Kayıplar

37 1 0
                                    

**4 Ay Sonra**

~Draco

O iğrenç günden bu zamana kadar tam 4 ay olmuştu ve ben ne yaşadığımı halen çözemiyordum.

Kuleden atlaması ona hafıza kaybına mâl olmuştu. Yere çarpmasını engellemiştim ama o düşerken kafası duvarların bi kısmına denk gelmişti.

Bir hafta sonra revirden kurtulmuştu ancak hiçbir şey hatırlamıyordu. Ne ailesini, ne okulunu, ne beni ne de gerçekte nasıl biri olduğunu...

O günden sonra çok değişti. Davranışlarından onu tanıyamıyordum. Neredeyse hiç konuşmadığı, nefret ettiği Ağabeyi ile yaşadığı şeyleri hatırlamadığı için eskisi gibi iyi anlaşmaya başladı. Okuldaki herkesin onu tanımasını fırsat bildi. Popülerliğinin farkına vardı ve bunu kötü yönde kullanabileceğini keşfetti.

Hani her lise dizisinde olur ya... "Kötü popüler kızlar", onlardan birine dönüşüverdi.

Her zaman hırçın ve agresifti ama. Hiç böylesine kötü olmamıştı.

Ve benim suratıma dahi bakmıyordu.

Yine bu kabus gibi şeyleri düşünerek uyandığım okul sabahında Goyle'un rezil baykuşu kafeste hırçınca çırpınıp duruyordu.

"Şu lanet kuşun gagasını kapa!"
Goyle'un suratına çamurlu botlarını fırlattığım esnada odaya Crabbe girdi.

Bu beyinsizlerle ne diye arkadaş kalmaya devam ediyordum hiç bilmiyorum.

"Her yanım balkabağı suyu oldu! Draco, kokusunu alıyor musun??"
Crabbe sızlanırken sırılsıklam halde bana dönmüş dikiliyordu.

"Ne oldu yine?"
Islak saçlarına bakarken sordum.

"Wendy, üzerime sürahi fırlattı."
Ağlayacakmış gibi konuşurken Goyle arkada kahkahalara boğuldu.

"Wendy mi?"
İğrenç balkabağı kokusunu almamak için burnumu elimle sıkarken Crabbe'a sordum.

"Evet, ne kadar çirkin olduğumun onu rahatsız ettiğini söyleyip suratıma balkabağı suyu dolu sürahiyi boşalttı. Sonra tüm salon bana güldü. Nefret ediyorum ondan."

Derin bir iç çektim ve Crabbe'ı banyoya itekledikten sonra yatağımın üstüne oturdum.

'Bu kız benim tanıdığım Wendy olamaz. Olmamalı.'
Düşünürken gözüme sehpanın üstünde duran yeşil elma çarptı. Aklıma tamir etmem gereken dolap gelince iyice sinirlendim ve kalkıp odadan çıktım.

Bahçeye hava almaya çıkmaya karar verip Karagölün kenarına oturdum.

Bulutlu gökyüzünü seyrediyordum ki arkamda sesler duydum.

Kızıl saçlı bir kız ve epey esmer uzun boylu bir çocuk bir ağaca dayanmış, öpüşüyordu. Çıkardıkları sesler de cabasıydı.

Wendy olduğunu anladığımda içimden küfrettim ve oradan ayrıldım.

Voldemortun olmayan burnu aşkına, nasıl birine dönüşmüştü böyle?

-cringe hikayeyi devam ettirmeye karar verdim😭😭-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Slytherin GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin