Bugün balo vardı. Sabahtan akşama dek hazırlanma süresi vermişlerdi. Ben de dolabımdaki en güzel elbiseyi aramaya koyuldum.
Giydiğim elbiseden yara izim çok belli oluyordu. Sağ dirseğimden göğüslerime kadar uzanan çizikler vardı. İki göğsün arasında da görünüyordu.
Hazırlanmam bitmişti.Baloya tek gidecektim. Kendime bir eş bulmakla uğraşamazdım. Tam odamdan çıkacakken kapı çaldı. (Yatakhaneler yerine artık özel odalara geçilmişti)
-Gir!
Sanırım Harry'di.Kapıya arkamı dönüp ayakkabılarımı sıkı bağlamak için eğildim. Tekrar arkamı döndüğümde Draco'nun hayranlıkla bana baktığını gördüm.
P
ek hayran değil de şaşırmış gibiydi.Ona sorgular gözle baktım.
-Wend, e-ee...
-...
-Wendy bir şey sormak için gelmiştim.
-Seni dinliyorum.
-Baloya, benimle gitmek ister misin?Kendime bir eş bulamadım.
-Peki...Çok çabuk olmuştu bu.
Elini uzattı. Ben de tuttum. Ve birlikte aşağı indik.
Büyük salona indiğimizde herkes bana bakıyordu. Çok mu abartıydı. Hayır diğerlerinden daha sadeydi ancak kimse gözünü alamıyordu.
Balo başladı ve herkes dans etmeye başladı.
Draco beni dansa kaldırdı. Ellerini belime sıkıca doladı ve kendine çekti. Ben de kollarımı boynuna doladım. Her zerremiz birbirine değiyordu. Dans boyunca göz gözeydik.
Harry bana çok kötü bakıyordu. Sanırım elbisem ona göre fazla açıktı. Dans sonunda bitmişti.
Ben en köşeye bir yere oturdum. Ve sürekli içtim. Artık sayamayacak kadar fazla bardağı bitirmiştim.
Bi ara Harry'nin Ginny'i öptüğünü gördüm. Ancak çok feci hissediyordum.
Draco tüm balo boyunca şömine yanına oturmuş ve arkadaşları ile konuşurken beni izlemişti. Ne kadar garip biriydi. Yaptığı her şey çelişkili durumdaydı.
Balo sonuna geliyorduk. Ben çok sarhoştum. Kafamı dik tutamıyordum bile.
Draco'ya baktım bir an.
Göğüslerimin arasına, yara izime bakıyordu. Elimdeki kadehi fırlatırcasına masanın üzerine koydum.
Ayağa kalkıp lavaboya gidiyordum ki Draco yanından geçerken elimi tuttu.
-Ne var?!
-Bir saniye gelir misin benimle.Kolumdan çekti. Beni koridora kadar sürüklercesine götürdü. Ve duvara yasladı.
Bana çok yakındı. Nefesini yüzümde hissediyordum.
-Wendy, sen-
Konuşurken gözlerime bakıyordu. Bense dediklerini bile çok zor anlıyordum.
-Çok sarhoş olmuşsun. B-Konuşmaya devam edemedi. Çünkü dudaklarına yapıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Girl
Teen FictionPotter'ların küçük kızı Hogwarts'ta öğrenim görmeye başlar. Ağabeyi ile uzun bir okul hayatına atılan Wendy'e bir Malfoy aşık olunca işler sarpa sarar... Draco Malfoy İle Hayal Et Kitaplarından biri daha💚