ACHTUNG
Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang berbudi pekerti tinggi lagi mulia akhlaknya serta yang mementingkan adab sopan dalam berkarya
•••♦◄♥►♦•••
Pejam celik, pejam tak celik, dah masuk chapter 4 pun. Laju gak aku mengupdate, ekk? Berkali-kali aku katakan, kalau mood aku okey, tiap-tiap hari pun aku boleh update. Hmm, sebenarnya, setiap jam pun boleh ade update. Tapi, korang pun kena gak ambik tanggungjawab. Cam mana tu? Hmm, kalau suka, vote arr & bagi le feedback untuk aku jadi cergas mengarang. Kalau korang senyap, aku pun makin senyap gak. Mungkin lama-lama aku akan lenyap terus dari dunia Wattpad ni. Bukan aku sorang je kot, malah author kesayangan korang yang lain pun akan turut sama menghilang.
FYI, lagu hits kat atas tu menceritakan tentang sorang budak lelaki cute yang selalu skodeng mak kawan dia. Satu hari kerana tak tahan, dia masuk jamban main sabun. Tak caya? Korang layan sendiri video muzik kat atas tu.. hee 🙃
So, di awal chapter kali ni pun ade arr sikit persamaan macam video muzik tu.
•••♦◄♥►♦•••
Nafsu remajanya yang membuak-buak dek melihat sesuatu yang rare itu membuatkan Airil jadi tak keruan. Air liurnya meleleh tanpa mampu ditahan lagi.
Dia melihat sekeliling. Suasana sunyi, terutama di kawasan kejiranan tersebut. Sementelah, hari ini Isnin, semua orang sama ada bekerja atau ke sekolah. Kebetulan pula kawasan rumah maksunya ini masih lagi belum ramai dihuni jiran-jiran. Jadi, aktiviti membawang pun amat kurang.
Dek tak tertahan, Airil memasukkan tangan ke dalam seluar treknya. Kebetulan, dia tak pakai spender atau boxer. Dia menggenggam dan melurut aset remajanya yang keras bak rod* besi tempawan* dari bengkel.
Kemudian, kedengaran keluhan dan dengusan nikmat yang perlahan serta terkawal dihamburkannya sambil mata tak berkelip memandang gadis sunti yang seksi itu.
Akhirnya, dia mencapai puncak kesedapan di pagi yang nyaman ini. Basah dan melekit jejari serta seluarnya. Setelah puas, baru dia sedar yang dia masih di balkoni, tempat yang terbuka.
Cepat-cepat dia masuk semula ke dalam rumah, namun meninggalkan bangku tersebut di tepi tembok dengan hasrat untuk menonton lagi keesokannya. Itupun kalau Lily keluar berjemur seperti pagi ini.
YOU ARE READING
• jangan 𝓂enangis, joni • {jmj}
Teen FictionSebuah cerpen yang panjang (cerpan) mengisahkan persahabatan dua budak lelaki yang berlainan bangsa & agama. Kalau yang berfikiran rasis tu diminta jangan layan citer ni. Seperti karya-karya aku sebelum ini, citer 'JMJ' jugak dikisar & dibumbui deng...