A:Olur ama kalem var mı?
D:Ben evden getirim zaten yakın 5 dakikada gidip gelirim.
İ:Yanında geleyim istersen.
D:Gerek yok hemen gidip gelirim.

Normalde başıma birşeyler gelmesi gerekiyordu çünkü böyle hikayelerde hep esas kızın başına birşey gelir ama benim gelmedi, fakat bu korkmadığım anlamına gelmiyor tabii ki içimde her zaman bir ürperti oluyor geceleri, sonuçta hergün onlarca kadın ve kız çocuğu ölüyor, şiddete maruz kalıyor yada t@cize uğruyor hal böyle olunca da korkmamak elde olmuyor işte.

Evden hemen kalemlerimi aldım ve hızlıca İsak'ların yanına döndüm.

D:Ben geldimmmm.

Yerime oturdum ve kalemleri ortaya döktüm , İsak ve ben alçıya saçma sapan şeyler yazıyorduk. Arda yazdıklarımıza ya çok gülüyordu yada off poffluyordu.

Saat iyice geç olmuştu artık eve gitmem gerekiyordu.

D:Ben gidiyorum saat geç oldu dedim ve kalemlerimi alıp ayağa kalktım.

Arda'da benim ardımdan ayağa kalktı.

A:Bende gideyim evdekiler bekliyor.
İ:İyi tamam o zaman bende geleyim tek başıma ne yapacağım.

İsak'ta ayaklandıktan sonra beraber yürümeye başladık.

A:Yanlız alçım çok şekil oldu ya özellikle Deren'ni çizdiği Cin Ali alçıma ayrı bir estetik kattı.
D:Ben yaptım tabi güzel olacak.

Evlerin önüne geldik İsak bize veda edip eve gitti.

A:O zaman iyi geceler.
D:Sanada.
A:Yarın tekrar görüşürüz değil mi?
D:Görüşürüz.

Evlere dağıldık pijamalarımı giyip balkona abilerimin ve babamın yanına gittim. Gittiğim gibi sorguya çekildim.

~Arda Anlatıyor

Eve geldim hemen üstümü değiştirdim ve annemlere iyi geceler dedikten sonra uyumaya gittim.

Acaba Deren'nin en sevdiği renk ne, acaba Deren en çok hangi futbolcuyu seviyor yada acaba Deren'nin sevdiği bir çocuk var mı. Ya ben neden Deren'i düşünüp duruyorum yoksa korktuğum başımamı geldi aşık mı oluyorum ama Deren benden küçük hem ben demedim mi 25 yaşına kadar sadece kariyer yani zaten o beni arkadaşı olarak görüyor.
Zar zor uykuya daldım umarım sadece yeni tanıştığım için kafamda böyle sorular vardır.

1 Ay Sonra...

..................................................................

Merhaba sevgili okurlarım eğer ileriki bölümler için fikirleriniz varsa eklemeye çalışacağım. Yeni bölüm ya bu gece yada yarın gelir seviliyorsunuz.💗💗💗💗
Bu arada maçta nasıl 5-0 koyduk 💛💙.
Neyse bayyssss.👋🏻🌺🌺🌺
Sevgili okurlarım bu arada oylarsanız veya yorum yaparsanız çok sevinirim.🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

Bir Zamanlar Deli Gönlüm-Arda Güler ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin