WİSFA; KARANLIĞIN DOĞUŞU

288 67 27
                                    

WİSFA:

Toplu bir kurul. Öyle kurulmuştu Wisfa kötülüğe direniş olarak kurulmuştu, kimi insanların can gayelerini elinden alan, kimi insanların canını elinden alan o topluluk olarak girmişti insanların hafızasına.

Water.

İnfinty.

Soil.

Fire.

Air.

Bütün elementlerin içinde tek olan sonsuzluk da vardı Wisfa'da, öyle bir topluluktu ki Wisfa ölümü ve doğuşu birleştiriyordu.

Belgin çiçek.

Ezel Gülzade

Ulaş Kuzgun.

Arda Atıcı

Dört kişilik bir ekipti onlar birbirlerine sahip çıkan ve her defasında olan ayrımı sağlayandı onlar.

"Belgin bir lanet başlattı, birbirlerine giren dallar herkesi aldattı."

İlk baş savaşlar verildi o aydınlık Wisfa'da birbirlerinin dallarını kesmeye çalışan dallar oldu, ama bilmiyorlardı ki aydınlıkta tutan eller o aydınlığı yaratanlardı eğer ki birisi silinirse hepsi silinirdi farkında değillerdi.

Belgin ortalıkta dolaşan bir ateş oldu ateşi yaratan ve yangını başlatan ve o yangından kaçmaya çalışandı.

Belgin suçsuzdu ailesinin ona dayattığı evlilikten kaçmak için Türkiye'ye kaçtı. Rusya'daki bütün adını veya bütün hayatını orada bıraktı yepyeni bir isim ve yepyeni bir hayat yaşayacağını sandı.

"Ama karanlık hiçbir zaman esir almazdı, esir olan zaten karanlığındı."

Belgin mutlu olmak istedi herkes ne yapıyorsa onu yapmak istedi, normal bir hayat normal bir eş ve normal bir çocuk istedi sadece, ama hiçbiri karanlıkta parlayan taşa değmedi çünkü karanlıkta parlayan taş her yerde parlardı.

Karanlık onu buldu.

Bu sefer ise kaçmadan karanlığın kaçması gereken bir zırh kuşattı Belgin'i

Bir aşk doğdu.

Aydınlık aydınlığı çekerdi doğmaya başlamış bir güneş devamını getirirdi bütün gücüyle çıkardı gökyüzüne.

Wisfa doğdu.

Ama aydınlık sonsuza kadar sürmedi güvendiği zırh onu terketti.

Beraberinde olan bütün aydınlıklar gün yüzüne tutulmuştu aydınlık karanlığa dönüştü o sırada bir mucize gerçekleşmişti.

Beril doğdu.

Ve güneşin en parlak olduğu kısım, gecenin en son kısmı ile aynı mantıktı. Güneş batarken son gücüyle parladı ve geceye kendini teslim etti.

Beril karanlığa düştü ve karanlık hayatta tutmazdı karanlık öldürürdü.

Beril'i hayatta tutan ise onun karanlığı bir kana çevirmiş ve onunla bir ateş yakmış olmasıydı Beril büyüdü ve asıl karanlığın günü o zaman başladı.

KANLI ATEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin