Yeni Okul Yılı

160 9 0
                                    

O da bana bakıyordu. Utandım ve kafamı okuduğum kitaba gömdüm.

Harry'nin geldiğini fark ettim.

-Wendy?
-...
-Tren kalkmak üzere.
-...

Yanından ayrılıp trene bindim. Boş bir kompartıman bulup oturdum. Tren yolculuğa başlamıştı.

Okuduğum kitaba devam ederken kapı açıldı.

-Wendy? Girebilir miyim?
Bu Draco'ydu.
-Gir.
-...
-...
-Wend, çok uzun zaman oldu biliyorum. Ama ben hâlâ, hâlâ o günü unutamıyorum. Bana ne olmuştu bilmiyorum ama çok korktum. Seni kaybetmekten - seni kaybetmekten çok korktum.
...
Neden böyle hissettim anlamıyorum. Sen çok garip bir etki bırakıyorsun. Beni kendine çektin. Ve o gün anlamamıştım. Bu neydi? Nasıl bir duyguydu? Ama şimdi çok iyi anlıyorum...
Ben seni seviyordum Wendy...

Ne diyeceğimi hiç bilmiyordum. Ben de onu seviyordum. Ancak-

Bir sorun vardı. Aileler...

Onun ailesi bir ölüm yiyendi. İki taraf da asla bunu kabul edemezdi. Ne demeliyim.

Yalnızca baktım ona. Gözlerinin derin çukurlarına indim. Masmavi bir okyanus içinde kayboldum.

Ona ne cevap verecektim?

Uzunca bir sessizlik sonrası konuşmaya karar verdim.

-Ee, Drayy bak (DRAY NE YA AZCIK DÜZGÜN KONUS ARTIK WEND)
...
-Draco, seni anlıyorum. Sen de benim için çok değerliydin. Ama bu arkadaştan öte miydi, hiç bilmiyordum.

Bana uzunca baktı ve "Pekâlâ" deyip gitti.

Sanırım onu kırmıştım.

Ahh çok aptalım.

Birkaç saat sonra Hogwarts'a varmıştık. Arabalarla okula geldik ve büyük salona geçtik.

Yemek yedikten sonra Dumbledore yarın akşam büyük bir yıl başlangıcı balosu yapılacağını söyledi.

Bu saçma balolar bu okulda hiç bitmezdi.

Slytherin GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin